I aften sker det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. september 2008

BellaT

Phillip skal sove på eget værelse. :-o:):'(:S8D:D Ja, vi er nok lidt sent på den i forhold til andre, men har ikke været klar til det før nu. Babyalarmen bliver placeret lige ved mit øre så jeg kan styrte ind til ham når han vågner. Han er jo faldet i søvn hernede i stuen og bliver snart båret op i seng sovende.. I sit eget værelse! Gulp. Så jeg vil være der når han vågner, da værelset ikke er vildt kendt for ham. Vi har ikke brugt ret lang tid derinde nogensinde. Før nu... Knus fra Helle... Lidt Hønemor..(L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2008

Loggidut

pøj pøj med den kommende nat!

det skal nok gå, og ja nok er du lidt senere på den end mange andre, men come on, hvis i har haft brug for athave ham tæt på, så har i gjort det rigtige...

så sov nu dejligt, på store-drenge-værelset!(L)

Anmeld

4. september 2008

Tynen

Puha - Jeg kan godt huske hvordan det var!!
Sov af dælans til de første 3 nætter og vågnede hele tiden.

Held og lykke med det!
Er sikker på at det nok skal gå (Og at det er værre for moderen end for Phillip ;) )

Miiikro - Skal du ikke med d. 4.? (L)

Anmeld

4. september 2008

ivfmarie

Uhhh... det store øjeblik! Men bare vent, om et øjeblik er det her bare det bedste I længe har gjort - både for jer og Pillip.

Og bare tag det helt roligt - du kan saaagtens høre ham!
De første nætter havde jeg også alarmen på, men faktisk kunne jeg høre Malte, og vågnede før alarmen kunne nå at registrere at han sagde noget!

Hos os er det store sager at ungerne får hver deres værelse når vi flytter :S Jeg er lidt spændt på at de kommer til at savne den tryghed de vel ubevidst har i at sove sammen?

Marie - der er spændt på at høre om Phillips første nat som "ude-sovende"

Anmeld

5. september 2008

birgittemarie

UHA!!! Det er jeg sørme også spændt på at høre, hvordan spænder af :) Jeg gad vide, hvornår jeg får overbevist mig selv om, at det er på tide, at NM forlader vores seng... 8( Aaargh! Jeg kan slet ikke holde ud at tænke på, hvordan det vil være at sove uden en blød, varm, øflende sovebaby lige ved siden af :'( Og ja Miiikro, kommer du ikke med d. 4.? Det kunne bare være så dejligt at møde dig (L) Knus fra Birgitte

Anmeld

5. september 2008

BellaT

Det gik bare super med sovning i eget værelse:D:))! Da han lige var blevet lagt i seng klynkede han lidt og rykkede sig tæt ind til kanten af sengen (i den side hvor vores seng stod). Så gik vi i seng. Og så startede sirenen pludselig.8(
Åh nej, tænkte jeg:S. Michael hentede ham ind i vores seng og han sov hurtigt. Så blev han lagt i sin egen seng igen og sov lige til jeg vækkede ham imorges. Ikke en eneste gang har jeg hørt ham. Vi har alle sovet SÅ dejligt. Uden nogen opvågninger.
Men nu må vi se hvad denne nat bringer...:)

Næste skridt bliver at han skal falde i søvn i sin egen seng i sit eget værelse. Gulp, det lyder svært. Meget svært...

Tynen og BirgitteMarie: Jeg kommer ikke d. 4. Men jeg skal nok komme engang. Det lover jeg. Men ikke denne gang. Tak fordi I spurgte(L)...

Knus fra Helle...(H)

Anmeld

5. september 2008

bette

dejligt med en vellykket første nat..
i bliver super glade for at få jeres soveværelse igen.. og bettefis bliver nok også glad for at sove i eget værelse(H)

Anmeld

6. september 2008

birgittemarie

Miiikro skriver:

Det gik bare super med sovning i eget værelse:D:))! Da han lige var blevet lagt i seng klynkede han lidt og rykkede sig tæt ind til kanten af sengen (i den side hvor vores seng stod). Så gik vi i seng. Og så startede sirenen pludselig.8(
Åh nej, tænkte jeg:S. Michael hentede ham ind i vores seng og han sov hurtigt. Så blev han lagt i sin egen seng igen og sov lige til jeg vækkede ham imorges. Ikke en eneste gang har jeg hørt ham. Vi har alle sovet SÅ dejligt. Uden nogen opvågninger.
Men nu må vi se hvad denne nat bringer...:)

Næste skridt bliver at han skal falde i søvn i sin egen seng i sit eget værelse. Gulp, det lyder svært. Meget svært...

Tynen og BirgitteMarie: Jeg kommer ikke d. 4. Men jeg skal nok komme engang. Det lover jeg. Men ikke denne gang. Tak fordi I spurgte(L)...

Knus fra Helle...(H)

Tillykke med første selv-sovning :) Dejligt, at det gik så godt.
Og øv, at du ikke kommer den 4. :( Men godt, at du kommer en anden gang i hvert fald så. Nu har du lovet det (L)

Knus fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.