Opdatering: Kan man vælge hvor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2010

Trine89

MariaE skriver:

ja, det er noget fis....

Men drop bussen når det er den tid, det dur sgu ikke, sig der imod til dem at du jo er nødt til at komme tidligt ind når du får veer fordi de ikke vil lade dig få det nemmeste sygehus. 

Jeg ville være stokstædig og bare sige at:

"jamen når jeg ikke kan få det nemmeste sygehus, så kommer jeg ind når den første rigtige ve har meldt sig, for jeg skal FANDME ikke køre med bus en time med fødselsveer"

Jah tak.. jeg skal ikke nyde noget af at kører i bus med veer.. :s 

Min læge sagde så godt nok at når det kom til stykke ville de ringe efter falck.  og jeg tror vi investere i et falck abn. for at være helt sikker.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

Trine89

Tjuhl skriver:

prøv lige at snakke med din jordemoder om det, når du når så langt!

jeg kunne selv vælge mellem svendborg og OUH og jeg bor i Faaborg

Tak for tippet.. 

Vil helt sikkert snakke med jordmoderen.. 

Anmeld

22. december 2010

Muffinmus

jo, men med dem ved du aldrig hvornår de kommer:-)

Men klart bedre end bussen.

Og igen, ellers må i ofre en taxa derhen altså, hvis det kun er den ene gang går det nok.

Anmeld

22. december 2010

Trine89

Pernille08 skriver:

Endnu et bevis på at vores sygehusvalg ikk helt hænger sammen med det de siger .

- Men jeg kunne helleri kk selv vælge , jeg bor dog os i KBH . jeg skal føde på Herlev , hvilket ikk gør mig noget , det er dejlig tæt på . Men undre mig stadig nogwn gange over hvorfor det ikk er Hvidover , det er der jeg er blevet scannet osv . Hmm .

Jeg går til jordmore i Glostrup

Er blevet scannet i Hvidover

Og sakl føde i Herlev .

Jaa så har vi næsten besøgt alle sygehus i omegen

Jah hold op. så kommer man da også lige hele vejen rundt. 

Men jeg syntes sku der er mærkelig at man ikke lige tænker på hvor man bor. :s 

altså havde vi nu haft bil var det ikke et problem.. men jaah- ih

Anmeld

22. december 2010

Trine89

MariaE skriver:

Og igen, ellers må i ofre en taxa derhen altså, hvis det kun er den ene gang går det nok.

Jah det er rigtig nok..  :s 

Må prøve at tale med jordmoderen.. det kan være hun er nemmere at tale med

Anmeld

22. december 2010

mortilnoahogmelina

Trine89 skriver:

Jah hold op. så kommer man da også lige hele vejen rundt. 

Men jeg syntes sku der er mærkelig at man ikke lige tænker på hvor man bor. :s 

altså havde vi nu haft bil var det ikke et problem.. men jaah- ih

Jaaa , kan udemærket følge dig , det er total latterligt efter min mening , jeg havde virkelig bare været total kold den dag  ejg skulle føde , første vee jeg havbde , havde jeg mødt op indee på syggehuset og sagt at her bliver jeg indtil jeg har født når jeg nu har SÅÅÅ langt her til .

Anmeld

22. december 2010

Trine89

Pernille08 skriver:

Jaaa , kan udemærket følge dig , det er total latterligt efter min mening , jeg havde virkelig bare været total kold den dag  ejg skulle føde , første vee jeg havbde , havde jeg mødt op indee på syggehuset og sagt at her bliver jeg indtil jeg har født når jeg nu har SÅÅÅ langt her til .

Sår'n tror jeg sku også det bliver.. jeg skal sku ikke lige og kører sår'n frem og tilbage når der er så langt og det er så bøvlet. 

Anmeld

22. december 2010

mortilnoahogmelina

Trine89 skriver:

Sår'n tror jeg sku også det bliver.. jeg skal sku ikke lige og kører sår'n frem og tilbage når der er så langt og det er så bøvlet. 

Neeej lige præcis .

Anmeld

22. december 2010

Astridsmor09

Jeg fik af vide af min jordemoder, at det kun er dem som bor i Odense eller forholdsvis tæt på som må føde på OUH medmindre der er andre forhold som gør at det kan blive nødvenigt!!

Har nu kun hørt positivt om Svendborg fødeafdeling(også fra folk som både har født på OUH og Svendborg), så tror nu ikke du skal være så ked af det. Kan godt være der er ekstra trasnporttid, men hvis der er overbooket på en fødeafdeling, den dag du skal føde, bliver du alligevel sendt til et andte sygehus...så ingen garantier for noget!

Som du kan høre så er der ikek firt sygehus valg, når det kommer til hvor man vil føde...hvertfald ikke hvis du vil føde på nogle af de største hospitaler herhjemme. Man kan heller ikke vælge at man vil føde på Skejby, hvis man hører uden for området!

Anmeld

22. december 2010

SussieThyssen

MariaE skriver:

Jo når det drejer sig om graviditet og fødsler, kan du roligt regne med at de har førsteprioritet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.