Mettemus skriver:
Rigtig glædelig jul til jer allesammen - hvor lyder det bare som om i får nogle rigtig dejlige dage med masser af hygge og familie, skønt!! Og fedt hvis vi lige kunne få en fødsel med også, det stemmer jeg helt klart for!
Her ser planen sådan ud:
D. 23. kommer min far med barnevogn og barneseng. Det læsser han af her og tager Jens, min bror og mig med tilbage + gaver med tilbage til Skive. Jens skal arbejde indtil kl. 19, så det bliver nok sent inden vi er hjemme med det vejr og den trafik de lover.
D. 24. skal vi være hver for sig for sidste gang. Jeg gruer allerede for næste år hvor vi skal blive enige om hvor vi skal være - jeg er ikke meget for ikke at skulle være hjemme ved mors kødgryder d. 24.
.
Nå, men i år bliver det mine forældre, brødre og mig + mine bedsteforældre til and, ris a la mande og dansen om juletræ. Det bliver så super hyggeligt og jeg GLÆDER mig som et lille barn. Der er så mange traditioner den dag - og en af de vigtigste er Disneys Juleshow.
D. 25. er der julefrokost i min familie, d. 26. med Jens' familie og d. 27. med min gamle gymnasieklasse. Det sidste plejer at ende i stor bytur hvor vi mødes med vores gamle parallelklasser - den del tror jeg så lige jeg springer over i år. Det samme gælder den ellers traditionelle bytur d. 25. - jeg må tage revance næste år. Jeg gætter på, at der til den tid er nogle bedsteforældre der gerne vil passe.
D. 29. skal jeg besøge min gamle veninde som har født for en måned siden. Det glæder jeg mig rigtig meget til, det er så længe siden jeg har set hende.
D. 30. står den på sidste jordemoderbesøg og d. 31. er der stor tøsenytårsfest her i Århus hvor jeg skal sige farvel til to veninder der skal på udveksling i et halvt år i London og Wien.
Og så er det jo snart uge 1....
GLÆDELIG JUL PIGER!
Glædelig jul søde Mette, dejligt med en lille plan over din jul - for så kan jeg afvente at du føder i januar