jeg vil bare gerne føde NU.!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.037 visninger
16 svar
0 synes godt om
22. december 2010

Isabella_mor

ja jeg er virkelig træt og ked af det hele og smadret og gider ikke været i min krop længere...  sure sure mig.. 

jeg vil bare gerne have den her fødsel snart går i gang..!! jeg er dog kun 38 uger henne i morgen, men AK og VE hvor jeg ikke orker det mere...

dumme bækken og dumme det hele... 

jeg gad godt jeg kunne gå nogle af de der lange gåture som anbefales, men jeg kan ikke... jeg kan lige overkomme at gå med min hund og handle ind...og jeg gad godt at jeg kunne ligge ordenligt og sove om natten. jeg ligger a helveds til og jeg mangler at kunne ligge på maven.. jeg savner at sove på maven... åhh det glæder jeg mig bare helt vildt til... 

jeg vil gerne have mit barn ud i mine arme og jeg glæder mig til at se ind i hans skønne babyøjne og holde i hans lille babyhånd. og jeg glæder mig til at kysse og kramme ham og fortælle hvor meget jeg elsker ham..  

jeg havde virkelig bare lige behov for at brokke mig lidt..

jeg skal til jordemoder den 29 og jeg siger til hende at jeg er træt og trænger til at få min krop igen.. NU... jeg vil og kan ikke vente til den 6 januar + 14 dage hvis jeg skulle gå så meget over tid... så vil jeg hellere have en stikpille og sættes igang...

jeg er både spændt på det hele og en smule angst for et eller andet jeg ikke kan sætte ord på..  og jeg er bare træt af mit fucking nederen lorte bækken...

godt at det er jul så mine tanker kan blive slået lidt væk fra alt det smertehelvede og utålmodighed...

og så er jeg samtidig pisse misundelig for nu har min gamle skolevenninde født hendes dreng og hun havde altså termin en uge før mig.... JEG KAN IKKE VENTE LÆNGERE....

Men go jul osv..  og tak fordi at i gad (hvis i nåede så langt ) at læse mit ynk og brok...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

SussieThyssen

isabellamor skriver:

ja jeg er virkelig træt og ked af det hele og smadret og gider ikke været i min krop længere...  sure sure mig.. 

jeg vil bare gerne have den her fødsel snart går i gang..!! jeg er dog kun 38 uger henne i morgen, men AK og VE hvor jeg ikke orker det mere...

dumme bækken og dumme det hele... 

jeg gad godt jeg kunne gå nogle af de der lange gåture som anbefales, men jeg kan ikke... jeg kan lige overkomme at gå med min hund og handle ind...og jeg gad godt at jeg kunne ligge ordenligt og sove om natten. jeg ligger a helveds til og jeg mangler at kunne ligge på maven.. jeg savner at sove på maven... åhh det glæder jeg mig bare helt vildt til... 

jeg vil gerne have mit barn ud i mine arme og jeg glæder mig til at se ind i hans skønne babyøjne og holde i hans lille babyhånd. og jeg glæder mig til at kysse og kramme ham og fortælle hvor meget jeg elsker ham..  

jeg havde virkelig bare lige behov for at brokke mig lidt..

jeg skal til jordemoder den 29 og jeg siger til hende at jeg er træt og trænger til at få min krop igen.. NU... jeg vil og kan ikke vente til den 6 januar + 14 dage hvis jeg skulle gå så meget over tid... så vil jeg hellere have en stikpille og sættes igang...

jeg er både spændt på det hele og en smule angst for et eller andet jeg ikke kan sætte ord på..  og jeg er bare træt af mit fucking nederen lorte bækken...

godt at det er jul så mine tanker kan blive slået lidt væk fra alt det smertehelvede og utålmodighed...

og så er jeg samtidig pisse misundelig for nu har min gamle skolevenninde født hendes dreng og hun havde altså termin en uge før mig.... JEG KAN IKKE VENTE LÆNGERE....

Men go jul osv..  og tak fordi at i gad (hvis i nåede så langt ) at læse mit ynk og brok...

Hehe brok du bare løs alt det du vil...den gamle rotte her har selv været der...3 gange
Damn kan godt huske de der sidste 3-4 uger, hvor det føles som om nogen har stået og tæsket løs på ens krop og især bækkenet, når man kravler ud af sengen om morgenen, og man vågner ca hver anden time om natten og næsten ikke kan få vendt sig i sengen, fordi det hele er låst fast.
Har du en stor pude i sengen, du kan lægge mellem benene???
Men fat mod søde...det er snart overstået, og så kan man kun grine af det, når du først har guldklumpen i armene
Men gir dig helt ret...det er guddommeligt atter at kunne ligge på maven...

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. december 2010

PeruBaby

Åhh, det lyder ikke rart. Kan godt forstå at du ikke har meget tålmodighed tilbage. Er kun i 36. uge og synes at det der med at skulle på WC 3 gange hver nat og ikke kunne røre sig ordentligt er ved at tage pusten fra mig... og så er jeg ikke engang tæt på målet endnu...

Sender en masse gode tanker i din retning.

Hilsen Christina

Anmeld

22. december 2010

cdinesen

jeg er i uge 36+6 nu, og har haft bækkenløsning siden uge 10. Jeg ved LIGE hvordan du har det, kunne ikke have brokket mig meget bedre selv!  Men er da rart at vide der er andre der har det på samme måde!

Anmeld

22. december 2010

Isabella_mor

SussieThyssen skriver:

Hehe brok du bare løs alt det du vil...den gamle rotte her har selv været der...3 gange
Damn kan godt huske de der sidste 3-4 uger, hvor det føles som om nogen har stået og tæsket løs på ens krop og især bækkenet, når man kravler ud af sengen om morgenen, og man vågner ca hver anden time om natten og næsten ikke kan få vendt sig i sengen, fordi det hele er låst fast.
Har du en stor pude i sengen, du kan lægge mellem benene???
Men fat mod søde...det er snart overstået, og så kan man kun grine af det, når du først har guldklumpen i armene
Men gir dig helt ret...det er guddommeligt atter at kunne ligge på maven...

Kærligst
Sussie

jeg har en pude, men af en eller anden mærkelig årsag ligger den nede på gulvet iløbet af natten, og så orker jeg ikke at samle den op...

men når kæresten smutter på arbejde så kommer hans dyne imellem benene i stedet...  og så ligger jeg lidt bedre... men det er stadigvæk ikke godt nok.. 

Anmeld

22. december 2010

Isabella_mor

cdinesen skriver:

jeg er i uge 36+6 nu, og har haft bækkenløsning siden uge 10. Jeg ved LIGE hvordan du har det, kunne ikke have brokket mig meget bedre selv!  Men er da rart at vide der er andre der har det på samme måde!

jeg har også haft bækkenhalløj lige siden mega tidligt og har gået hjemme i over halvdelen af graviditeten sygemeldt... det er ulideligt og trælst... lortebækken, gid man kunne forbande det langt væk...

Anmeld

22. december 2010

Isabella_mor

PeruBaby skriver:

Åhh, det lyder ikke rart. Kan godt forstå at du ikke har meget tålmodighed tilbage. Er kun i 36. uge og synes at det der med at skulle på WC 3 gange hver nat og ikke kunne røre sig ordentligt er ved at tage pusten fra mig... og så er jeg ikke engang tæt på målet endnu...

Sender en masse gode tanker i din retning.

Hilsen Christina

åh der er jeg så så heldig at min blære slet ikke er udsat overhovedet og har egentlig slet ikke været særlig presset så jeg går på toilet som jeg normalt gør... MEN havde til gengæld MANGE problemer med forstoppelse det er heldigvis slut nu, men det er virkelig træls..

men tak for de gode tanker

Anmeld

22. december 2010

Mettemus

Ih du må gerne brokke dig, og jeg hopper gerne med på vognen (selvom jeg i virkeligheden er sluppet ret billigt). Det er bare ikke sjovt længere nu!

Har du prøvet en gang prof. massage? Det skulle have en dokumenteret effekt (ikke stor, men den er der) for at sætte fødsler i gang. Og skulle det ikke virke, er det i hvert fald rart at få masseret den ømme lænd og ryg.

Kram , vestøv og flere kram fra en højgravid medsøster

Anmeld

22. december 2010

Isabella_mor

Mettemus skriver:

Ih du må gerne brokke dig, og jeg hopper gerne med på vognen (selvom jeg i virkeligheden er sluppet ret billigt). Det er bare ikke sjovt længere nu!

Har du prøvet en gang prof. massage? Det skulle have en dokumenteret effekt (ikke stor, men den er der) for at sætte fødsler i gang. Og skulle det ikke virke, er det i hvert fald rart at få masseret den ømme lænd og ryg.

Kram , vestøv og flere kram fra en højgravid medsøster

hvem kunne ikke bruge en omgang massage.. årrh det ville være skønt.. Og jeg har faktisk endda været i selvskab med en af min kærestes venner her i weekenden til noget fødselsdagstamtam som tilfældigvis er massør, men jeg fik ingen massage i denne omgang... øv bøv.. det plejer ellers at være fantastisk... men det må vente.. det kan være jeg får brug for det efter fødslen også så må han jo lige komme forbi på visit.. ^_^

Anmeld

26. december 2010

Mullebergen

Uanset hvor træt og øm du er i kroppen så ér det jo bedst for baby at blive derinde så tæt på 40+0 som overhovedet muligt 

Han skal nok komme ud 

Knus Matilde som har født 34+1 og 36+6 og føler sig snydt over ikke at have oplevet at være træt af maven og spændingen ved at nærme sig terminsdatoen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.