Rigtig glædelig jul i skønne Q.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

DK

Glædelig juuuul!

Det er jo d. 23/12 i dag! Vildt!!!

Her skal vi ud til mine forældre og holde juleaften! Vi plejer at holde det herhjemme, men pga. bækkenløsning og højgravid-husmor, så holder min mor det for os i år! Det er lidt trist, men på den anden side også dejligt nemt bare at køre derud og lade sig servicere!!

KNUS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

Sofia

Mettemus skriver:

Rigtig glædelig jul til jer allesammen - hvor lyder det bare som om i får nogle rigtig dejlige dage med masser af hygge og familie, skønt!! Og fedt hvis vi lige kunne få en fødsel med også, det stemmer jeg helt klart for!

Her ser planen sådan ud:

D. 23. kommer min far med barnevogn og barneseng. Det læsser han af her og tager Jens, min bror og mig med tilbage + gaver med tilbage til Skive. Jens skal arbejde indtil kl. 19, så det bliver nok sent inden vi er hjemme med det vejr og den trafik de lover.

D. 24. skal vi være hver for sig for sidste gang. Jeg gruer allerede for næste år hvor vi skal blive enige om hvor vi skal være - jeg er ikke meget for ikke at skulle være hjemme ved mors kødgryder d. 24..
Nå, men i år bliver det mine forældre, brødre og mig + mine bedsteforældre til and, ris a la mande og dansen om juletræ. Det bliver så super hyggeligt og jeg GLÆDER mig som et lille barn. Der er så mange traditioner den dag - og en af de vigtigste er Disneys Juleshow.

D. 25. er der julefrokost i min familie, d. 26. med Jens' familie og d. 27. med min gamle gymnasieklasse. Det sidste plejer at ende i stor bytur hvor vi mødes med vores gamle parallelklasser - den del tror jeg så lige jeg springer over i år. Det samme gælder den ellers traditionelle bytur d. 25. - jeg må tage revance næste år. Jeg gætter på, at der til den tid er nogle bedsteforældre der gerne vil passe.

D. 29. skal jeg besøge min gamle veninde som har født for en måned siden. Det glæder jeg mig rigtig meget til, det er så længe siden jeg har set hende.

D. 30. står den på sidste jordemoderbesøg og d. 31. er der stor tøsenytårsfest her i Århus hvor jeg skal sige farvel til to veninder der skal på udveksling i et halvt år i London og Wien.

Og så er det jo snart uge 1....

GLÆDELIG JUL PIGER!

Glædelig jul søde Mette, dejligt med en lille plan over din jul - for så kan jeg afvente at du føder i januar

Anmeld

23. december 2010

Sofia

Glædelig jul alle sammen Jeg er i MAX julestemning, vi har lige lagt alle gaverne ind under træet, mine to søstre og jeg, og inden længe kommer min bedstemor og min kæreste og så holder vi lille juleaften her hos mine forældre. I morgen fejrer jeg juleaften herhjemme også, og min kæreste holder det hos sine forældre. (Sidste jul hver for sig). I morgen skal vi i kirke, det plejer at være rigtig hyggeligt og jeg møder alle mine veninder her fra omegnen, der også er i kirke. 1. juledag skal vi til stor julefrokost med hele familien på min fars side og 2. juledag fejrer vi min svigermors fødselsdag. Derefter skal dagene indtil nytåret bruges på at læse i en frygtelig tyk rød bog der hedder Skatteret, suuk! Men med juleslik og masser af pauser overlever jeg det nok!
Håber I alle sammen får en rigtig glædelig jul og kommer godt ind i det nye år, KNUS!!! 

Anmeld

23. december 2010

Angelspot

Puha der er mange af jer der har travlt i julen, blir helt forpustet af at læse det

Jeg selv glæder mig til juleaften i morgen hos mine svigerforældre, hvor min svoger og hans kone kommer med. Min kærestes to børn skal holde jul med os i år, så dem henter vi om formiddagen og så skal vi hjem til svigermor og pynte juletræ, i kirke og bare hygge

Så tager vi hjem d. 25 og slapper af så ungerne kan lege med deres julegaver. Og så skal vi ned til min mor og hendes mand d. 26 til stor julefrokost og hjem igen om aftenen. D 27 skal kæresten og jeg til fødselsforberedelse (underlig dag de har valgt til det) og d 28 kommer min far og storebror til lidt forsinket julehygge hos os. Og så er den juleferie jo hurtig gået

Glædelig jul til jer allesammen

Anmeld

23. december 2010

Malonde1985

Glædelig jul til jer alle sammen

Hmm... mine 2 mindre søskende sidder fast nede på Møn hos deres far. De skulle være kommet hjem til vores mor idag, så de kunne tage herover hertil aften (bor jo i sverige), men de kunne ikke komme afsted pga. sne og og ja... mangel på trafik... Såååå håber MEGET på at de kan nå at komme afsted imorgen tidlig mod kbh, og følges med min mor herover. Min far kommer iaften med toget, så det er jo dejligt, men ååh hvor jeg håber de andre dog også når at komme

Men risengrøden er ellers lavet idag og klar til at blive til ris a la mande imorgen . Alle gaver er i hus og ligger under træet, og har idag fået handlet de sidste ting ind til julemaden, så nu skulle der gerne være styr på det hele... Vi mangler bare nogle af "gæsterne" (familien) krydser så meget fingre for de kan komme .

Men rigtig glædelig jul til jer alle sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.