pylret ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.184 visninger
19 svar
0 synes godt om
23. december 2010

2721

Er jeg alt for pylret når jeg gerne liiiige vil ringe til vagtlægen og tjekke om det er fredeligt nok at vores lille dreng har 39,3 i feber, tør hoste, mega pylret og vil bare sove??
Men han har spist okay fint.
Syntes bare her lige op til jul at det kunne være rart at være ekstra sikker på det ikke er noget alvorligt/farligt.
Jule knus en pylret mor. Med en kæreste der syntes hun er for meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

Maise

hvor gammel er han, er han sløv når han er vågen ?? ammer du kun ??

Anmeld

23. december 2010

jannebjerre

Nej egentlig ikke

Men jeg har været møllen igennem et par gange og de spørge hver gang: Har han våde bleer?? Er han slap og svær at komme i kontakt med??

Har han våde bleer og er ikke svær at komme i kontakt med og er slap...

jamen så er der ikk så meget at gøre end at få væske i ham...

god bedring med ham...

Anmeld

23. december 2010

2721

Maise skriver:

hvor gammel er han, er han sløv når han er vågen ?? ammer du kun ??

6 mdr, nej vi er lige startet på grød og det har han spist lidt af. Altså han er sløv, men livede kort op da han skule have mad og blev så pjevset og sløv igen og kunne der efter ligge ham til at sove. Han var vågen ca. 30 min

Anmeld

23. december 2010

Carina1977

Puslingen skriver:

Er jeg alt for pylret når jeg gerne liiiige vil ringe til vagtlægen og tjekke om det er fredeligt nok at vores lille dreng har 39,3 i feber, tør hoste, mega pylret og vil bare sove??
Men han har spist okay fint.
Syntes bare her lige op til jul at det kunne være rart at være ekstra sikker på det ikke er noget alvorligt/farligt.
Jule knus en pylret mor. Med en kæreste der syntes hun er for meget

Jeg synes også du skal kigge på, hvordan han generelt har det. Vil han godt lege? hygger han sig? Smiler han? Vil han spise og drikke? Kan du komme i ordentlig kontakt med ham?

Det er sådan nogle spørgsmål man ofte skal stille sig selv inden man ringer til vagtlægen. Men nej du er ikke pylret, og desuden synes jeg ikke man som mor er pylret, bare fordi man vil sit barn det bedste. Hvis du er utryg synes jeg bare du skal ringe til vagtlægen.

Men har din egen læge ikke åben idag? Det har min da.....har nemlig lige haft ringet til hende her til morgen

Anmeld

23. december 2010

2721

jannebjerre skriver:

Nej egentlig ikke

Men jeg har været møllen igennem et par gange og de spørge hver gang: Har han våde bleer?? Er han slap og svær at komme i kontakt med??

god bedring med ham...

Tak. Det er mere også det at det er kommet sammen med hoste og sådan. Men vee ikke.

Anmeld

23. december 2010

Maise

Puslingen skriver:

6 mdr, nej vi er lige startet på grød og det har han spist lidt af. Altså han er sløv, men livede kort op da han skule have mad og blev så pjevset og sløv igen og kunne der efter ligge ham til at sove. Han var vågen ca. 30 min

ja det er selvfølgelig også svært når de har feber for så kan de jo godt være sløve når de er så små. jeg ville ringe til lægen og så kan han jo vurdere om han skal ses på.

Anmeld

23. december 2010

jannebjerre

Puslingen skriver:

Tak. Det er mere også det at det er kommet sammen med hoste og sådan. Men vee ikke.

Ja, kan jeg godt forstå

Felix er også snottet og hoster MEGET især om natten...men derudover spiser, drikker, leger og charmer han, så jeg bekymre mig ikke sønderligt, først når de ændre adfærd er der grund til bekymring..

Anmeld

23. december 2010

Pige2009

jannebjerre skriver:

Nej egentlig ikke

god bedring med ham...

Lige mine ord Alle er vist lidt pyldrede en gang imellem

Anmeld

23. december 2010

2721

Carina1977 skriver:

Jeg synes også du skal kigge på, hvordan han generelt har det. Vil han godt lege? hygger han sig? Smiler han? Vil han spise og drikke? Kan du komme i ordentlig kontakt med ham?

Det er sådan nogle spørgsmål man ofte skal stille sig selv inden man ringer til vagtlægen. Men nej du er ikke pylret, og desuden synes jeg ikke man som mor er pylret, bare fordi man vil sit barn det bedste. Hvis du er utryg synes jeg bare du skal ringe til vagtlægen.

Men har din egen læge ikke åben idag? Det har min da.....har nemlig lige haft ringet til hende her til morgen

Har faktisk svaret lige ovenover på det problemet er nemlig hans almen tilstand heller ikke ligefrem er som han plejer at være
nej min læge har haft ferie lukket siden den 18 dec.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.