jeg kan ikke mere nu :'( MEGET langt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

Miamaja

Har du overvejet at tage hende ud? Der er smaa boern som bare ikke kan holde til alle de baktusser og virusser som konstant florerer i institutioner. Hvis det er muligt at flytte hende til et lille sted hos en dagplejer eller se om mormor kan tage over til hun er storre, saa ville jeg goere det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

L-Mortil3

Kæmpe KÆMPE stort trøstekram fra en mor der ved nøjagtig hvilke følelser du sidder med! Vi har herhjemme kæmpet med det samme siden Liam startede i DP d. 10-10, først snot, hals, virus, MØB på MØB, så dræn i ørerne, så øjenbetændelse, så skoldkopper, så bræksyge, så diarre og nu snotnæse og hoste som sin mor IGEN!

Det DRÆÆÆÆÆNER en til marv og ben, og man ved snart ikke hvordan man skal overleve dagen imorgen!

RIGTIG god bedring til bettetøsen! Og et stort opmuntrende knus til dig - ja også til Daniel!

Anmeld

21. december 2010

Diana...

Åhh søde det er så mega hård  Kan tydelig huske det de første 4 måned tror jeg Lucas var afsted MAX 14 dage i hver måned. Har du ikke mulighed for at få lidt hjælp et par timer så du kan få sovet lidt? 

Du få lige en kæmpe kramme her fra  

Knus Diana

Anmeld

21. december 2010

Lilac

Hey 

Undskyld jeg lige blander mig.. Sikke en omgang for jer!

Jeg fik lige nogle tanker, da jeg læste dit indlæg.. først, kan du ikke sove når hun er afsted? Hvis du er studerende, er der måske dage hvor du godt kan tillade dig af sove nogle timer, for at få indhentet noget af det forsømte... Jeg er selv studerende og de første par uger da min søn startede i dp, sov jeg hver dag. Jeg var så udkørt, og blev simpelthen nødt til det... Så kender det godt. Sov hver gang du har mulighed for det!

For det andet, så er dagpleje måske mere noget for din datter? Der er færre børn og derved færre bakterier. Det kunne jo tyde på at hendes krop simpelthen ikke kan klare det endnu...

Ja, blot et par tanker! Håber det snart vender for jer..

Iben 

Anmeld

21. december 2010

zille_87

Uha hvor jeg kender det i går igennem lige nu

Da Isabella startede i VS (februar måned 2010) var hun syg konstant og det var alt fra øjenbetændelse, lungebtændelse, snot med feber, hånd-fod-mund syge, dårlig mave, you name it

Alt i alt var hun syg i godt og vel 6 måneder, også skiftede vi VS, for det kunne bare ikke være rigtig at hun lige nåede og blive rask og komme afsted også lå hun der igen.

Efter hun er startet i ny VS har hun været syg 2 gange (kun feber i en enkel dag) så vi er rigtig glade for at vi fik rykket hende

Vi havde vores læge med i hele forløbet og hun råede os til at få hende ud af VS og evt. i dagpleje eller i det mindste skifte VS, da der er grænser for hvor syg hun skulle være pga. VS start.

Men i hvert fald stort kram til jer, og god bedring med det lille pus.

Anmeld

21. december 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Øv øv øv, at hun har været så syg. Der er rigtig mange der bliver hurtig syge når de starter i vs. Begge mine har været syge on and off i 3 mdr. når de startede i vs. Luka havde kun været der i under 1 mdr., så fik han skoldkopper.

Der er rigtig meget dårlig mave i omløb. Lina lå i fredags og Luka i søndags. Heldigvis er det inden jul, så de ikke skulle ligge juleaften.

Rigtig god bedring

Anmeld

21. december 2010

businesstigger

Det er en benhård tid når de starter i institution! Der er alle de nye indtryk og bakterier de bliver introduceret til. Jeg tror også det at starte om vinteren gør at det bliver værre fordi det er årstid for sygdom og konstant løbende næser.

Jeg ved godt at det ikke hjælper meget lige nu og her fordi det er hårdt og du er så træt men det skal nok blive bedre! Så selvom det er nemmere sagt end gjort så hæng i - hun skal nok blive glad, rask og sovende igen. Og så masser af til dig i mens!

Anmeld

21. december 2010

mor-til-vanessa

Caroline86 skriver:

Laura er KONSTANT syg efter hun er startet i vuggestue og jeg er bare drænet, ulykkelig og TRÆT....

nu skal det bare UD så jeg kan komme videre!

Laura er en (MEGET) glad, normalt rask, baby på 10 mdr.

Hun startede i vuggestue d.1/12 og blev hurtigt snottet (som forventet).

Hun fik hoste og ondt i halsen og for 2 uger siden fik hun øjenbetændelse som blev behandlet med salve.

(al den her tid har hun sovet dårligt om natten pga snot og har været vågen flere gange hver nat, op til 2 timer hver gang før hun faldt i søvn igen, på trods af hun har sovet igennem fra hun var 4 mdr.)

for en uge siden blev nætterne helt elendige! Hun vågnede op og var svær at trøste og virkede ualmindeligt utilfreds med det hele! hun havde lidt feber og jeg holdt hende hjemme fra vuggestue i de dage pga. øjenbetændelsen. Natten til tirsdag vågnede hun op og SKREG... som i virkelig skreg! jeg ringede til lægen tirsdag morgen og vi fik en hurtig tid. konklusionen: mellemørebetændelse! hun startede antibiotika med det samme og fik panodil for smerterne. Allerede en dag efter var der tydelig forbedring og vi var lykkelige over at se vores bebs så småt vænne tilbage til sit gamle jeg trods feber! men torsdag aften fik hun HØJ feber og fredag måtte vi til lægen igen. Han mente hun havde en virusinfektion som kom frem nu hvor ørebetændelsen var væk igen.

lørdag aften får hun sidste antibiotika behandling og vi er alle glade og tilfredse så længe det varede. Søndag får hun voldsom diarre og skider gennem ALT (undskyld detaljerne) hele tiden. Hun vil intet spise og er svær at få til at drikke (hun har stort set intet spist hele ugen men har drukket ok)...

diarren fortsætter i dag og prinsessens ellers så lækre, bløde rumpe er blever rød, hævet og knoppet efter alle de mange mange bleskift hele tiden. Her til aften da jeg skal give hende nattøj på ser jeg pludselig at hun har små røde knopper overalt på kroppen! hun er ked og vil ikke rigtigt skiftes (hun plejer at elske det) og jeg kalder derfor på Daniel.

Vi bliver enige om at tale med børneafdelingen og de vil gerne lige have hende ind! Da vi kommer ind på hospitalet begynder hun at hive en smule efter vejret engang imellem, men er helt tilstede osv. bleerne bliver fortsat skiftet.

Lægen kigger hende i ører og hals, trykker og mærker og lytter på hjerte og lunger. INTET at finde (heldigvis) udover udslættet.

De sender os hjem med beskeden om at det er et viralt udslæt og kalder det "vuggestue pest". Der er intet at gøre ved det!

jeg skifter endnu en lorteble og putter min prinsesse i seng og går ned igen! Og nu sidder jeg her. ulykkelig og fortvivlet! Jeg ved godt det ikke er farligt, men hvorfor skal hun konstant være syg? Jeg hader det! jeg har ikke sovet siden hun startede i vs! Altså.. jo, lidt! Men ikke meget...

Jeg ville ikke andet end have det her ud! Det har været de hårdeste 3 uger jeg længe har haft! Men hey, jeg har i det mindste tabt mig

tak fordi du læste med!

Knus Caroline, træt med MEGA træt ovenpå...

stakkels jer.

det lyder slet ikke sjovt. kan kun sige jeg ved hvordan du har det.

kæmpe knus herfra. håber snart hun får det bedre, så du kan sove

Anmeld

21. december 2010

<3

Årh been there done that!!

De to første vintre er det sygdom på sygdom på... osv. Men nu vores tredje vinter i institution er det først nu vi har en smule forkølelse (ogmega ondt i halsen) så det lysner! Du må bare prøve at holde ud.

Men jo det er så hårdt! Meget hårdere end man tror! Og ja virusudslæt er bare ikke sjovt. Det har vi også rendt til læge med...

Stort kram til dig søde C. og til den bette Laura med ønske om go bedring!

PS. virus er godt for immunforsvaret mens infektion ikke er - så tænk på det på den her måde at hun får oparbejdet et kæmpe flot og stærkt immunforsvar

Anmeld

21. december 2010

Kruse90

årh skat Sikke en omgang du går igenne,
ØV. Stakkels dig og stakkels Laura.

Håber snart hun bliver frisk, det er ikke til at holde ud når de små væsner er syge Og så er det godt nok uheldigt at Laura bliver SÅ ramt lige oven i hinanden.

Et kæmpe kram herfra smukke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.