Kan man vælge hvor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2010

bøgelund

Trine89 skriver:

Perfekt..  

men er det min læge jeg skal snakke med eller??

hej. jeg bor i munkebo ved kerteminde. til første lægebesøg fik jeg valget mellem Nyborg (selvom det er lukket, så sikkert en fejl), Svendborg og Odense..  

så det kan du sagtens... 

så lægen bringer det selv på banen ved første besøg, ellers nævner du det selv.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

Trine89

bøgelund1 skriver:

hej. jeg bor i munkebo ved kerteminde. til første lægebesøg fik jeg valget mellem Nyborg (selvom det er lukket, så sikkert en fejl), Svendborg og Odense..  

så det kan du sagtens... 

så lægen bringer det selv på banen ved første besøg, ellers nævner du det selv.. 

Jeg havde så ikke valg muligheden :s 

Anmeld

22. december 2010

bøgelund

Trine89 skriver:

Jeg havde så ikke valg muligheden :s 

havde ikke lige læst det hele igennem.. 

men det er sku da ikke i orden.. Hm.. især når i ikke har bil. så må dem med bil sku rykke sig..

Anmeld

22. december 2010

SussieThyssen

Trine89 skriver:

http://webshop.falck.com/privat/Smaborn

Det er en pakke som denne jeg har kigget på - små børn super

og den dækker bla. ALT kørelse til og fra læge, lægevagt, skadestue, hospital. for alle i husstanden inkl. hvis nogle af vores gæster skulle komme tilskade.. 

Åhhh..ja...den ser også god ud...men det jeg tænkte på var hvis du tog den anden, så dækker den også kørsel til og fra planlagte undersøgelser på Svendborg. Den med småbørn dækker ikke planlagte kørsler.
Blot en tanke.
Men vil da bestemt sige at den til småbørn også er god

Anmeld

22. december 2010

Trine89

bøgelund1 skriver:

havde ikke lige læst det hele igennem.. 

men det er sku da ikke i orden.. Hm.. især når i ikke har bil. så må dem med bil sku rykke sig..

heeh det er helt okey.. det kan jo ske.. 

Men nej jeg kan ikke vælge.. min læge sagde at Odense blev for beholdt dem som bor i Odense, dem som venter mere end 1 eller hvis man på forhånden kan sige at det skulle blive en vanskelig fødsel.

syntes simpelhen det er for meget

Anmeld

22. december 2010

Trine89

SussieThyssen skriver:

Åhhh..ja...den ser også god ud...men det jeg tænkte på var hvis du tog den anden, så dækker den også kørsel til og fra planlagte undersøgelser på Svendborg. Den med småbørn dækker ikke planlagte kørsler.
Blot en tanke.
Men vil da bestemt sige at den til småbørn også er god

ååårh jah den havde jeg så ikke lige tænkt over..

Ih jeg syntes det her er noget ged

Anmeld

22. december 2010

bøgelund

Trine89 skriver:

heeh det er helt okey.. det kan jo ske.. 

Men nej jeg kan ikke vælge.. min læge sagde at Odense blev for beholdt dem som bor i Odense, dem som venter mere end 1 eller hvis man på forhånden kan sige at det skulle blive en vanskelig fødsel.

syntes simpelhen det er for meget

jeg bor da ikke i Odense.. så det er da en tam grund.. det er da bare vildt irriterende.. 

Anmeld

22. december 2010

SussieThyssen

Trine89 skriver:

ååårh jah den havde jeg så ikke lige tænkt over..

Ih jeg syntes det her er noget ged

Hmm...vil da sige..at hvis du kan holde til at tage til alm eventuelle undersøgelser i Svendborg med bus (ved ikke om du skal det eller kun skal dertil når det er lige op over) jamen så behøver du jo ikke den store pakke...for med børne-pakken, der skal du jo nok komme derned hvis du først går i fødsel eller ser ud til at gøre det, og ligesådan hvis der bliver noget med bebsen.
Så tag du bare den børne-pakke..den tror jeg du bliver meget glad for

Anmeld

22. december 2010

Trine89

Jamen det er jo det.. må lige tænke lidt over det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.