Opdatering: Kan man vælge hvor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2010

Trine89

SussieThyssen skriver:

Jo når det drejer sig om graviditet og fødsler, kan du roligt regne med at de har førsteprioritet.

Det er da rart at vide..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

AA10

Trine89 skriver:

Hvor er det bare træls.. 

Det er bare såååå besværligt for mig at komme til Svendborg.. 

Det tager en TIME med bus

ja det er så..... ok nedtur håber i har bil eller nogen så kan kører jer når tiden er inde

Anmeld

22. december 2010

Trine89

AA10 skriver:

ja det er så..... ok nedtur håber i har bil eller nogen så kan kører jer når tiden er inde

Vi har ingen bil :s 

men nu må vi se hva der sker..

Anmeld

25. januar 2011

Manakauapo

Altså min søster har nu prøvet at føde både på OUH og på Svendborg Sygehus. Og hun vil helt klart anbefale Svendborg!

Der er meget mere ro, mere tid til den enkelte patient og ekstra plus er så, at når du har født bliver du indtil det hele fungerer. Ligesom at Torben også vil få muligheden for at overnatte på stuen sammen med dig.

På OUHvil du højest have 2-3 dage på patienthotellet. Og Torben vil ikke have mulighed for at overnatte sammen med dig.

Jeg ved godt Svendborg er lidt sværere at komme til, men har I ikke mulighed for at låne en bil af familien eller en ven?

Anmeld

25. januar 2011

Mor Til Julie<3

Trine89 skriver:

Var ved lægen i dag og fik lavet den sidste undersøgelse og udfyldt det sidste til papirne til syghuset. 

OG min VANDREJOURNAL  

MEN jeg kan ikke få lov at føde på OUH med mindre det vil blive en "problem" fødsel eller hvis jeg venter tvilliger..

Jeg boede i assens da jeg blev gravid og jeg blev da spurgt om jeg ville føde på odense eller svendborg sygehus jeg tog så bare odense da det lige var det tætteste for os ...
Men jeg fik endda selv valget ...

Anmeld

25. januar 2011

Trine89

Mor Til Julie<3 skriver:

Jeg boede i assens da jeg blev gravid og jeg blev da spurgt om jeg ville føde på odense eller svendborg sygehus jeg tog så bare odense da det lige var det tætteste for os ...
Men jeg fik endda selv valget ...

Jeg kan ikke selv får lov at vælge :s men jeg er ved at vænne mig til tanken om det.. 

Anmeld

25. januar 2011

Mor Til Julie<3

Trine89 skriver:

Jeg kan ikke selv får lov at vælge :s men jeg er ved at vænne mig til tanken om det.. 

Det er da megetmeget underligt af du ikke selv kan vælge ...
havde os en veninde der boede i tommerup da hun var gravid og hun valgte og føde på svendborg selvom odense var det tætteste for dem ... Jeg har sagt til mig selv selvom jeg bor her nede omkring svendborg så næste gang jeg skal have et barn mere tager jeg os det hele inde på odense sygehus ... Har kun rigtig gode ting inde på odense sygehus ...

Anmeld

25. januar 2011

Trine89

Mor Til Julie<3 skriver:

Det er da megetmeget underligt af du ikke selv kan vælge ...
havde os en veninde der boede i tommerup da hun var gravid og hun valgte og føde på svendborg selvom odense var det tætteste for dem ... Jeg har sagt til mig selv selvom jeg bor her nede omkring svendborg så næste gang jeg skal have et barn mere tager jeg os det hele inde på odense sygehus ... Har kun rigtig gode ting inde på odense sygehus ...

Hvis tingene fortsætter som nu er der ikke noget der hedder at føde på odense når man bor i Svendborg.. 

fik af vide at det ganske simpel er OUH der siger nej det at tage folk ind som "lige så godt" kan føde i Svendborg.
De "eneste" der kan føde i Odense er dem som:

• Dem der venter mere end en
  • Hvis man har en særlig grund for ikke at føde i Svenborg (dårlig oplevelse) 
  • Hvis man har grund for at der skal Holdes ekstra øje med en 
  • Hvis man går i alt for tidlig fødsel
  • eller hvis man bor i Odense.. 

Det var vært fald det jeg fik af vide ved min læge..  

Anmeld

26. januar 2011

Mor Til Julie<3

Trine89 skriver:

Hvis tingene fortsætter som nu er der ikke noget der hedder at føde på odense når man bor i Svendborg.. 

fik af vide at det ganske simpel er OUH der siger nej det at tage folk ind som "lige så godt" kan føde i Svendborg.
De "eneste" der kan føde i Odense er dem som:

• Dem der venter mere end en
  • Hvis man har en særlig grund for ikke at føde i Svenborg (dårlig oplevelse) 
  • Hvis man har grund for at der skal Holdes ekstra øje med en 
  • Hvis man går i alt for tidlig fødsel
  • eller hvis man bor i Odense.. 

Det var vært fald det jeg fik af vide ved min læge..  

Når, Okaiiii ...
Men jeg skal føde på odense næste gang og har sagt til min læge hvorfor, og han sagde af det måtte jeg gerne når jeg ikke har god oplevelse på svendborg sygehus ... os fordi jeg skal have kejsersnit og det syntes jeg de er aller bedst til inde på odense sygehus ...

Anmeld

26. januar 2011

Trine89

Mor Til Julie<3 skriver:

Når, Okaiiii ...
Men jeg skal føde på odense næste gang og har sagt til min læge hvorfor, og han sagde af det måtte jeg gerne når jeg ikke har god oplevelse på svendborg sygehus ... os fordi jeg skal have kejsersnit og det syntes jeg de er aller bedst til inde på odense sygehus ...

Jeg skal ikke kunne sige hvordan de vurdere de forskellige ting.. men det kan godt være dig Læge siger jah men at Syghuset siger Nej, fordi de er jo hårdt presset derinde.. 

Men jeg håber da du kan få lov, hvis det er det du helst vil.. men det der man Kejsersnit kan de nu også i Svendborg.. hehe.. men jah. jeg krydser for at du kan få lov at komme til OUH. Men jeg har nu min tvivl.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.