Update på: Snyd! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2010

mor_sabina

Carina1977 skriver:

Mener du seriøst hun er klogere fordi hun er andengangsfødende? eller var det sagt ironisk?

Den blinkende smiley skulle gerne understrege ironien

Men sådan genrelt synes jewg det kan være en god ide at vende tingene på hovedet, og ikke kun se det fra den ene side, hvilket jeg godt synes der kan være tildens til når nogen kommer med brokkeindlæg Det var bare en indskudt sætning, og ikke myntet på noget personligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

Carina1977

mor_sabina skriver:

Den blinkende smiley skulle gerne understrege ironien

Men sådan genrelt synes jewg det kan være en god ide at vende tingene på hovedet, og ikke kun se det fra den ene side, hvilket jeg godt synes der kan være tildens til når nogen kommer med brokkeindlæg Det var bare en indskudt sætning, og ikke myntet på noget personligt

Ok skulle bare være sikker hehe   Bedre at spørge hvad folk mener i stedet for at tro at der står noget andet end meningen egentlig var.

Jeg kan sagtens følge dig i det du siger

Anmeld

22. december 2010

Lolli

Som en anden også skriver: lad det fise ind af det ene øre og ud af det andet. Sådan noget skal man ikke bruge krudt på.

Anmeld

22. december 2010

SussieThyssen

Lolli skriver:

Som en anden også skriver: lad det fise ind af det ene øre og ud af det andet. Sådan noget skal man ikke bruge krudt på.

Helt enig.

Anmeld

22. december 2010

Den lykkelige

Hun lyder da irriterende.. Kan da være total lige meget!!! Underligt.. Håber og krydser fingre for du snart får ham i armene

Anmeld

22. december 2010

oo

aaaaij! hvor plat! og hvis hun er 2. gangs fødende hvorfor djævelen ringer hun så til FG efter at have haft 3 veer på en halv time????

Anmeld

23. december 2010

Isabella_mor

ve tanker og vestøv og alt det man nu kan sende.. 

skid da på hende. hvis hun føder før så er det da hvertfald ikke jordens ungergang... jeg har termin samme dag som hende din stedonkels kone, og jeg ville give min højre arm for at føde nu... men jeg gider godtnok ikke køre konkurrence med folk.. hvor er hun mawer at høre på. jeg havde slettet hende bare for en periode..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.