weee Så er laura vist ved at blive gående.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

257 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. september 2008

Plysbjørnen

Hun har lige vraltet rundt uden nået at støtte sig til ude i køkkenet... det blev til en 10-15 skridt i det hele, er så stolt af hende... men typisk mig havde jeg ikke mit kamera/mobilos på mig da hun gjorde det...

Betina - en stolt mor...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2008

bette

uhh ha tillykke med de store skridt. :D

haha kender det godt.. hver gang der sker noget så har man aldrig noget kamera i nærheden.. ellers så glemmer man det af begejstring

Anmeld

4. september 2008

Siber

tillykke tillykke, her er det også blevet til flere skridt, men hun er stadigvæk noget usikker!

Knus Siber

Anmeld

4. september 2008

ivfmarie

nå da... så må mor for alvor til at være på mærkerne :D
Sejt "gået", Laura

Marie, med Malte der forventer at blive båret resten af sit liv!!

Anmeld

4. september 2008

Loggidut

stort tillykke...og nu sidder jeg virkelig med en følelse af at være ved vejs ende...og ene og alene om ikke at have en datter som gider gå...ville sgu snart ønske der forgik lidt på det plan...det er ikke misundelse, det er nok nærmere...hmmm (?), ja det er sgu nok alligevel en dyb fed streg af misundelse, bare på den gode måde!

weee...stort tillykke med vralte-pigen!(L)

Anmeld

4. september 2008

ivfmarie

Loggidut skriver:

stort tillykke...og nu sidder jeg virkelig med en følelse af at være ved vejs ende...og ene og alene om ikke at have en datter som gider gå...ville sgu snart ønske der forgik lidt på det plan...det er ikke misundelse, det er nok nærmere...hmmm (?), ja det er sgu nok alligevel en dyb fed streg af misundelse, bare på den gode måde!

Måske er du alene om at have en datter der ikke går... men du er bestemt ikke den eneste med et ikke-gående juli-barn. Malte skal satme ikke nyde noget af at prøve selv!! 8(
Han er rigtig god til at gå når bare han holder ved noget. Fx kan vi gå tur med ham, ved bare at holde ganske almindeligt i hånden, men prøver vi at vriste vores hånd fri - så sætter han sig øjeblikkeligt på røven!

Marie - der er holdt op med at håbe på at det kommer... jeg har accepteret at Malte bliver den første dreng der kommer gumpsende i skole (for kravle kan han jo heller ikke!! :()

Anmeld

5. september 2008

Louise mortil4

Loggidut skriver:

nej nej vi er her også endnu som ikke gående, har hjemme har vi bare 2 der ikke aner hva det vil sige at gå, må indrømme at jeg håber der snart sker noget.

Anmeld

5. september 2008

Anja

Loggidut skriver:

Bare rolig loggi - Elias gider heller ikke gå og han er jo faktisk ældre end de fleste herinde !

Han vil gå, når man holder ham i hånden og hvis han holder i gåvognene eller lignende, men hvis man bare slipper hans ene hånd, så sætter han sig på måsen med det samme ! :P

OG nu er han altså godt 14 mdr og ikke den mindste dreng, så folk begynder også at spørge undrende om hvorfor han ikke går endnu - men ærlig talt, så tror jeg sgu ikke han svarer med noget forståeligt, hvis jeg går ham på klingen og spørger ham direkte :))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.