Tiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

841 visninger
15 svar
0 synes godt om
21. december 2010

Moaaar <3

Hej piger

Hvordan går det hos jer, har i det godt ?....hvad bruger i jeres dagtimer på ?

Her går det godt, GLÆDER mig til min lille skat kommer (MEN han må gerne liiiige vente en 6ugers tid endnu). Synes tingene er blevet så besværlig, kan godt mærke det i ryg og lænd. Og hvis jeg ikke husker at slappe af i løbet af dagen, skal min ryg og lænd nok minde mig om det.
Væske i kroppen synes jeg er blevet ret tydeligt jo længer jeg kommer i graviditeten .
Jeg nyder stadig at komme ud og gå ture, orker bare ikke at gå så langt og synes når vi er ude og lufte hund eller i byen at jeg næsetn hele tiden skal tisse, ih det er godt nok trætteligt, så jeg er altid på udkig efter et wc .
Jeg er i øjeblikket rigtig , rigtig træt og er ikke god til at bare smide mig på sofaen og gribe en bog og slappe af.
Jeg er dagligt herinde og lurer , men har bare ikke haft overskud til at skrive så meget som før.

Pruttens, spark er også blevet EKSTREM tydelig, tror bestemt han bliver en meget aktiv dreng.

Rigtig glædelig jul til alle jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Moaaar <3

Timerne her går på:
Lufte hund, slappe af, sove lidt ekstra, læse aviser, vaske tøj, ryde op, kigge lidt rundt på nettet

Anmeld

21. december 2010

CA

God ide med den her tråd - så kan vi inspirere hinanden

Jeg har jo gået ledig siden august og dengang var jeg ved at blive skør af at gå hjemme, så jeg gik i gang med en hel masse projekter! Nu er det lidt sværere pga. bækkenløsningen. Alting tar længere tid og jeg kan ikke så meget i løbet af en dag. Sidder mest og strikker, hækler og syer. Derudover blir der gjort rent, vasket tøj, lavet mad og alt det der man nu en gang skal gøre - når jeg kan... Er i gang med projekt "fyld-fryseren" til efter fødsel. Så når der laves mad til os to laver jeg til 12 Det ser virkelig vildt ud, men jeg tror vi blir glade for det når vi kommer dertil! 

Overvejer om jeg skal til at sy en dåbskjole, men har bestemt mig for at jeg skal være færdig med de andre ting først

Anmeld

21. december 2010

Moaaar <3

Carina87 skriver:

God ide med den her tråd - så kan vi inspirere hinanden

Jeg har jo gået ledig siden august og dengang var jeg ved at blive skør af at gå hjemme, så jeg gik i gang med en hel masse projekter! Nu er det lidt sværere pga. bækkenløsningen. Alting tar længere tid og jeg kan ikke så meget i løbet af en dag. Sidder mest og strikker, hækler og syer. Derudover blir der gjort rent, vasket tøj, lavet mad og alt det der man nu en gang skal gøre - når jeg kan... Er i gang med projekt "fyld-fryseren" til efter fødsel. Så når der laves mad til os to laver jeg til 12 Det ser virkelig vildt ud, men jeg tror vi blir glade for det når vi kommer dertil! 

Overvejer om jeg skal til at sy en dåbskjole, men har bestemt mig for at jeg skal være færdig med de andre ting først

Jeg vil også gerne være kreativ med at strikke og sy.
Er helt VILD med strikket baby tøj - købte et par lækre strikket bukser herinde, sådan må man jo gøre når man ikke kan det strikke halløj .
Har også fundet nogen hjemmesider på nettet med strik , men det er bare for dyrt, synes jeg. f.eks en dragt til 700 kr

Det med maden er her ikke noget problem da kæresten laver mad, næsten ofter end mig, han synes det er viiiildt hyggeligt hehe... så må jeg jo hellere lad ham gøre det . Mig siger det ingenting, med det sagt, kan jeg godt finde ud af at lave mad, men synes ofte jeg bliver mæt i det jeg laver det (duften, ikke så meget smags prøer ) også når vi skal spise kan jeg næsten intet få ned

Anmeld

22. december 2010

CA

Prutten 33+ skriver:

Er helt VILD med strikket baby tøj - købte et par lækre strikket bukser herinde, sådan må man jo gøre når man ikke kan det strikke halløj .
Har også fundet nogen hjemmesider på nettet med strik , men det er bare for dyrt, synes jeg. f.eks en dragt til 700 kr

Det med maden er her ikke noget problem da kæresten laver mad, næsten ofter end mig, han synes det er viiiildt hyggeligt hehe... så må jeg jo hellere lad ham gøre det . Mig siger det ingenting, med det sagt, kan jeg godt finde ud af at lave mad, men synes ofte jeg bliver mæt i det jeg laver det (duften, ikke så meget smags prøer ) også når vi skal spise kan jeg næsten intet få ned

Ja strik er rigtig flot og lækkert til baby! Men ja ret så dyrt

Jeg er også nybegynder, men har lært mig selv at strikke og hækle ved at se introduktionsvideoerne på dropsdesign.dk. Man finder bare en opskrift og når der er en maske man ikke ved hvad er, så tjekker man bare en video. Det er ret smart 

Lækkert at han er så glad for at lave mad!

Anmeld

22. december 2010

Marco2

Tjjaaa … arbejder. Har først termin den 3. februar så der er jo lang tid til. Så det er arbejde som normalt.

Men går i eftermiddag på juleferie og skal først på arbejde igen den 3. januar. Og det skal T også. Så vi skal hygge og har en del projekter at ordne hjemme. Det er vist ved at være på tide at få baby-tøjet ned fra loftet, og ryddet kontoret, så det kan blive til børneværelse.

Og ellers bare nyde hinanden og kælke, en tur i svømmehallen og hvad vi nu ellers finder på

AG

Anmeld

22. december 2010

Moaaar <3

Marco2 skriver:

Tjjaaa … arbejder. Har først termin den 3. februar så der er jo lang tid til. Så det er arbejde som normalt.

Men går i eftermiddag på juleferie og skal først på arbejde igen den 3. januar. Og det skal T også. Så vi skal hygge og har en del projekter at ordne hjemme. Det er vist ved at være på tide at få baby-tøjet ned fra loftet, og ryddet kontoret, så det kan blive til børneværelse.

Og ellers bare nyde hinanden og kælke, en tur i svømmehallen og hvad vi nu ellers finder på

AG

Du har slet ikke ferie du skal afholde ? Jeg holdt ferie 5uger også på barsel og jeg er sat til d.10 feb.

Jeg ville ikke kunne holde ud at arbejde nu, det er helt sikkert.
Hvad arbejder du med ?

Tror også snart vi skal i svømmer, det er så dejligt =)

Anmeld

22. december 2010

trine1989

Prutten 33+ skriver:

jeg går også bare hjemme og har gjort det siden august grundet min kroniske tarmsygdom

men synes nu tiden har gået hurtigt alligevel, nu er manden også vinter fyret så vi har massere tid til at hygge 

mine dage går med hmmm ikke så meget må jeg indrømme er igang med projekt børneværelse skal have syet nogle ugler og sengetøj og sådan. men synes også bare at jeg er så træt lige for tiden

det med maden var også en god ide men min mand er helt vild med at lave mad så det får han lov til at stå for

min mor har bare strikket så meget sødt til den lille glæder mig helt til at få det hjem så kan jeg lige sætte nogle billeder ind af det, hun har også syet til mine 2 nevøer så hun er i fuld gang

Anmeld

22. december 2010

Marco2

Prutten 33+ skriver:

Du har slet ikke ferie du skal afholde ? Jeg holdt ferie 5uger også på barsel og jeg er sat til d.10 feb.

Jeg ville ikke kunne holde ud at arbejde nu, det er helt sikkert.
Hvad arbejder du med ?

Tror også snart vi skal i svømmer, det er så dejligt =)

Nej jeg har intet ferie.

Har kun 3 ferie/fridage eller hvad de nu hedder og dem bruger jeg her mellem jul og nytår. Og det dækker jo ikke engang de 6 dage vi har lukket  

Jeg er grafisk designer, så sidder bare på min "dertilindrettede" ved min mac hele dagen

Men har ingen problemer med graviditeten. Som fortalt tidligere var jeg jo selvstændig ved min første, så arbejdede pga deadline til to timer før jeg lå på Skejby 4 cm åben  T måtte tage tid på veerne så jeg ku koncentrere mig om at layoute annoncer  til det blad vi var igang med …

AG

Anmeld

22. december 2010

Moaaar <3

trine1989 skriver:

jeg går også bare hjemme og har gjort det siden august grundet min kroniske tarmsygdom

men synes nu tiden har gået hurtigt alligevel, nu er manden også vinter fyret så vi har massere tid til at hygge 

mine dage går med hmmm ikke så meget må jeg indrømme er igang med projekt børneværelse skal have syet nogle ugler og sengetøj og sådan. men synes også bare at jeg er så træt lige for tiden

det med maden var også en god ide men min mand er helt vild med at lave mad så det får han lov til at stå for

min mor har bare strikket så meget sødt til den lille glæder mig helt til at få det hjem så kan jeg lige sætte nogle billeder ind af det, hun har også syet til mine 2 nevøer så hun er i fuld gang

uh du må smide nogen billeder ind af det hun har lavet ...

Synes også mine 5ugers ferie var hurtigt væk, men savner dog mine kollegaer og arbejde. Ikke fordi jeg kunne holde til det nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.