281210 skriver:
Hejsa alle baby.dk'er.
Jeg lavede igår en debat da min stedonkels kæreste havde fået veer og var kommet afsted til sygehuset.
Har lige snakket i telefon med min mor. Og det var en LØGN hun havde fyret af.
Hun havde kun haft veer med 10 min.s mellemrum i 30 min. Det vil sige 3 veer. Hun havde så ringet til FG i Randers og var blevet bedt om at se tiden an. Og der kom IKKE flere veer. Så hun er ikke ved at føde.
Min mor og jeg undrer os lidt over hvorfor hun har løjet om det? Det virker jo underligt. Men min stedonkels kæreste køre en ''konkurrence'' oppe i hovedet på sig selv. Hvor det gælder om at føde før mig? Hun har termin d. 6/1-11 og jeg har d. 28/12-10. Det synes hun er lidt snyd? Hun er godtnok andengangs fødende og kan jo sagtens føde før mig. Da jeg nemt kan gå over tid.
Men det er da ikke helt normalt at køre sådan en ''konkurrence''? Hun skriver hele tiden på FB at hun har så ondt så ondt, men det har jeg jo også? Gider bare ikke prale med det, for jeg synes bestemt ikke det er noget at prale af. Jeg har haft svær bækkenløsning siden 12. uge. Og hun har LIIIGE fået en lille bækkenløsning. Og så skriver hun hele tiden, ''Jeg føder før DIG!''.
Er ved at være godt træt af hende. For jeg er da ligeglad med hvem der føder først.
Synes i ikke også det er noget mærkeligt noget? Jeg ved godt det blev lidt rodet (indviklet) og langt. Og har i ikke læst med er det bare iorden. 
Men tak til jer der læste med, og rigtigt glædelig jul. Nu er der jo næsten KUN 2 dage! 
Jeg synes bestemt det er noget underligt noget. Ved ikke, det kan være hun troede hun var i fødsel. Men det at føde er jo bestemt ingen konkurrence. Det at du er førstegangsfødende og hun er andengangsfødende, behøver ikke nødvendigvis betyde at hun føder før dig. jeg fødte 2 uger før tid som førstegangsfødende 
Jeg kender godt de typer der skal beklage sig hele tiden, og det er enormt belastende at høre på. Har selv sådan en i min familie
Det er ikke en sygdom at være gravid. Selvfølgelig kan man have ondt, hvilket du jo udemærket ved, men så må man kæmpe sig igennem det, for man ved jo man får noget godt ud af det.
jeg tænker at hun sikkert er træt af at være gravid nu hvor det lakker mod enden. Det er meget naturligt at have det sådan, og det er måske også derfor hun snakker/skriver så meget om det. Måske fylder det mere inde i hendes hoved, end det gør ved dig. Men derfor kan det jo stadig være enormt belastende at høre på 
Jeg synes du skal fokusere på din egen grsviditet og kommende fødsel, og prøve at ignorere hendes udtalelser lidt, selvom det godt kan være lidt svært hehe