ja jeg er virkelig træt og ked af det hele og smadret og gider ikke været i min krop længere...
sure sure mig..
jeg vil bare gerne have den her fødsel snart går i gang..!! jeg er dog kun 38 uger henne i morgen, men AK og VE hvor jeg ikke orker det mere...
dumme bækken og dumme det hele...
jeg gad godt jeg kunne gå nogle af de der lange gåture som anbefales, men jeg kan ikke... jeg kan lige overkomme at gå med min hund og handle ind...og jeg gad godt at jeg kunne ligge ordenligt og sove om natten. jeg ligger a helveds til og jeg mangler at kunne ligge på maven.. jeg savner at sove på maven... åhh det glæder jeg mig bare helt vildt til...
jeg vil gerne have mit barn ud i mine arme og jeg glæder mig til at se ind i hans skønne babyøjne og holde i hans lille babyhånd. og jeg glæder mig til at kysse og kramme ham og fortælle hvor meget jeg elsker ham..
jeg havde virkelig bare lige behov for at brokke mig lidt..
jeg skal til jordemoder den 29 og jeg siger til hende at jeg er træt og trænger til at få min krop igen.. NU... jeg vil og kan ikke vente til den 6 januar + 14 dage hvis jeg skulle gå så meget over tid... så vil jeg hellere have en stikpille og sættes igang...
jeg er både spændt på det hele og en smule angst for et eller andet jeg ikke kan sætte ord på.. og jeg er bare træt af mit fucking nederen lorte bækken...
godt at det er jul så mine tanker kan blive slået lidt væk fra alt det smertehelvede og utålmodighed...
og så er jeg samtidig pisse misundelig for nu har min gamle skolevenninde født hendes dreng og hun havde altså termin en uge før mig.... JEG KAN IKKE VENTE LÆNGERE....
Men
go jul osv.. og tak fordi at i gad (hvis i nåede så langt ) at læse mit ynk og brok...
Anmeld