Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Marco2 skriver: Nej jeg har intet ferie. Har kun 3 ferie/fridage eller hvad de nu hedder og dem bruger jeg her mellem jul og nytår. Og det dækker jo ikke engang de 6 dage vi har lukket Jeg er grafisk designer, så sidder bare på min "dertilindrettede" ved min mac hele dagen Men har ingen problemer med graviditeten. Som fortalt tidligere var jeg jo selvstændig ved min første, så arbejdede pga deadline til to timer før jeg lå på Skejby 4 cm åben T måtte tage tid på veerne så jeg ku koncentrere mig om at layoute annoncer til det blad vi var igang med … AG
Nej jeg har intet ferie.
Har kun 3 ferie/fridage eller hvad de nu hedder og dem bruger jeg her mellem jul og nytår. Og det dækker jo ikke engang de 6 dage vi har lukket
Jeg er grafisk designer, så sidder bare på min "dertilindrettede" ved min mac hele dagen
Men har ingen problemer med graviditeten. Som fortalt tidligere var jeg jo selvstændig ved min første, så arbejdede pga deadline til to timer før jeg lå på Skejby 4 cm åben T måtte tage tid på veerne så jeg ku koncentrere mig om at layoute annoncer til det blad vi var igang med …
AG
.... du er jo vild kvinde !! Hehe..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Prutten 33+ skriver: uh du må smide nogen billeder ind af det hun har lavet ... Synes også mine 5ugers ferie var hurtigt væk, men savner dog mine kollegaer og arbejde. Ikke fordi jeg kunne holde til det nu.
uh du må smide nogen billeder ind af det hun har lavet ...
Synes også mine 5ugers ferie var hurtigt væk, men savner dog mine kollegaer og arbejde. Ikke fordi jeg kunne holde til det nu.
Det skal jeg nok gøre
ja savner det også men kommer ikke tilbage da jeg efter barsel skal starte på pæd. udd. der jeg lige har arbejdet var også det bedste job jeg nogensinde har haft med de skønneste kollegaer så det er lidt trist
nej synes der begynder at komme mange ting som er rigtig hårdt nu, med den voksende mave og den øgede vægt synes det er vildt at have taget 9 kg på i uge 31
trine1989 skriver: Det skal jeg nok gøre ja savner det også men kommer ikke tilbage da jeg efter barsel skal starte på pæd. udd. der jeg lige har arbejdet var også det bedste job jeg nogensinde har haft med de skønneste kollegaer så det er lidt trist nej synes der begynder at komme mange ting som er rigtig hårdt nu, med den voksende mave og den øgede vægt synes det er vildt at have taget 9 kg på i uge 31
Jeg har taget 15kg på og er i uge 33, men men men men men men ..jeg har også en del væske i kroppen .Jeg ser bare frem til at tabe alle de ekstra kg, glæder mig faktisk meget til det.
Men har accepteret at jeg er gravid og vejer det ekstra , udover jeg selvfølgelig er træt af det, men kan intet gøre nu før han kommer til verden
Prutten 33+ skriver: Jeg har taget 15kg på og er i uge 33, men men men men men men ..jeg har også en del væske i kroppen .Jeg ser bare frem til at tabe alle de ekstra kg, glæder mig faktisk meget til det. Men har accepteret at jeg er gravid og vejer det ekstra , udover jeg selvfølgelig er træt af det, men kan intet gøre nu før han kommer til verden
puh ja det er også lidt, men hvis det er væske er det jo hurtigt væk
synes bare ikke at jeg har så meget væske i kroppen synes det sidder på mave, bryster og lidt på lårene
ved godt det kun er midlertidig man er lidt tyk hehe.. men glæder mig nu også til at kunne træne det lidt væk igen hvis der bliver tid...
du må i hvertfald ha en glædelig jul med din familie
trine1989 skriver: puh ja det er også lidt, men hvis det er væske er det jo hurtigt væk synes bare ikke at jeg har så meget væske i kroppen synes det sidder på mave, bryster og lidt på lårene ved godt det kun er midlertidig man er lidt tyk hehe.. men glæder mig nu også til at kunne træne det lidt væk igen hvis der bliver tid... du må i hvertfald ha en glædelig jul med din familie
Mange tak og glædelig jul til dig og dine også...........spis nu rigeligt
Sikke en hyggelig tråd
Jeg går stadig på arbejde, 13 dage tilbage Jeg har termin den 14 feb. Der har ikke været så meget mulighed for at jeg har kunne holde min ferie, selvom jeg kun har holdt 14 dage, så jeg glææææder mig til at gå på barsel og slappe lidt af
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128