Tillykke med dit barn, det er så dejligt at være gravid. Jeg synes du skal mærke efter helt inden i, om det er det du virkelig ønsker dig. Der er så mange vidunderlige ting i at være mor, men der er også mange skønne ting når man er ung. Det er dig der kender dig selv bedst :0)
Jeg fik en abort som 20 årig, og jeg har aldrig fortrudt, selv om det var hårdt. Jeg er nu 25 og har et barn på 6 måneder. Jeg var alt for ung på det tidspunkt (men du lyder jo meget voksen af din alder). Jeg gik fra min kæreste som også var ældre, og kan huske jeg efterfølgende gik rigtig meget i byen. Mit behov har altid været stort for byture osv. men hvis du er anderledes, forstår jeg virkelig godt din beslutning! Du vil ihvertfald aldrig fortryde det, det er jo en dejlig dejlig oplevelse at have et barn. Men det jeg prøver at sige, er at du er ung og uden bekymringer - hvis du er i tvivl så vent, for der er mange ting du kan opleve med din unge alder. Men hvis du er oplagt på at få dit barn, så gør det! Jeg er under uddannelse med mit barn, og her hjemme tager faren barslen. Det fungere så fint, men jeg får nok ikke lavet lige så meget, som hvis jeg ikke have min baby. F.eks. tager jeg en uddannelse som socialrådgiver, hvilket betyder at jeg kun er væk 2-4 timer nogle gange om ugen. Derfor er det let for mig...
Man vil så gerne rådgive folk, men i bund og grund er det jo dig der ved bedst! :0)
Knus
Anmeld