Navn til den lille ny...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2010

AnneBJ

AnneBJ skriver:

Vi har også en liste igang... men ikke nogle forslag hvor jeg bare tænker wauw... det er dét!...

Jo, det er en lille dreng der ligger og hygger sig - pigenavnet har vi været enige om siden uge 16 men han vil nok blive ked af at hedde Frida...

Må lige revurdere... vi HAR et navn.. Vi har snakket om det et par gange faktisk men jeg vidste ikke rigtig hvad VORES holdning var til det... Bare hvad MIN var... Men altså, det skal han så hedde, det skal bare ikke afsløres før han er født... Tihi - relevant indlæg hva'?! Det var vidst mest for min egen skyld, for at forstå "at vi ved det.."

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

piadas

Altså jeg elsker navnet Ida Marie. Marie kan vel også godt gå sammen med et af de navne I har? Alma Marie eller Ellen Marie, måske?

Anmeld

22. december 2010

Moaaar <3

piadas skriver:

Altså jeg elsker navnet Ida Marie. Marie kan vel også godt gå sammen med et af de navne I har? Alma Marie eller Ellen Marie, måske?

Ellen Marie eller Ella Marie... er rigtig sødt

Anmeld

22. december 2010

piadas

Prutten 33+ skriver:

Ellen Marie eller Ella Marie... er rigtig sødt

Ja, Ella Marie lyder faktisk godt!

Anmeld

22. december 2010

blomst84

piadas skriver:

Ja, Ella Marie lyder faktisk godt!

Ej ja hvor er det godt!!!!

Anmeld

22. december 2010

karina pigen

Carina87 skriver:

Er der fundet navn til den lille?

Her har vi 8 at vælge i mellem. Vi kunne godt tænke os at få et mellemnavn på. Har I nogle gode forslag? Jeg lader være med at skrive vores egne forslag, for vil gerne høre hvad I har af gode ideer 

Og hvad synes I egentlig om navnene?

Alfred   Ellen

Bertil Elin

Johannes Alma

Andreas

Benjamin

her er det fundet navn...thihii

uhh det enetse af de navne du har skrevet som jeg kan lide er benjamin...

synes det med navne har været svært: kan sætte ansigt på så mange navne som jeg har arbejdet med så synes ik det har været let.. men ser jeg bort fra det så kan jeg godt li navne som:

Drenge:

Adrian, Silas, Sean, Oscar, Emil, Noah,

Pige:

Lucca, jasmin, Erika, Kayla

vores lille tussi kommer dog ik til at hedde nogen af de drenge nvane som nævnt.. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.