Rigtig glædelig jul til jer! 
Ih hvor lyder det hyggeligt med bedsteforældre-besøg Anne. Det må betyde meget for dem. Specielt dem der ikke kan komme nogen steder. Håber I kan holde den tradition selvom der kommer en lille en
I morgen skal vi hjem til mine forældre og holde lillejuleaften med mine søskende. Vi spiser risengrød, laver konfekt, spiller effen eller ueffen og pynter træ. Skal også fobi min farmor og farfar for at ønske glædelig jul og bytte gaver.
D. 24. er vi hos Martins forældre med hans søskende. Traditionen tro med julefrokost, kirke, hygge, and, juleevangeliet, træ, gaver og lidt mere hygge. Heldigvis er vores familiers traditioner ret ens
Hans farmor er indlagt, så regner med vi skal en tur derop i løbet af dagen.
D. 25. skal vi til Martins mormor med hele den del af familien.
D. 26. Skal vi hjem til mine forældre og flade ud med mine søskende.
D. 27. Er det så tid til familie tam-tam hos min farmor og farfar og hele den del af famelien. Farmor har overgivet sig til sammenskudsgilde
Og jeg glæder mig til at se alle og se at farmor kan nyde dagen uden at have brugt hele ugen på at lave mad til den dag.
D. 28. Er det bare Martin og mig. Og et jordemoderbesøg
Han skal med for første gang - og jeg glæder mig! (og dagen hvor jeg har bestemt mig for at føde
)
Ja, der er en del planer her, og det har godt nok været noget af et arbejde at få det til at gå op. Vi mangler at få ind i programmet at besøge min mormor og morfar i Hirtshals. De kommer ingen steder i år, da min morfar lige er kommet hjem fra at have været indlagt i længere tid. Jeg vil rigtig gerne nå derop også. Men nu ser vi hvor meget vi kan holde ud.
Julekram Carina - som igen må sige: Jeg elsker julen og alt hvad der hører til! 
Anmeld