vi er hjemme fra børneafdelingen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.367 visninger
36 svar
0 synes godt om
22. december 2010

Caroline86

Kære allesammen!

1000 tak for alle de trøstende ord, krydsede fingre og god bedring'er!

Vi er lige kommet hjem fra børneafdelingen og diagnosen var klokkeklar denne gang:

Laura har mæslinger!

Der er desværre absolut intet at gøre ved det, andet end panodil mod feberen og smerterne og så ellers bare holde VILDT godt øje med hende!

Men det forklarer alt det vi har været igennem de sidste små 14 dage med øjenbetændelse, snot snot snot, mellemørebetændelse og halsen! ALT sammen er én og samme sygdom og ikke en masse forskellige.

endnu en gang 1000 tak for al Jeres støtte... I er bare guld værd!

Knus en lettet men ulykkelig moar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

Shibby

Er glad for at i fik en diagnose sp i kan handle derfra

God bedring med hende, håber du får sovet igennem snart for der er ikk noget værre end at have et sygt barn og selv være i søvnunderskud

Anmeld

22. december 2010

Caroline86

Shibby skriver:

Er glad for at i fik en diagnose sp i kan handle derfra

God bedring med hende, håber du får sovet igennem snart for der er ikk noget værre end at have et sygt barn og selv være i søvnunderskud

tusind tak..

Ja, det med søvnunderskud er allerede for sent så jeg burde nok dappe i seng så hurtigt som muligt, men jeg er bare så rastløs og urolig

Anmeld

22. december 2010

SussieThyssen

Caroline86 skriver:

Kære allesammen!

Vi er lige kommet hjem fra børneafdelingen og diagnosen var klokkeklar denne gang:

Laura har mæslinger!

Der er desværre absolut intet at gøre ved det, andet end panodil mod feberen og smerterne og så ellers bare holde VILDT godt øje med hende!

Men det forklarer alt det vi har været igennem de sidste små 14 dage med øjenbetændelse, snot snot snot, mellemørebetændelse og halsen! ALT sammen er én og samme sygdom og ikke en masse forskellige.

Mæslinger 
Jamen..er det lille pus ikke vaccineret???

Ja, jeg syntes nok det lignede det, selvom det er mange år siden jeg har set den form for udslet. Min den ældste har nemlig haft det da hun var på alder med din lille trold.
Puhh..ja så må du bare vente til det klinger af.
Det er en barsk omgang.
Men godt der kom en diagnose på, så ved man da hvad man har at forholde sig til.
Rigtig god bedring med hende.

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. december 2010

Kruse90

årh lille pus

Godt der kom en diagnose på. Den lille stakkel. HÅber snart det stilner af igen.

Kram

Anmeld

22. december 2010

Mor til L&S

Godt I endelig fik svar på det

Hvor er det synd for hende og Jer altså..

RIGTIG god bedring med hende og glædelig jul

Anmeld

22. december 2010

Mettemus

Nåerh stakkels lille pus! Men godt i kom afsted med hende ogfik en diagnose så i har noget at forholde jer til.

God bedring og kram herfra!

Håaber i får indhentet noget søvn også...

Anmeld

22. december 2010

SiLiMiMa

SussieThyssen skriver:

Mæslinger 
Jamen..er det lille pus ikke vaccineret???

Ja, jeg syntes nok det lignede det, selvom det er mange år siden jeg har set den form for udslet. Min den ældste har nemlig haft det da hun var på alder med din lille trold.
Puhh..ja så må du bare vente til det klinger af.
Det er en barsk omgang.
Men godt der kom en diagnose på, så ved man da hvad man har at forholde sig til.
Rigtig god bedring med hende.

Kærligst
Sussie

blander mig lige

de bliver først vaccineret imod mæslinger, røde hunde og fåresyge, når de er 15 mdr gamle....

heise

Anmeld

22. december 2010

SiLiMiMa

Kære allesammen!

Laura har mæslinger!

hvor vildt! det viser jo, at de slet ikke er udryddet i DK. Gad vide om det er fordi nogle forældre vælger ikke at lade deres børn vaccinere.... og det må nu fx din lille laura betale for, da hun jo endnu ikke har fået vaccinen....

Rigtig god bedring med hende! Har selv haft det som barn - men kan selvfølgelig ikke huske noget

knus heise

Anmeld

22. december 2010

2721

dejligt at i har fået afklaret hvad der er i vejen med det lille pus.
God bedring til hende og håber snart hun får det bedre<3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.