Kan man vælge hvor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.652 visninger
38 svar
0 synes godt om
21. december 2010

Trine89

Hej alle sammen.. 

som overskriften ligger op til. kan man ikke godt selv vælge hvor man vil føde?? 

Normalt høre vi til under Svendborg, bor i Nyborg. 
Men jeg syntes bare at Svendborg er så langt væk og det er også rimelig bøvet at komme der til..

Vi har ikke nogen bil så vi skal bruge den offentlig transport. og det hedder altså med bus fra nyborg (og det er en lang tur syntes jeg,.) Det tager en time med bus at komme til svendborg og bussen kører jo kun en gang i timen også. 

hvor imod det kun tager 15 min. at komme med toget til Odensen. 

Men det jeg vil frem til er. at jeg kunne godt tænke mig hvis jeg kunne komme til at føde på OUH. Men er det min Læge jeg skal snakke med der eller hvordan??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Muffinmus

tror jeg godt du kan, tro mig, du ønsker IKKE at bruge en time på offentlige transportmidler med veer,

så betale hellere for en taxa for med de veer der gør du tager afsted, kan du sgu kanp gå 10 meteruden at have lyst til at rykke alt i nærheden fra hinanden næsten:-)

Anmeld

21. december 2010

Trine89

MariaE skriver:

tror jeg godt du kan, tro mig, du ønsker IKKE at bruge en time på offentlige transportmidler med veer,

så betale hellere for en taxa for med de veer der gør du tager afsted, kan du sgu kanp gå 10 meteruden at have lyst til at rykke alt i nærheden fra hinanden næsten:-)

Jamen det er jo lidt det jeg tænker..

Men også lige så meget fordi jeg tænker at hvis du der sker et eller andet under graviditet og jeg ville skulle ind på FG for lige at blive tjekket.. så er det langt til Svendborg med Bus og når den også kun kører en gang i timen indtil en gang om aften  

så ville det jo være "nemmere" kun at skulle til Odense med toget hvis det endelig var.. det tager jo som sagt kun et kvarter

Anmeld

21. december 2010

morethanperfect

Du kan godt selv bestemme det .. Det kunne jeg , og jeg bor i svendborg .. heh .. 

Anmeld

21. december 2010

Trine89

morethanperfect skriver:

Du kan godt selv bestemme det .. Det kunne jeg , og jeg bor i svendborg .. heh .. 

Perfekt..  

men er det min læge jeg skal snakke med eller??

Anmeld

21. december 2010

morethanperfect

Trine89 skriver:

Perfekt..  

men er det min læge jeg skal snakke med eller??

Ja .. Han/hun spørg hvor du vil føde .,.. Ellers siger du det bare næste gang du skal til lægen

Anmeld

21. december 2010

Trine89

morethanperfect skriver:

Ja .. Han/hun spørg hvor du vil føde .,.. Ellers siger du det bare næste gang du skal til lægen

Okey super.. fordi jeg blev slet ikke spurgt i dag da jeg var ved lægen.. men skal heldigvis der ned igen i morgen.. så kan jeg lige spørge der.. 

Anmeld

21. december 2010

morethanperfect

Trine89 skriver:

Okey super.. fordi jeg blev slet ikke spurgt i dag da jeg var ved lægen.. men skal heldigvis der ned igen i morgen.. så kan jeg lige spørge der.. 

Hmm okay .. Jeg blev spurgt første gang jeg var ved lægen 

Men  for du kan føde på odense .. Det er lang vej hvis du skal helt hertil :O

Anmeld

21. december 2010

Trine89

morethanperfect skriver:

Hmm okay .. Jeg blev spurgt første gang jeg var ved lægen 

Men  for du kan føde på odense .. Det er lang vej hvis du skal helt hertil :O

Ja underligt at jeg ikke er blevet spurgt. 

tak for det..

Anmeld

21. december 2010

4kløver

Jeg bor i odense og jeg fik valget mellen svendborg og odense  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.