Er meget i tvivl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.789 visninger
29 svar
0 synes godt om
23. december 2010

businesstigger

... om hvad der er gang i.

I går morges vågnede jeg og følte mig lidt "utæt". Ikke at der sivede noget ud men hvis jeg vendte mig i sengen, eller sku rejse mig fra sofaen, så var det som om det løb lidt. Måtte skifte mine bukser pta. trusse indlæg, men da det derefter gik i sig selv tænkte jeg ikke mere over det. Da jeg gik i seng går tænkte jeg dog at jeg ville tage et tykkere bind på for at se om det ligesom skulle ske igen.
Det var helt klart samme følelse at når jeg vendte eller flyttede mig i sengen løb det, og trods det større bind - indkøbt til efter fødslen til at tage blodet - så måtte jeg skifte bukser da jeg var ude og sku tisse for en time siden. Igen jeg var ikke sjask våd og det løber ikke konstant.

Alexander kom ind for at putte hos mig bagefter. Jeg kunne selvfølgelig ikke falde i søvn igen fordi tankerne kører rundt. Er der noget under opsejling eller er det falsk alarm. Og hvad med juleaften som vi jo skal holde her - er planen i hvert fald. Fik helt ondt i maven, så nu stod jeg op fordi jeg alligevel ikke fik sovet. Og håber så at kunne tænke lidt mere klart og prøve at skelne om det bare er nerver-"ondt i maven" eller you-know-what-ondt-i-maven.

Nogle gode råd? Og overhovedet andre der er oppe på dette skøre tidspunkt?

Er 38+3 i dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

FruSkruk

Puh det lyder da lidt træls. Kan desværre ikke komme med nogen råd så jeg vil istedet give dig

Jeg er også halvdårlig her til "morgen", men det er vist mere pyller

Anmeld

23. december 2010

businesstigger

Har snakket med Fg her til morgen. Har ikke veer men er stadig "utæt" så de vil gerne se mig til check her 10.15. De synes det lyder til det er vandet der er ved at gå. Så selvom jeg var sikker på at jeg ville gå over tid igen så er der stor sandsynlighed for at lillebror bliver en rigtig julenisse.

Anmeld

23. december 2010

Maise

businesstigger skriver:

Har snakket med Fg her til morgen. Har ikke veer men er stadig "utæt" så de vil gerne se mig til check her 10.15. De synes det lyder til det er vandet der er ved at gå. Så selvom jeg var sikker på at jeg ville gå over tid igen så er der stor sandsynlighed for at lillebror bliver en rigtig julenisse.

uhhh spændende om vandet så går i dag eller imorgen. held og lykke. er der andre der kan tage over for dig juleaften med mad , børn osv hvis du skal afsted på FG??

Anmeld

23. december 2010

businesstigger

Vandet et gået. De vurderer faktisk at det langsomt begyndte i går morges da jeg først mærkede noget. Så da det er over 24 t siden skal jeg igang i dag. jeg har fået antibiotika og hindeløsning og været ude og trave for at få veerne i gang. Så det bliver rigtig spændende hvor hurtigt det kommer til at gå.

Anmeld

23. december 2010

serinasmor

businesstigger skriver:

Vandet et gået. De vurderer faktisk at det langsomt begyndte i går morges da jeg først mærkede noget. Så da det er over 24 t siden skal jeg igang i dag. jeg har fået antibiotika og hindeløsning og været ude og trave for at få veerne i gang. Så det bliver rigtig spændende hvor hurtigt det kommer til at gå.

uuhh ... spændende

håber du får en god fødsel

Anmeld

23. december 2010

NoName

businesstigger skriver:

SPÆNDENDE.... Det var også sådan det startede for mig, jeg fik så slet ingen veer og måtte sættes igang dagen efter 24 timer efter vandafgang.... fødte 39+1

Sender dig masser af ve støv og ønsker dig en go fødsel, jeg glæder mig til at se billede af guldklumpen når du får tid...

Anmeld

23. december 2010

Sakris

Ej hvor spændende! Håber du får en helt fantastisk fødsel! Glæder mig til at se ham

Anmeld

23. december 2010

twinboys

Hep hep kom så ud... ve-støv afsendt til dig

Anmeld

23. december 2010

DK

Weeee.... SUPER spændende!!! Jamen så ligger du jo sikkert og har veer/føder lige NU!!!

GO GO GO

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.