Menses-smertehelvede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

243 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. september 2008

Hyner

Andre der også har fået værre menses-smerter efter fødsel??? Godt nok er det jo lang tid siden vi var alle veerene igennem, men synes bare min menses er blevet værre og værre for hver gang jeg skal have det+o(..... Jeg har totalt mavesmerter, og har bare allermest lyst til at krybe sammen i fosterstilling inde i sengen, og blive der til det er ovre:'(. Nej hvor er det bare totalt skod.... Andre med ondt?? Krams Henriette -med smerter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2008

Kaufie

Øv da - det lyder ikke rart!

Jeg kan faktisk ikke huske om det er blevet bedre eller værre med smerter - synes ikke jeg er så plaget af det. Men tilgengæld synes jeg der kommer meget mere nu. Jeg bliver nærmest nød til at stå op om natten, ellers vælter det ud når jeg rejser mig om morgenen (ja, undskyld....) I de første par nætter af menses-perioden må Claus tage William hvis han vågner om natten - jeg skal bare ind på toilettet og tømmes...... øv

Mette, der tror det har noget at gøre med p-piller vs spiral

Anmeld

5. september 2008

Hyner

Puha da da sikke nogle billeder jeg fik frem+o(
Men jeg er på p-pillen og har faktisk overvejet om man måske skulle skifte mærke.... Jeg havde næsten ingen smerter inden gravi og nu er det voldsomt, sååå måske det var en mulighed???

Anmeld

5. september 2008

Tynen

Jep, den kender jeg til!
Jeg kan faktisk slet ikke overskue at skulle på arbejde mens det står på, men det nytter jo ikke.

Ved ikke rigtig hvad du kan gøre, udover at prøve at skifte mærke på p-pillerne - Ville bare jamre med i kor :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.