Mærke på divs. produkter ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

Tina

Vi bruger lanolincreme fra coop (nok änglamark el.l). Den er helt uden vand, så der ikke er noget der fryser til is i de små kinder og fungere ganske fint.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

karina pigen

Multebær skriver:

tror faktisk det er bedst at bruge vand, lufttørring og lidt zinksalve når nødvendigt. Med andre ord tror det er ret begrænset hvad man skal bruge af cremer og renseprodukter på en lille baby - selv om libero og de andre gerne vil have at man køber en masse produkter.

jeg har købt hele Derma serien.. nok mest zinksavlen og baby olie og baby creme til når de er lidt større..

ville aldrig bruge sæbe på babyhud med mindre tingene er indtørret.. ad..

og voldsomme rødenumser som tit ses så babyer ville jeg nok bruge oldetricket med at koge en stofblee og lægge ned i bleen mens de tager en lur..

Anmeld

23. december 2010

karina pigen

Marco2 skriver:

Ja lige præcis.

Varmt vand, bløde skumklude og stofbleer til at tørre med. Så er man vel i mål? Og undgår alle de kemikalier der er i diverse produkter uanset hvor økologiske/parabenefri/parfumefri mm de er.

Måske en smule olie til badet så  huden ikke tørrer pga kalken i vandet … mens ellers er alt andet noget man sagtens kan undvære.

AG

babyolie i vandet har jeg også kun hørt godt om.

og så e det vel forskellige fra barn til barn, har man et barn med utrolig tør ud så bruger man selvfølgelig noget creme som er egnet til det

jeg har  bare købt derma serien så har jeg hvis det er. min venindes lille baby har haft så mange problemer med maven og meget afføring så han har lidt meget af rød numse.. nåå lille puus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.