lort møg pis...dumme unge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

271 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. september 2008

Loggidut

nu er klokken halv fem, og jeg har haft en hylende unge i en time nu...>(

jeg gider det simpelthen ikke...
jeg er så vred vred vred...:@

ark!>(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2008

Grynt

Kæreste Loggi. Tag en enormt dyb indånding og tæl til 100 eller 10000. Prøv at se tingene fra den positive side af; "op og igang, gør dagen lang". :)

Tag bette Tif med ned i køkkenet gi hende lidt at spise/drikke og tag hende så med i bad. Måske hun falder lidt til ro når der fokuseres på noget andet. Når så alle er gået i skole/arbejde, går i 2 ind og hygger og sover jer en lur. TÆNK POSITIVT, TÆNK POSITIVT (selvom det er pi**e svært kl bæ om morgnen).

morgen knus herfra (H)
Tina, som også havde en datter her til morgen, som ville have flaske kl lidt i 5.

Anmeld

5. september 2008

Loggidut

ja men klokken halv fire...ark...og da vi så endelig skulle op, og hun fik hendes havregrød, faldte hun i søvn oven i den!

så sad hun der og snorkede, og så kan man jo ikke lade væremed at elske hende anyway, men for fanden, 03.30...det er jo ikke et tidspunkt at stå op...altså!

Anmeld

5. september 2008

Grynt

ja man kan ikke andet end at smile og elske dem og så bare vente med glæde på at de skal sove til middag så man selv kan få en time på øjet :D

God dag til dig og jeg håber du får sovet lidt.

(H) T

Anmeld

5. september 2008

mor til en del

Puha det var godt nok tidligt.

Jeg har denne uge (hvor Tommy ikke har været hjemme) elsket at kunne svinge patten lige i ansigtet på knægten når han brokkede sig om natten, han falder i søvn efter 2 minutter, tilbage i sengen med ham og så sov mor igen, uha det var nemt.... når nu farmand ikke var der til at tage skrigeungen, så jeg venter vist en rum tid med at droppe natamningen:)

Jeg håber i får et hvil på andet tidspunkt i dag...

Lisbeth.

Anmeld

5. september 2008

Tikki

uf :-o mindes med gru...8(det går over igen...men for f....... hvor er det bare hårdt når det står på. Kan ikke andet end have medlidenhed med dig - en kææææmpe trøstekrammer til dig (H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.