vi er hjemme fra børneafdelingen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2010

Tulle28

Caroline86 skriver:

Kære allesammen!

1000 tak for alle de trøstende ord, krydsede fingre og god bedring'er!

Vi er lige kommet hjem fra børneafdelingen og diagnosen var klokkeklar denne gang:

Laura har mæslinger!

Der er desværre absolut intet at gøre ved det, andet end panodil mod feberen og smerterne og så ellers bare holde VILDT godt øje med hende!

Men det forklarer alt det vi har været igennem de sidste små 14 dage med øjenbetændelse, snot snot snot, mellemørebetændelse og halsen! ALT sammen er én og samme sygdom og ikke en masse forskellige.

endnu en gang 1000 tak for al Jeres støtte... I er bare guld værd!

Knus en lettet men ulykkelig moar

Nu var jeg lige inde og læse om mæslinger på Netdoktor.dk, og kom til at tænke på, hvad gør I egentlig i forhold til vuggestuen? For det må vel næsten være dér hun er blevet smittet ikke? Det lyder jo til at det smitter ad H til og man nærmest burde komme i isolation...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

SussieThyssen

Secrets skriver:

Jeg blev vaccineret mod mæslinger som lille, men jeg fik det alligevel. Og jeg gik med det længe, fordi alle lægerne nægtede at indse det var mæslinger. Ifølge dem var sygdommen udryddet, så det kunne bestemt ikke passe, at jeg fejlede det. Da de endelig måtte indrømme det var mæslinger, kom jeg faktisk på en isoleret stue, indtil smittefaren var ovre. Så man kan faktisk godt få det på trods af vaccination 

Trådstarter: God bedring til din lille pus 

Det er helt rigtigt...ligesom at man kan få en børnesygdom mere end en gang...det er bare ret usædvanligt.

Anmeld

22. december 2010

Frøken J.

SussieThyssen skriver:

Det er helt rigtigt...ligesom at man kan få en børnesygdom mere end en gang...det er bare ret usædvanligt.

Ja, det er egentlig lidt skørt, for man regner jo med at være dækket ind 

Anmeld

22. december 2010

AnneBJ

AnneBJ skriver:

Vaccinationsprogrammet er vist ret anerledes end bare dengang jeg var barn for knap 25 år siden... Nu får man (vist) heller ikke MFR 2. gang som 12. årig, men allerede som 4. årig... ret mig gerne hvis nogle ved jeg tager fejl. Det program man fulgte da man blev født, følger man så til man er færdig med vaccinationerne!

TS: Stakkels lille Caroline - og hendes mor og far!! Håber der snart er bedring at spore så I kan få sovet, og få Jeres glade, raske pige tilbage

Altså mente jo så stakkelse lille Laura....

Anmeld

22. december 2010

SussieThyssen

Secrets skriver:

Ja, det er egentlig lidt skørt, for man regner jo med at være dækket ind 

I min slægt har vi det med at få tingene flere gange, eller også får vi tingene meget sent i livet eller slet ikke.
Jeg har fx haft skoldkopper 2 gange og Scarlagensfeber 2 gange.
De 2 af mine unger har haft det 3 gange og den ene 2 gange.
heldigvis kan man jo nu vaccinere mod MFR, så det er kun min den ældste der har haft mæslinger, de andre har været forskånet for det.
Min mor har haft mæslinger 2 gange, og min far fik først skoldkopper som 70-årig.
Så der vil altid være nogen, der ikke gør som flertallet

Anmeld

22. december 2010

L-Mortil3

GODT der kom klaring på det om ikke andet!

Stakkels pus! Og ikke mindst jer forældre!

Anmeld

22. december 2010

Zafir

Jeg ANEDE ikke at mæslinger gjorde alt det!! PYHA at det 'bare' var det!!!...

Men er det ikke noget af det, man vaccinerer imod???...

GODT hun er imod bedring i det mindste(det kan vel ikke blive værre nu???). Og HURRA for panodiler!

Håber hun når at bedre sig lidt, så hun får en ok juleaften

Anmeld

22. december 2010

AnneBJ

Zafir skriver:

Jeg ANEDE ikke at mæslinger gjorde alt det!! PYHA at det 'bare' var det!!!...

Men er det ikke noget af det, man vaccinerer imod???...

GODT hun er imod bedring i det mindste(det kan vel ikke blive værre nu???). Og HURRA for panodiler!

Håber hun når at bedre sig lidt, så hun får en ok juleaften

Lille Laura er ikke gammel nok til at være vaccineret mod det, men ellers jo, så er man dækket via sin MFR...

Anmeld

22. december 2010

Lulle25

Caroline86 skriver:

Kære allesammen!

1000 tak for alle de trøstende ord, krydsede fingre og god bedring'er!

Vi er lige kommet hjem fra børneafdelingen og diagnosen var klokkeklar denne gang:

Laura har mæslinger!

Der er desværre absolut intet at gøre ved det, andet end panodil mod feberen og smerterne og så ellers bare holde VILDT godt øje med hende!

Men det forklarer alt det vi har været igennem de sidste små 14 dage med øjenbetændelse, snot snot snot, mellemørebetændelse og halsen! ALT sammen er én og samme sygdom og ikke en masse forskellige.

endnu en gang 1000 tak for al Jeres støtte... I er bare guld værd!

Knus en lettet men ulykkelig moar

Nåh lille mus. Der er da noget der er gået min næse forbi, har slet ikke set I har haft så meget sygdom

Håber hun kommer hurtigt over det og I kan nyde julen så godt som muligt

God bedring og glædelig jul

Kh Louise

Anmeld

22. december 2010

Rosa

Rigtig god bedring!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.