Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.241 visninger
16 svar
0 synes godt om
21. december 2010

morethanperfect

Heej piger !

Min søvn er nu 6 uger , og han gider bar slet slet ikke sove alene ..

Han sover stort set aldrig om dagen fordi han kun vil ligge hos mig eller hans far . Så når han endelig falder i søvn i mine arme , vil jeg ligge ham ind , (venter selvf. til han sover rigtig tungt) og så kan han ligge der i højst en halv time , hvorefter han så begynder og skrige helt vildt .. 

Når jeg så henter ham falder han til ro igen .. Måske er det tryghed han vil ha , men Han har været sådan siden han blev født .. Troede "bare" det var i en periode .. Men det er så en meget laaang periode ..

Er der ikke nogen der har nogle gode råd ??? 

Hytten ligner lort og det er svært og lave noget med ham i armene hele tiden .. Han gider ikke bæreselen ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

sismofutten

Uhh, hold ud - min datter er 3 måneder og kan om dagen KUN sove i vores arme - det er så trist, men lige nu er det hende der er vigtig, og så må alt andet vente..

Har du prøvet barnevognen - så falder han i søvn samme sted, som han vågner - det kan nemlig tit godt være forvirrende for dem, at vågne et andet sted, end de faldt i søvn?!

Anmeld

21. december 2010

morethanperfect

sismofutten skriver:

Uhh, hold ud - min datter er 3 måneder og kan om dagen KUN sove i vores arme - det er så trist, men lige nu er det hende der er vigtig, og så må alt andet vente..

Har du prøvet barnevognen - så falder han i søvn samme sted, som han vågner - det kan nemlig tit godt være forvirrende for dem, at vågne et andet sted, end de faldt i søvn?!

Jeg har prøvet .. Han vil kun sove i barnevognen når den kører ..

Vi har enda prøvet og snyde så vi står og triller med den indtil han falder i søvn , men næææ nej , Han vågner ligeså snart den stopper ..

:/

Anmeld

21. december 2010

JustinsMoar

Det kan være at jeres søn har et stort tryghedsbehov!

Det havde Justin også, men så prøvede vi at svøbe ham ind i dynen, og det hjalp en del.

Har i prøvet det?

Anmeld

21. december 2010

morethanperfect

JustinsMor skriver:

Det kan være at jeres søn har et stort tryghedsbehov!

Det havde Justin også, men så prøvede vi at svøbe ham ind i dynen, og det hjalp en del.

Har i prøvet det?

Ja det gør vi altid når han skal sove .. 

Er virkelig løbet tør for idéer .. :/

Anmeld

21. december 2010

JustinsMoar

morethanperfect skriver:

Ja det gør vi altid når han skal sove .. 

Er virkelig løbet tør for idéer .. :/

Hmm... Ja så er det sku et godt spørgsmål!

Anmeld

21. december 2010

morethanperfect

JustinsMor skriver:

Hmm... Ja så er det sku et godt spørgsmål!

Anmeld

21. december 2010

Lilac

Jeg har selv haft et barn der har sovet meget dårligt - jeg kan varmt anbefale Elizabeth Pantleys bog "sov igennem uden gråd" http://www.williamdam.dk/product_info.php?ref=1&products_id=1531716&affiliate_banner_id=1. Den giver de mest fantastisk råd til barnets søvn og en masse gode fornuftige forklaringer som alle trætte mødre har brug for! Den er letlæselig og ikke dyr...

Ellers vil jeg bare sige at for et lille barn på 6 uger der har ligget trygt og godt i sin mors mave, helt naturligt har brug for den varme og de velkendte lyde det medfører at ligge ved mor eller far... Ellers kan en slynge eller vikle anbefales...

De bedste hilsner, 

Iben

Anmeld

21. december 2010

sismofutten

morethanperfect skriver:

Jeg har prøvet .. Han vil kun sove i barnevognen når den kører ..

Vi har enda prøvet og snyde så vi står og triller med den indtil han falder i søvn , men næææ nej , Han vågner ligeså snart den stopper ..

:/

Ja, det er desværre præcis det samme med min datter :-(

Kan nogen dage være heldig.. Når hun bliver træt, tager jeg hende i mine arme og går lidt rundt med hende - når hun så er lige ved at falde hen, lægger jeg hende i hendes vugge, holder den ene hånd fast på hendes mave, så hun kan mærke mig, mens jeg blidt vugger hende med den anden - som sagt virker det nogen dage..
Andre sover hun kun ca. 45 min. i sin egen seng, hvorefter hun sover videre i mine arme..

Anmeld

21. december 2010

morethanperfect

sismofutten skriver:

Ja, det er desværre præcis det samme med min datter :-(

Kan nogen dage være heldig.. Når hun bliver træt, tager jeg hende i mine arme og går lidt rundt med hende - når hun så er lige ved at falde hen, lægger jeg hende i hendes vugge, holder den ene hånd fast på hendes mave, så hun kan mærke mig, mens jeg blidt vugger hende med den anden - som sagt virker det nogen dage..
Andre sover hun kun ca. 45 min. i sin egen seng, hvorefter hun sover videre i mine arme..

Årh det kan være så træls ! Gad vide hvornår det stopper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.