Har jeg husket det hele?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.375 visninger
24 svar
0 synes godt om
21. december 2010

trine1989

jeg har skrevet en liste over de ting vi skal have og det vi allerede har anskaffet os. men synes det er svært at lige hitte ud af om man nu har husket det hele især tøj til den lille med str. og hvor meget så har søgt lidt og det her er hvad jeg er kommet frem til

håber i vil hjælpe med at kigge igennem og komme med feedback

dem med <3 foran er det vi har købt.

<3 Slee bee

<3 Recaro autostol

<3 Badekarstol, badekar og stativ

<3 kravlegård

<3 amme pude

<3 2 lagner til seng og barnevogn

<3 babydyne

<3 Myggenet

<3 Regnslag

<3 seng, madras

<3 2 sæt sengetøj

Modermælkserstatning

Sutteflasker  

2 stk. Amme - BH

Amme indlæg

Amme toppe

Amme bluser

<3 5 parTrusser til mor

Joking sæt til mor

Brystvorte creme

Babyalarm

Strækvikle

24 stofbleer øko.

Til pusle og bad /toiletsager

<3 Babyvatpinde

<3 Puslepude

<3 Neutral bad, zinksalve, olie og pudder balance

<3 Numsetermometer og næsesuger

<3 Tættekam til arp

<3 Vådservietter

<3 Engangsvaskeklude

<3 Babyhåndklæde

<3 Neglesaks sæt

<3 D-vitamin dråber

<3 sutter 2 runde og 2 flade fra MAM

Bleer newborn

Vat til den sarte numse

Tøj

<3 2 par strømpebukser 50 og 2 str. 56

<3 4 langærmet bodyer str. 50

<3 3 kortærmet badyer str. 56

<3 fleece flyverdragt str. 56

Sparkedragter 4 stk. i str. 50

4 sæt tøj str. 50

Hue og vanter uld.

varme sokker, alm. sokker og sutsko

4 natdragter str. 50

Nattøj 4 stk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Mettemus

Hej

Jeg synes, det ser ud som om du har rigtig meget af det samme som vi også har køb (=jeg går ud fra at vi begge er dækket ind)

Hvad er en Slee Bee - det samme som en voksi/lift? For det var en ting jeg tænkte på...

Og så måske flere lagner? Jeg har kønt 4 stk stræklagner for 100 kr i Babysam. De har dem i fire str. - lift-, barnevogn- og tremmesengsstørrelse.

Så kan jeg se, at du har mere tøj i str. 50 end jeg har. Måske jeg skulle anskaffe lidt mere?

Anmeld

21. december 2010

Mettemus

Hov!

Uldammeindlæg!! Det har jeg fået anbefalet af to årsager:

1. Det er vigtigt at holde brystet varmt her på denne kolde årstid og derved mindste risiko for brystbetændelse

2. Engangsindlæg er rigtig hårde ved i forvejen hårdtprøvede brystvorter (lidt som hvis man pudser næse rigtig tit - det kan også give sår og tør, sart hud).

JOHA laver nogle fine nogle med lommer i. Deri putter man engangsindlæg som suger rigtig godt, men man undgår at få de fugtige indlæge direkte mod huden

Anmeld

21. december 2010

Marco2

Mettemus skriver:

Så kan jeg se, at du har mere tøj i str. 50 end jeg har. Måske jeg skulle anskaffe lidt mere?

hahahah - every opportunity to shop-amok 

Anmeld

21. december 2010

Mettemus

hahahah - every opportunity to shop-amok 

Busted

Og med barsel og udskudt eksamen er det jo næsten en kriminalitet i sig selv at lade være????

Anmeld

21. december 2010

Marco2

Mettemus skriver:

Busted

Og med barsel og udskudt eksamen er det jo næsten en kriminalitet i sig selv at lade være????

Ja, det er jo lige før.

Har du været ude i Sikkeladetus ude i Skejby Centeret? Der kører jeg gladeligt ud selvom vi bor i Viby …

Eller i  Noah og Victoria nede i Vestergade??

Ved godt det ikke er pænt at fortælle men det er altså lækre butikker 

AG

Anmeld

21. december 2010

Mettemus

Marco2 skriver:

Ja, det er jo lige før.

Har du været ude i Sikkeladetus ude i Skejby Centeret? Der kører jeg gladeligt ud selvom vi bor i Viby …

Eller i  Noah og Victoria nede i Vestergade??

Ved godt det ikke er pænt at fortælle men det er altså lækre butikker 

AG

Uh nej, dem kendte jeg slet ikke! Og Vestergade er jo helt tæt på hvor vi bor... Det er jo nærmest ment to be Noah og Victoria skal i hvert fald have et besøg! Det ser også ud som om der er nogle fine ting til børnehjørnet?

Anmeld

21. december 2010

Marco2

Mettemus skriver:

Uh nej, dem kendte jeg slet ikke! Og Vestergade er jo helt tæt på hvor vi bor... Det er jo nærmest ment to be Noah og Victoria skal i hvert fald have et besøg! Det ser også ud som om der er nogle fine ting til børnehjørnet?

Ja, begge butikker har både tøj, men så sandelig også rigtig fine ting til børenværelset. De sødeste ting simpelthen.

Ude i Sikkeladetus får man et rabatkort, så når man har handlet for 2000,- får man et gavekort på 300,-. Rigtig lækker butik!

Behøber jeg at sige at jeg allerede bare her i efteråret har indløst første gavekort …

Men hun SKULLE jo ha vinterjakke og støvler så … 

AG - som vist hellere snart må få babytøjet ned fra loftet og se hvad der mangler... kan jo håbe der er gået mus i skidtet …

Anmeld

21. december 2010

Mettemus

Marco2 skriver:

Ja, begge butikker har både tøj, men så sandelig også rigtig fine ting til børenværelset. De sødeste ting simpelthen.

Ude i Sikkeladetus får man et rabatkort, så når man har handlet for 2000,- får man et gavekort på 300,-. Rigtig lækker butik!

Behøber jeg at sige at jeg allerede bare her i efteråret har indløst første gavekort …

Men hun SKULLE jo ha vinterjakke og støvler så … 

AG - som vist hellere snart må få babytøjet ned fra loftet og se hvad der mangler... kan jo håbe der er gået mus i skidtet …

Du kan evt. strø lidt grødris ud over så mus ikke er til at undgå?

Anmeld

21. december 2010

JonTri

Du er mere end bare dækket ind, hvis du spørger mig. Dog havde jeg stor gavn af to babydyner, da den jo skal vaskes hvis ungen overskider eller gylper

Hmm undrer mig over at du har købt alt det ammeudstyr OG flasker og mme... Ellers super liste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.