Mærke på divs. produkter ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2010

Marco2

det var nu heller ikke for at købe halvdelen af buttiken med hjem, men når man står og kigger på alle de produkter blir man lidt ..

Jamen vent med at købe noget af det til du reelt har et behov for det.

Hvis behovet viser sig er dte jo bare med at smutte ned og købe det. Men at ha' spenderet i dyre domme på alle mulge produkter inden er, spild af penge. Hvis du henter nogle af de der babypakker man kan få, er der små prøveflaskker på nogle produkter. Så kan du benytte dig af dem og købe hvis du ser en gavnlig virkning af det. Jeg har stadig prøverne for fik aldrig brug for noget af det til min den første

Så et godt råd er at vente og se om behovet viser sig!

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

Diana...

Prutten 33+ skriver:

det var nu heller ikke for at købe halvdelen af buttiken med hjem, men når man står og kigger på alle de produkter blir man lidt ..

Jeg synes det er så svært med det, for alle børns hud er så forskellige fx min søn har meget tør hud på benene og vi har prøvet flere forskellige mærker og der er ind til videre kun et der har hjulpet og det hjælper enda ikke helt så vi prøver stadig. 

Anmeld

22. december 2010

Tina

Tror også det kommer meget an på barnets hud, men hvis du kan få fat i nogle prøver er det da en god løsning, så har man det da lige i baghånden - og det fylder dejligt lidt i pusletasken

Anmeld

22. december 2010

Moaaar <3

Okay, troede man måske skulle forebygge mod denne kulde f.eks.

Anmeld

22. december 2010

Tina

Prutten 33+ skriver:

Okay, troede man måske skulle forebygge mod denne kulde f.eks.

Ja det og måske nok rigtig (fik et sommerbarn sidst....), så måske en god ide med en fed creme uden vand i, tror ikke det behøver være noget smart mærke bare det er uden diverse ting i.

Anmeld

22. december 2010

Moaaar <3

Tina skriver:

Ja det og måske nok rigtig (fik et sommerbarn sidst....), så måske en god ide med en fed creme uden vand i, tror ikke det behøver være noget smart mærke bare det er uden diverse ting i.

olien i badet burde måske dække "behovet", regner ikke med at han skal starte med at kælke og lege i sne hehe

Anmeld

22. december 2010

AnneBJ

Prutten 33+ skriver:

olien i badet burde måske dække "behovet", regner ikke med at han skal starte med at kælke og lege i sne hehe

Men creme på kinder (i hovedet generelt) er måske ikke skidt når der skal soves til middag ude - hvis der skal det

Anmeld

22. december 2010

Moaaar <3

AnneBJ skriver:

Men creme på kinder (i hovedet generelt) er måske ikke skidt når der skal soves til middag ude - hvis der skal det

nej det tænkt jeg nemlig også på, derfor jeg spurgte til råds om hvilken creme ,mærke

Anmeld

22. december 2010

AnneBJ

Prutten 33+ skriver:

nej det tænkt jeg nemlig også på, derfor jeg spurgte til råds om hvilken creme ,mærke

Personligt bruger jeg apotekets "archiv" creme med 37% fedt... den er helt udmærket og det har jeg tænkt mig at smøre podens kinder med...

Anmeld

22. december 2010

piadas

Vi har heller ikke brugt en masse forskellige produkter til de to store bortset fra zinksalve. Det er genialt til rød numse!  Så det er det eneste, jeg skal være sikker på at have i hus, når lillesøster kommer til verden...jeg tror ikke en gang, jeg har købt noget af det endnu, for der var flere prøver med i de forskellige gratis pakker, så jeg venter og ser om vi får brug for mere - jeg tror også butikkerne har åbent, efter jeg har født!

Måske brugte vi vist også babyolie - er det ikke det, man bruger til arp? Aaah, jeg kan ikke huske det?!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.