Er det min tur..? Mod alle odds..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.335 visninger
16 svar
0 synes godt om
22. december 2010

mortilfreja

Skulle have haft min mens i mandags, men stadig ingen tegn på det. Har mega ondt i brysterne og det har jeg haft i 4-5 dage nu. Min kæreste har fået konstateret nedsat sædkvalitet men der skal jo som sagt kun 1 til.. Ville være det vildeste julemirakel hvis det er lykkedes :-) Af princip vil jeg ikke teste før jeg er en uge over.. Er blevet skuffet så mange gange før.. Håber håber håber :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

Jarnsaxa

mortilfreja skriver:

Skulle have haft min mens i mandags, men stadig ingen tegn på det. Har mega ondt i brysterne og det har jeg haft i 4-5 dage nu. Min kæreste har fået konstateret nedsat sædkvalitet men der skal jo som sagt kun 1 til.. Ville være det vildeste julemirakel hvis det er lykkedes :-) Af princip vil jeg ikke teste før jeg er en uge over.. Er blevet skuffet så mange gange før.. Håber håber håber :-)

Du får lige herfra, lad os håbe den er der

Anmeld

22. december 2010

mortilfreja

Tak :-) Ja det ville jo være helt fantastisk :-)

Anmeld

22. december 2010

blomst84

herfra..... et lille julemirakel måske  og hvor er det sejt du holder dig i skinnet med at teste... jeg havde nok gjort det 

Anmeld

22. december 2010

lisesp83

herfra.. Håber det virkelig for jer..

Anmeld

22. december 2010

Maise

sender lige en masse baby og HCG støv

Anmeld

22. december 2010

Karo

Nej hvor spændende

Brysterne siger faktisk meget. Da jeg ventede min pige var jeg sikker på at jeg ikke var gravid. Da jeg ventede min dreng murrrede det frygteligt i underlivet, men det gjorde det ikke her så jeg ventede bare på at min mens skulle komme. Men så en dag siger min kæreste at han syndes min barm var vokset Nå, tænker jeg og kommer så til at tænke på at barmen jo vokser når man er gravid. Så afsted med mig, ned og handle en graviditets test og jo den var sørmer positiv

for at der ligger et september barn og gemmer sig i maven.

Anmeld

22. december 2010

Pige2009

Jeg håber inderligt, det er jeres tur!  Har du taget en test?

Anmeld

22. december 2010

mortilfreja

Jeg plejer nu oz at teste men er bare blevet skuffet så mange gange og det har jeg ik lyst til

Anmeld

22. december 2010

Chewy

for jer. Er der nogen der har fortjent det, er det sørme jer. Jeg håber der er et julemirakel på vej til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.