Puslingen skriver:
øv det lyder ikke godt. Håber ikke det er noget alvorligt.
Vagtlægen kunne ikke gøre noget. Blot konkludere at han havde en infektion af en art. Hvis han tissede meget mindre end det han gør nu skulle vi komme igen da en våd ble på 17 timer ikke er meget. Men synes godt nok ikke han var ret grundig
lyttede til mave og lunger og det var det
Tak for hjælpen og god jul
Kiggede han slet ikke i halsen og ørene? De kan jo godt have infektioner andre steder, selvom hoved-symptomet er hoste.
Ja hold du godt øje med de bleer....det er jo vigtigt at de ikke bliver dehydreret.
Nej det er ikke noget alvorligt med mig. Jeg har bare min 4. blærebetændelse på ikke engang 1½ måned, og det viser sig at det pencilin jeg har fået de andre gange, åbenbart ikke har kunnet banke infektionen ordentlig ned. Så jeg har fået noget andet bredspektret pencilin, som skulle virke bedre. Men det er godt nok modbydeligt at jeg får kvalme af det....specielt når det jo er jul imorgen. men må se det fra den positive side, tager helt sikkert ikke på i julen 
Det var så lidt.....vil gerne hjælpe hvor jeg kan
min søn er 10 år nu, så jeg har oplevet lidt af hvert. ikke at jeg er ekspert på området, men vi har været igennem en del. Min søn var konstant syg fra han var spæd og så indtil han var 3½ år, så kan sagtens sætte mig ind i hvordan det er når de er syge 
Anmeld