Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu læste jeg lige en anden debat , og kom til at tænke på hvor længe der går før man får mens efter fødslen ??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: Nu læste jeg lige en anden debat , og kom til at tænke på hvor længe der går før man får mens efter fødslen ??
Det er meget forskelligt...jeg har altid fået den 8 uger efter, mens andre kan gå i flere måneder.KærligstSussie
Lone H. skriver: det er vidt forskelligt nogle går der 2-4 uger og andre op til et år
det er vidt forskelligt nogle går der 2-4 uger og andre op til et år
Allerede 2 - 4 uger .. Det godt nok tidligt ...
SussieThyssen skriver: Det er meget forskelligt...jeg har altid fået den 8 uger efter, mens andre kan gå i flere måneder.KærligstSussie
Ja okay
Ja meget forskelligt.
Sidst slap jeg kun i et par måneder før den første kiggede forbi - så ikke noget med at tro på amning som prævention her i huset....
Tina skriver: Ja meget forskelligt. Sidst slap jeg kun i et par måneder før den første kiggede forbi - så ikke noget med at tro på amning som prævention her i huset....
Heh okay .
Neej man kan sagtens bli gravid selvom man ammer
Jeg fik det 7 uger efter. Men nogle får det når de stopper med at ammer og nogle får det først et år efter de har født
morethanperfect skriver: Allerede 2 - 4 uger .. Det godt nok tidligt ...
Lone H. skriver: ja det er ikk mig, fik det bare af vide af min gynækolog
ja det er ikk mig, fik det bare af vide af min gynækolog
Ja okay ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128