Læser selv til sygeplejerske og mangler kun 1 enkelt år nu. Gik på barsel og skulle være startet op i september 2010, men måtte sygemelde mig grundet en diagnose med for højt stifskifte, min datter var (og er) altid syg og jeg fik konstateret Scoliose oveni min Schauermans ryg, så pludselig blev 10 måneders barsel til 15 måneder, hvilket ikke var planlagt. Jeg fik 10 måneders barselsorlov på su og får nu 5 måneders ekstraklip fra su grundet sygdom.
Så nu er meningen jeg skal starte til februar 2011 direkte i min sidste klinik på 5 måneder og så mangler jeg jo kun min bachelor. Jeg er slet ikke i tvivl om det bliver MEGA hårdt at starte igen, men på den anden side SKAL jeg også bare være færdig, nu hvor jeg kun mangler et år.
Men nu er der kommet en ny uventet forhindring.. Min datter er endnu engang syg og lægen har rådet os til at droppe vuggestuen og starte i dagpleje, som vi så skal søge dispensation om for ikke at skulle vente 41 pladser. Så lige nu er alt det noget rod, men håber da på at kunne starte og blive færdig..
Knus Rikke
Anmeld