Mens efter fødslen ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

oo

jeg fik min 6 uger efter fødslen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

morethanperfect

Tjuhl skriver:

jeg fik min 6 uger efter fødslen

Ej hvor er det tidligt .. Gider bare ikke ha det , for det kommer jo helt uanmeldt !

Anmeld

21. december 2010

oo

morethanperfect skriver:

Ej hvor er det tidligt .. Gider bare ikke ha det , for det kommer jo helt uanmeldt !

fuldstændig! vi skulle have gæster og så sad man der! og jeg var så meget inde i min graviditet stadigvæk at jeg nåede at tænke FUCK! der er meget blod!!  

til gengæld har jeg altid haft ekstrem kraftige mens smerter og jeg havde ikke det mindste ondt i maven denne gang, så det håber jeg godt nok fortsætter

Anmeld

21. december 2010

misslea

Min er ikke kommet endnu.... og Wilma er 10 uger...!

Anmeld

21. december 2010

morethanperfect

Tjuhl skriver:

fuldstændig! vi skulle have gæster og så sad man der! og jeg var så meget inde i min graviditet stadigvæk at jeg nåede at tænke FUCK! der er meget blod!!  

til gengæld har jeg altid haft ekstrem kraftige mens smerter og jeg havde ikke det mindste ondt i maven denne gang, så det håber jeg godt nok fortsætter

Arr .. Hvor træls !

Men  for smerterne blir væk !

Anmeld

21. december 2010

morethanperfect

misslea skriver:

Min er ikke kommet endnu.... og Wilma er 10 uger...!

Holda op ! :O Der kan man bare se .. Håber jeg er ligesom dig .. Gider det virkelig ikke . Havde helt glemt det kom tilbage ..

Anmeld

30. december 2010

NoName

morethanperfect skriver:

Nu læste jeg lige en anden debat , og kom til at tænke på hvor længe der går før man får mens efter fødslen ?? 

Hmmm præsis 5 mdr gik der, så kom det igen, NITTE, havde ellers lige vænnet mig til at det ikke var der..... Men synes nu godt snart det må stoppe igen, nu har det været her i næsten 2 uger ... Hmmm det plejer kun at være 4-5 dage...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.