... om hvad der er gang i.
I går morges vågnede jeg og følte mig lidt "utæt". Ikke at der sivede noget ud men hvis jeg vendte mig i sengen, eller sku rejse mig fra sofaen, så var det som om det løb lidt. Måtte skifte mine bukser pta. trusse indlæg, men da det derefter gik i sig selv tænkte jeg ikke mere over det. Da jeg gik i seng går tænkte jeg dog at jeg ville tage et tykkere bind på for at se om det ligesom skulle ske igen.
Det var helt klart samme følelse at når jeg vendte eller flyttede mig i sengen løb det, og trods det større bind - indkøbt til efter fødslen til at tage blodet - så måtte jeg skifte bukser da jeg var ude og sku tisse for en time siden. Igen jeg var ikke sjask våd og det løber ikke konstant.
Alexander kom ind for at putte hos mig bagefter. Jeg kunne selvfølgelig ikke falde i søvn igen fordi tankerne kører rundt. Er der noget under opsejling eller er det falsk alarm. Og hvad med juleaften som vi jo skal holde her - er planen i hvert fald. Fik helt ondt i maven, så nu stod jeg op fordi jeg alligevel ikke fik sovet. Og håber så at kunne tænke lidt mere klart og prøve at skelne om det bare er nerver-"ondt i maven" eller you-know-what-ondt-i-maven.
Nogle gode råd? Og overhovedet andre der er oppe på dette skøre tidspunkt?
Er 38+3 i dag.
Anmeld