Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

LR85

Mit bedste råd er at svøbe barnet, og så lad ham falde i søvn i dine arme, i svøbet. Og når han sover kan du lægge ham ned i liften eller sengen, bare et sted hvor svøbet bliver holdt lidt fast så han mærker trygheden om noget rundt om sig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

morethanperfect

louiseandersen85 skriver:

Mit bedste råd er at svøbe barnet, og så lad ham falde i søvn i dine arme, i svøbet. Og når han sover kan du lægge ham ned i liften eller sengen, bare et sted hvor svøbet bliver holdt lidt fast så han mærker trygheden om noget rundt om sig.

Det gør vi allerede .. Men tak for svaret

Anmeld

21. december 2010

Magsen

årh søde !! har selv lavet en tråd om dette, og nu har hun det FINT med at sove alene og begynder at pive når hun bliver træt for så vil hun gerne svøbes ned i liften og så lægger hun sig selv til at sove

det er sååå dejligt!! MEN guud hvor var det hårdt de første 2-3 natter (vores havde mest problemet om natten) ! det vi gjorde var- lagde hende ned i liften, så begyndte hun at brokke sig og pive rigtig meget (hun kan ikke finde udaf at tude) tog hende op, så faldt hun til ro - ned igen.. sådan fortsatte det hele natten intil hun faldt i søvn og jeg var DØDTRÆT! meen det hjalp og nu sover hun tit 7 timer i streg

prøv det lige

Anmeld

21. december 2010

morethanperfect

Maggieh skriver:

årh søde !! har selv lavet en tråd om dette, og nu har hun det FINT med at sove alene og begynder at pive når hun bliver træt for så vil hun gerne svøbes ned i liften og så lægger hun sig selv til at sove

det er sååå dejligt!! MEN guud hvor var det hårdt de første 2-3 natter (vores havde mest problemet om natten) ! det vi gjorde var- lagde hende ned i liften, så begyndte hun at brokke sig og pive rigtig meget (hun kan ikke finde udaf at tude) tog hende op, så faldt hun til ro - ned igen.. sådan fortsatte det hele natten intil hun faldt i søvn og jeg var DØDTRÆT! meen det hjalp og nu sover hun tit 7 timer i streg

prøv det lige

Woow .. Det må jeg altså prøve ! Vi har købt de dråber som hedder mylicon dråber fordi han hare så ondt i maven . Lægen sagde det nok også ville hjælpe på søvnen , men det har det bare ikke gjort ! :/

Men tak for et godt råd .. Det så træls når de ikke gider sove uden én ... 

Anmeld

21. december 2010

Magsen

morethanperfect skriver:

Woow .. Det må jeg altså prøve ! Vi har købt de dråber som hedder mylicon dråber fordi han hare så ondt i maven . Lægen sagde det nok også ville hjælpe på søvnen , men det har det bare ikke gjort ! :/

Men tak for et godt råd .. Det så træls når de ikke gider sove uden én ... 

your welcome! at det også virker for jer

Anmeld

21. december 2010

morethanperfect

Maggieh skriver:

your welcome! at det også virker for jer

Taak !

Og et skøøønt navn hun har fået !!!

Anmeld

21. december 2010

Magsen

morethanperfect skriver:

Taak !

Og et skøøønt navn hun har fået !!!

tak for det !!! er også SÅ vild med det :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.