Har jeg husket det hele?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

CA

Du er godt dækket ind! Jeg har slet ikke så meget tøj i str. 50, men mere i 56 og 62. Er lidt i tvivl om, om det er helt galt, men tænkte "hellere for stort end småt". Og så er der vist ingen risiko for at jeg føder en lille splejs

Hvorfor modermælkserstatning osv. når du også har købt ind til at skulle amme?

Jeg har købt to dyner - så kan den ene blive vasket i tilfælde af uheld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Tina

Synes bestemt også du lyder til at være dækket ind

Og ellers er det heldigvis nemt at få fat i de fleste ting når man pludselig mangler dem - eller ser hvilke fantastiske og bestemt uundværlige ting andre mødre pludselig går rundt med....

Vil også forslå uld-ammeindlæg - var i hvertfald glad for mine sidst. Eneste ulempe var at de kune anes igenem en stram trøje, men så kan man jo finde engangsudgaverne frem.

Derudover er det rart med et godt underlag af en slags til at ligge den lille på, hvis den skal ligge lidt på gulvet. Kan huske jeg fortrød sidst, at jeg ikke havde hygget lidt om et hjørne inden den lille kom. Så tror jeg vil gå i gang med det denne gang....hvis jeg altså lige for sat tid af til det

Anmeld

21. december 2010

trine1989

Mettemus skriver:

Hej

Jeg synes, det ser ud som om du har rigtig meget af det samme som vi også har køb (=jeg går ud fra at vi begge er dækket ind)

Hvad er en Slee Bee - det samme som en voksi/lift? For det var en ting jeg tænkte på...

Og så måske flere lagner? Jeg har kønt 4 stk stræklagner for 100 kr i Babysam. De har dem i fire str. - lift-, barnevogn- og tremmesengsstørrelse.

Så kan jeg se, at du har mere tøj i str. 50 end jeg har. Måske jeg skulle anskaffe lidt mere?

hej

det lyder godt  vil jo gerne have det hele klar synes det er så dejligt når man bare kan nyde at man er dækket ind

en slee-bee fungere ligesom en voksi

vi var også i babysam og købe 4 lagner for 100 kr. så købte 2 til barnevognen og 2 til tremmesengen, tror 2 er fint da vi har vaskemaskine og tørretumbler hvis uheldet er ude ...

uldammeindlæg det skal jeg lige huske tak for tippet

Anmeld

21. december 2010

trine1989

rikkekrogh skriver:

Du er mere end bare dækket ind, hvis du spørger mig. Dog havde jeg stor gavn af to babydyner, da den jo skal vaskes hvis ungen overskider eller gylper

Hmm undrer mig over at du har købt alt det ammeudstyr OG flasker og mme... Ellers super liste

ja har også tænkt det med at købe en billig en hvis nu som du skriver hun overskider det hele

har hørt fra flere at de suplere hvis de spiser rigtig meget eller hvis man ikke har nok mælk selv. også læste jeg lige at hvis man kan malke ud er en flaske en god ting at have hjemme

Anmeld

21. december 2010

trine1989

Carina87 skriver:

Du er godt dækket ind! Jeg har slet ikke så meget tøj i str. 50, men mere i 56 og 62. Er lidt i tvivl om, om det er helt galt, men tænkte "hellere for stort end småt". Og så er der vist ingen risiko for at jeg føder en lille splejs

Hvorfor modermælkserstatning osv. når du også har købt ind til at skulle amme?

Jeg har købt to dyner - så kan den ene blive vasket i tilfælde af uheld

startede også med at det skulle være fra 56 men nu når jeg ved det er en pige tror jeg ikke at hun er så stor da jeg selv er meget bette  ved ikke om man kan tænke sådan men nu har jeg i hvertfald lidt

har hørt at det er godt at have mme hvis nu man ikke kan selv eller der ikke er nok osv. har i hvertfald fået at vide at det var en god ting.... har overvejet det med en ekstra dyne måske jeg kan købe en billig en til jan. udsalg

Anmeld

21. december 2010

trine1989

Tina skriver:

Synes bestemt også du lyder til at være dækket ind

Og ellers er det heldigvis nemt at få fat i de fleste ting når man pludselig mangler dem - eller ser hvilke fantastiske og bestemt uundværlige ting andre mødre pludselig går rundt med....

Vil også forslå uld-ammeindlæg - var i hvertfald glad for mine sidst. Eneste ulempe var at de kune anes igenem en stram trøje, men så kan man jo finde engangsudgaverne frem.

Derudover er det rart med et godt underlag af en slags til at ligge den lille på, hvis den skal ligge lidt på gulvet. Kan huske jeg fortrød sidst, at jeg ikke havde hygget lidt om et hjørne inden den lille kom. Så tror jeg vil gå i gang med det denne gang....hvis jeg altså lige for sat tid af til det

mange tak det erbare dejligt at være klar

ja det er jo det vi holder også tidlig dåb da vi har en dåbs kjole i min kærestes fam som ikke er så stor, så der kan jeg også ønske mig en masse lækre babyting.

vil ihvertfald prøve de omtalte uld indlæg

jeg har fået de der gulvbrikker med alfabetet på og så har vi et legetæppe fra lamaze som hun kan ligge på gulvet på. også nogle dejlige vattæpper det er bare så hyggeligt at putte og lege lidt på så det er tænk på vi har også lånt en kravlegård når vi lige er væk 2 sek. har nemlig 2 hunde  

Anmeld

21. december 2010

JonTri

trine1989 skriver:

ja har også tænkt det med at købe en billig en hvis nu som du skriver hun overskider det hele

har hørt fra flere at de suplere hvis de spiser rigtig meget eller hvis man ikke har nok mælk selv. også læste jeg lige at hvis man kan malke ud er en flaske en god ting at have hjemme

He he du ved godt at butikkerne ikke lukker, fordi man føder ikke??? Men det er skønt at være forberedt... siger en der ikke har købt NOGET endnu

Anmeld

21. december 2010

trine1989

rikkekrogh skriver:

He he du ved godt at butikkerne ikke lukker, fordi man føder ikke??? Men det er skønt at være forberedt... siger en der ikke har købt NOGET endnu

haha  jo da men synes bare det er så rart at have det man skal bruge. min kæreste er også vinter fyret så vi ved ikke hvornår han kan komme ud og murer igen. så det rart at man ikke skal tænke på hvad man skal ud og købe når hun melder sin ankomst 

Anmeld

21. december 2010

Tina

trine1989 skriver:

mange tak det erbare dejligt at være klar

ja det er jo det vi holder også tidlig dåb da vi har en dåbs kjole i min kærestes fam som ikke er så stor, så der kan jeg også ønske mig en masse lækre babyting.

vil ihvertfald prøve de omtalte uld indlæg

jeg har fået de der gulvbrikker med alfabetet på og så har vi et legetæppe fra lamaze som hun kan ligge på gulvet på. også nogle dejlige vattæpper det er bare så hyggeligt at putte og lege lidt på så det er tænk på vi har også lånt en kravlegård når vi lige er væk 2 sek. har nemlig 2 hunde  

Der er bare styr på det hele

Brikkerne er rigtig smarte fordi de nemt kan flyttes og tilpasses der hvor man lige mangler en liggeplads.

Tror mit redebyggergen mangler noget at give sig til her anden gang, så vil gå ombord i en hyggekrog med skumgummimåtte, uroer, billeder på væggen og plads til at jeg også kan være der - kan næsten ikke vente med at gå igang nu - hmm - må være første projekt efter eksemnerne

Anmeld

21. december 2010

Multebær

Mettemus skriver:

Hov!

Uldammeindlæg!! Det har jeg fået anbefalet af to årsager:

1. Det er vigtigt at holde brystet varmt her på denne kolde årstid og derved mindste risiko for brystbetændelse

2. Engangsindlæg er rigtig hårde ved i forvejen hårdtprøvede brystvorter (lidt som hvis man pudser næse rigtig tit - det kan også give sår og tør, sart hud).

JOHA laver nogle fine nogle med lommer i. Deri putter man engangsindlæg som suger rigtig godt, men man undgår at få de fugtige indlæge direkte mod huden

jeg har købt dem fra Lanowool fås i Matas. De er øko og i uld. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.