Søger veninder, over hele landet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

Noneother

Charlotte Wberg skriver:

Jeg er også "fra" Slagelse, bor her i hvert fald nu hehe...

29 år, har en datter på 10 år og en på vej.

Hvis det er så hold øje med om der kommer et januar-træf for alle der vil mødes fra baby.dk fra vestsjælland... Afholdes i Slagelse som det ser ud nu...

Om Den kommer ved jeg ikke, men der er lidt tale om det, jeg er dog hoppet fra på forhånd i januar måned, da jeg lige skal levere en baby hehe,, så må se hvornår jeg selv er klar/frisk på cafe eller hvad vi finder på...

(Noneother) Cira: Måske tidspunktet også kan passe bedre til dig og hvis I går efter Karamel igen, så åbner de først kl. 11.00 hehe der blev Michelle og jeg snydt Gg...

Ellers afholder jeg gerne en tøsebrunch herhjemme, hvis det betyder at jeg slipper for at skulle ud i snevejr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

FamilenStorm

Kongmulle skriver:

hej Heidi

Jamen det kan du lige tro jeg kan

Du er da helt sikkert velkommen

Tillykke med den bette og med det kommen bryllup. Har du fundet drømmekjolen endnu?

Kh Mulle

Mange tak :-) Nej har ikke været ude at kigge endnu.. Tænker det først bliver til april/maj jeg får kigget, skal giftes i juni.. Men vil gerne lige have kroppen lidt mere strammet op efter blomsten har haft sin hule der :-) Hvad fordriver du tiden med? Knus

Anmeld

21. december 2010

Kongmulle

Heidibh skriver:

Mange tak :-) Nej har ikke været ude at kigge endnu.. Tænker det først bliver til april/maj jeg får kigget, skal giftes i juni.. Men vil gerne lige have kroppen lidt mere strammet op efter blomsten har haft sin hule der :-) Hvad fordriver du tiden med? Knus

Jeg er hjemmegående pt,men har søgt optagelse i SOSU til start April

Så kryds lige fingrene for mig

Jamen det bliver da også spændende med Bryllup. Det er en stor dag der bare går huuuuuuurtigt. BUM så er det slut og man har bare ventet SÅ længe*G*

Jeg har en helt ny brudekjole liggende jeg har tænkt mig at sætte til salg, så du må lige holde øje hvis det skulle have interesse

Ved jo ikke hvad slags du søger. ( eller hvad str du er,hehe)

Hvor skal i holde fest hende så? Hvor mange blir i?

Hvad bruger du selv tiden på? Udover den bette skønne

Knus

Anmeld

21. december 2010

FamilenStorm

Kongmulle skriver:

Jeg er hjemmegående pt,men har søgt optagelse i SOSU til start April

Så kryds lige fingrene for mig

Jamen det bliver da også spændende med Bryllup. Det er en stor dag der bare går huuuuuuurtigt. BUM så er det slut og man har bare ventet SÅ længe*G*

Jeg har en helt ny brudekjole liggende jeg har tænkt mig at sætte til salg, så du må lige holde øje hvis det skulle have interesse

Ved jo ikke hvad slags du søger. ( eller hvad str du er,hehe)

Hvor skal i holde fest hende så? Hvor mange blir i?

Hvad bruger du selv tiden på? Udover den bette skønne

Knus

Mine fingre er krydset :-) Hvornår får du svar??Glæder mig også helt vildt til den store dag, men samtidig ved jeg heller ikke hvad jeg glæder mig til ;-) forstået på den måde at jeg aldrig selv har været til et bryllup, så er virkelig grøn på det område Så halleluja for at nettet findes ellers var jeg godt nok tabt med hensyn til planlægningen.. Vil da luge holde øje med kjolen så :-) aner ikke hvad jeg er til af kjoler, så er selv lidt spændt på hvad jeg ender op med :-)Vi skal holde brylluppet i et forsamlingshus hvor vi har købt et total arrangement hvor der bliver sørget for; velkomkomst drink, 3 retters menu, servering, drikkevare a libitum, så kaffe og kage og boropdækning :-) så betaleros fra det meste.. Men er rart for er nada kreativ hehe..Ud over livet på barsel, er der travlt med veninde besøg og træning :-) Så nyder bare tilværelsen ;-)Knus

Anmeld

22. december 2010

Kongmulle

Heidibh skriver:

Mine fingre er krydset :-) Hvornår får du svar??Glæder mig også helt vildt til den store dag, men samtidig ved jeg heller ikke hvad jeg glæder mig til ;-) forstået på den måde at jeg aldrig selv har været til et bryllup, så er virkelig grøn på det område Så halleluja for at nettet findes ellers var jeg godt nok tabt med hensyn til planlægningen.. Vil da luge holde øje med kjolen så :-) aner ikke hvad jeg er til af kjoler, så er selv lidt spændt på hvad jeg ender op med :-)Vi skal holde brylluppet i et forsamlingshus hvor vi har købt et total arrangement hvor der bliver sørget for; velkomkomst drink, 3 retters menu, servering, drikkevare a libitum, så kaffe og kage og boropdækning :-) så betaleros fra det meste.. Men er rart for er nada kreativ hehe..Ud over livet på barsel, er der travlt med veninde besøg og træning :-) Så nyder bare tilværelsen ;-)Knus

Tak for de krydsede fingre

Jeg ved ikke hvornår jeg får svar. Har fået brev om de har modtaget min ansøgning

Lyder da som om i er godt med vedr bryllup

Vi betalte os også fra det meste

Det er altså nemmest.

Hvad str kjole skal du bruge tror du? Eller hvad str er du i tøj?

Knus

Anmeld

22. december 2010

FamilenStorm

Kongmulle skriver:

Tak for de krydsede fingre

Jeg ved ikke hvornår jeg får svar. Har fået brev om de har modtaget min ansøgning

Lyder da som om i er godt med vedr bryllup

Vi betalte os også fra det meste

Det er altså nemmest.

Hvad str kjole skal du bruge tror du? Eller hvad str er du i tøj?

Knus

Ihh er da spændene så :-) Du må lige undskylde at det hele bare står ud i en smøre uden afsnit, men den kan åbenbart ikke lave afsnit når man bruger mobilen :-). Ja der er styr på det meste efterhånden, men er også lidt en planlægnings og kontrolfreak hvad det angår, så det var det tidligt styr på ;-) Hmm vil skyde på at jeg nok bruger str 36-38? Vil gerne kunne skrive 34 meen tror jeg må være realitisk ;-) er normalt en s/m :-) Hvor og hvordan skal du holde din jul?

Anmeld

1. januar 2011

H+S Skjolgborg.

hej jeg skriver også lige med stå samme sted som dig sanne..

henriette 34 år kæresten steen 41 år tilsammen har vi 4 børn 13-9-4-1 år..

skriv endelig

Jeg har også skreve til dig privat.

mvh Henriette

Anmeld

1. januar 2011

oerbaek

Kongmulle skriver:

Hej!

Der må da være bare en herinde der også kunne bruge en veninde eller to?

Jeg vil gerne have nogen både tæt på og langt væk.

Jeg er helt med på at rejse for at ses, og ellers sende bunkevis af sms eller også kun en engang imellem.

Jeg har børn og er gift. Men har da stadig humor og lyst til bytur eller en privat fest. se en film sammen i sofaen eller i biografen. Spise en frokost pizza. eller hvad vi nu finder på

Jeg kan snakke om ALT. Og med alle

Jeg håber i giver lyd fra jer eller bare en gør

Send evt en besked og få min mail eller mobilnr

KH Mulle

Jamen jeg er da tæt på

Jeg hedder Hanne og er 28 år bor i kalundborg med min mand og vores 2 drenge og vi venter endnu en lille en her til marts

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.