jeg vil bare gerne føde NU.!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2010

Isabella_mor

Uanset hvor træt og øm du er i kroppen så ér det jo bedst for baby at blive derinde så tæt på 40+0 som overhovedet muligt 

Han skal nok komme ud 

Knus Matilde som har født 34+1 og 36+6 og føler sig snydt over ikke at have oplevet at være træt af maven og spændingen ved at nærme sig terminsdatoen

jeg oplever og har oplevet i over halvdelen af min graviditet at være smadret og ødelagt i kroppen... og smadret til ukendelighed indvendigt, lortebækken og skodryg..

jeg tror jeg sprænger i luften hvis jeg går over tid.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

Mullebergen

isabellamor skriver:

jeg oplever og har oplevet i over halvdelen af min graviditet det der betegner det du føler du er gået glip af...  

jeg tror jeg sprænger i luften hvis jeg går over tid.. 

Øv, hvor irriterende for dig!

Men når det er sagt så skal du bestemt ikke ønske dig igangsættelse, i hvert fald ikke med drop, dét er bare ikke sjovt -Så hellere gå 100 dage over tid! 

Anmeld

26. december 2010

Isabella_mor

MatildeS skriver:

Øv, hvor irriterende for dig!

Men når det er sagt så skal du bestemt ikke ønske dig igangsættelse, i hvert fald ikke med drop, dét er bare ikke sjovt -Så hellere gå 100 dage over tid! 

det er sjovt du siger det, jeg havde en drøm forleden hvor jeg skulle sættes igang og da de ville lægge drop så bakkede jeg ud og sagde at jeg nok skulle klare den til han selv ville ud... så det bliver nok også sådan med mindre at der skulle komme en grund til at jeg skulle sættes igang... som svangerskabsforgiftning osv.. 

Anmeld

26. december 2010

Mullebergen

isabellamor skriver:

det er sjovt du siger det, jeg havde en drøm forleden hvor jeg skulle sættes igang og da de ville lægge drop så bakkede jeg ud og sagde at jeg nok skulle klare den til han selv ville ud... så det bliver nok også sådan med mindre at der skulle komme en grund til at jeg skulle sættes igang... som svangerskabsforgiftning osv.. 

Det håber jeg for dig 

...Dog har jeg hørt om folk der er sat i gang med drop, lige så tæt på termin som du, hvor det er gået helt fint.

Min krop strittede blot imod begge gange fordi den jo slet ikke har været klar 

Anmeld

26. december 2010

Isabella_mor

MatildeS skriver:

Det håber jeg for dig 

...Dog har jeg hørt om folk der er sat i gang med drop, lige så tæt på termin som du, hvor det er gået helt fint.

Min krop strittede blot imod begge gange fordi den jo slet ikke har været klar 

min venninde fik så mange veer efter hinanden at hun slet ikke kunne være i sin krop pga alle de veer, og de fattede slet ikke at de havde skruet for meget op for det skide drop

så jeg kan godt på en eller anden måde forestille mig hvordan det er...

men jeg frygter faktisk at skulle have ve drop.!! tror det ligger i min underbevidsthed nok pga hendes historeie. total skræk og horror. 

Anmeld

26. december 2010

Mullebergen

isabellamor skriver:

min venninde fik så mange veer efter hinanden at hun slet ikke kunne være i sin krop pga alle de veer, og de fattede slet ikke at de havde skruet for meget op for det skide drop

så jeg kan godt på en eller anden måde forestille mig hvordan det er...

men jeg frygter faktisk at skulle have ve drop.!! tror det ligger i min underbevidsthed nok pga hendes historeie. total skræk og horror. 

Jeg vil ikke skræmme dig yderligere, så tæt på din fødsel men jeg fik stimulationsstoffet ALT for hurtigt, ved en fejl.

...Men uanset hvad, ud kom min dejlige datter og alt var glemt 

Pøj pøj med det hele, håber han snart finder vejen ud, helt af sig selv 

Anmeld

26. december 2010

Isabella_mor

MatildeS skriver:

Jeg vil ikke skræmme dig yderligere, så tæt på din fødsel men jeg fik stimulationsstoffet ALT for hurtigt, ved en fejl.

...Men uanset hvad, ud kom min dejlige datter og alt var glemt 

Pøj pøj med det hele, håber han snart finder vejen ud, helt af sig selv 

ja det gør jeg også... plukkeveerne er så småt begyndt at komme hvor jeg kan identificere dem med hvad der siges som de skulle føles som. så det går da den rigtige vej hvertfald..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.