Er det min tur..? Mod alle odds..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2010

mortilfreja

Tusind tusind tak. Håber oz bare så meget.. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

Holbæktrunten

Også kæmpe  fra mig...

Anmeld

22. december 2010

håber på baby :-)

Alt hvad jeg kan for en dejlig julegave til jer

Anmeld

22. december 2010

piadas

mortilfreja skriver:

Skulle have haft min mens i mandags, men stadig ingen tegn på det. Har mega ondt i brysterne og det har jeg haft i 4-5 dage nu. Min kæreste har fået konstateret nedsat sædkvalitet men der skal jo som sagt kun 1 til.. Ville være det vildeste julemirakel hvis det er lykkedes :-) Af princip vil jeg ikke teste før jeg er en uge over.. Er blevet skuffet så mange gange før.. Håber håber håber :-)

Uhh, hvor er det spændende! Jeg krydser alt hvad jeg har!

Jeg har selv været i den situation mange gange - man er gået én dag over tid og kan ikke lade være med at teste - for bare at få en negativ test, og mens så kommer få dage senere. Mine børn har taget henholdsvis 18 mdr., 21 mdr. og denne gang 16 mdr. at lave...

Da jeg testede i forbindelse med min nuværende graviditet, kan jeg huske, at jeg på vej hjem fra arbejde en fredag egentlig havde bestemt, at jeg ikke ville teste, men jeg bestemte mig så for, at jeg lige så godt kunne få skuffelsen med det samme i stedet for at gå og spekulere over det hele weekenden - og sørme om den ikke var positiv! Jeg havde for en gangs skyld overhovedet ikke forventet det og tog egentlig bare testen for at "komme videre", så det kan jo ske, når man mindst venter det! Så det kan jo være det samme er tilfældet for dig denne gang - uh jeg håber det!

Anmeld

22. december 2010

Kruse90

ihh jeg håber det er jeres tur

Må jeg spørge hvor mange sædbasser din kæreste har pr. ml??

Anmeld

22. december 2010

mortilfreja

De sagde at tallet var 2,5 million. Ved ik om det er pr/ml... Men han skal have taget en ny test da den er ved at være lidt gammel. Vi har bare aldrig fået ordentlig svar fra lægen da han ik havde så meget forstand på det. Men svaret har vi nu fået af gynækologen..

Anmeld

22. december 2010

Lou87

Uhh  fingre for jer
Vi må håbe den er der..

Lav endelig en update!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.