Navn til den lille ny...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.451 visninger
15 svar
0 synes godt om
22. december 2010

CA

Er der fundet navn til den lille?

Her har vi 8 at vælge i mellem. Vi kunne godt tænke os at få et mellemnavn på. Har I nogle gode forslag? Jeg lader være med at skrive vores egne forslag, for vil gerne høre hvad I har af gode ideer 

Og hvad synes I egentlig om navnene?

Alfred Ellen

Bertil Elin

Johannes Alma

Andreas

Benjamin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

CA

Okay, det står underligt nu, men på trods af den dårlige orden kan I vel godt se hvad der er drenge og pigenavne...

Anmeld

22. december 2010

blomst84

Alma er såå sødt det hedder min lille niece... Ellers kan jeg godt lide Benjamin og Alfred... Havde jeg en baby dreng i maven skulle han have heddet Villads også er jeg selvfølgelig helt vild med Sofia som min lille pige skal hedde Nicoline, Cecilie og Oliver, Sebastian er også nogle navne der står højt på min liste venter i til fødslen med kønnet? Knus sabrina 36+6

Anmeld

22. december 2010

CA

blomst84 skriver:

Alma er såå sødt det hedder min lille niece... Ellers kan jeg godt lide Benjamin og Alfred... Havde jeg en baby dreng i maven skulle han have heddet Villads også er jeg selvfølgelig helt vild med Sofia som min lille pige skal hedde Nicoline, Cecilie og Oliver, Sebastian er også nogle navne der står højt på min liste venter i til fødslen med kønnet? Knus sabrina 36+6

Ja vi får det først afvide ved fødslen. Martins valg og jeg er simpelthen så nysgerrig 

Sofia er også rigtig pænt! Har I overvejet om hun skal have et mellemnavn? Vi vil rigtig gerne have mellemnavn på, men synes det er svært... Alma ...hvad? 

Anmeld

22. december 2010

blomst84

Carina87 skriver:

Ja vi får det først afvide ved fødslen. Martins valg og jeg er simpelthen så nysgerrig 

Sofia er også rigtig pænt! Har I overvejet om hun skal have et mellemnavn? Vi vil rigtig gerne have mellemnavn på, men synes det er svært... Alma ...hvad? 

Ja hun kommer til at hedder Sofia My også et efternavn enten mig eller Daniels jamen min niece hedder Alma Sofie syntes også det er sødt med et ekstra navn! Ja du må da være ved at sprænge af nysgerrighed, har du nogen fornemmelse? Men altså du får jo spænningen udløst på tirsdag hehe

Anmeld

22. december 2010

blomst84

Min lillesøsters veninde hedder Alma-Oline ellers syntes jeg Alma Caroline, Alma Elina eller Alma emilie

Anmeld

22. december 2010

AnneBJ

Elsker også Alma, Benjamin og Alfred... Vi aner ikke hvad vores lille trold skal hedde... Vi har ikke engang nogle helt bestemte favoritter, for det svinger fra dag til dag..

Anmeld

22. december 2010

CA

blomst84 skriver:

Ja hun kommer til at hedder Sofia My også et efternavn enten mig eller Daniels jamen min niece hedder Alma Sofie syntes også det er sødt med et ekstra navn! Ja du må da være ved at sprænge af nysgerrighed, har du nogen fornemmelse? Men altså du får jo spænningen udløst på tirsdag hehe

Sofia My er sødt! Kan rigtig godt li dobbeltnavne. Så har barnet også en chance for at vælge selv, hvis nu Ellen kun var vores gode idé 

Gode forslag til Alma navne

Anmeld

22. december 2010

CA

AnneBJ skriver:

Elsker også Alma, Benjamin og Alfred... Vi aner ikke hvad vores lille trold skal hedde... Vi har ikke engang nogle helt bestemte favoritter, for det svinger fra dag til dag..

Kender det godt! Vi endte med at lave en liste hvor vi skrev på hver gang vi fik en god idé og så blev der lettet og tilføjet i noget tid - indtil vi havde de her tilbage. Håber godt nok vi kan vælge når det kommer dertil.

Hvordan er det nu? Du venter en dreng, ikk? 

Anmeld

22. december 2010

AnneBJ

Carina87 skriver:

Kender det godt! Vi endte med at lave en liste hvor vi skrev på hver gang vi fik en god idé og så blev der lettet og tilføjet i noget tid - indtil vi havde de her tilbage. Håber godt nok vi kan vælge når det kommer dertil.

Hvordan er det nu? Du venter en dreng, ikk? 

Vi har også en liste igang... men ikke nogle forslag hvor jeg bare tænker wauw... det er dét!...

Jo, det er en lille dreng der ligger og hygger sig - pigenavnet har vi været enige om siden uge 16 men han vil nok blive ked af at hedde Frida...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.