Søger veninder, over hele landet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2010

Kongmulle

pussepige skriver:

Jeg behøver skam ikke have veninder jeg ser særlig tit og det jo ikke lige frem fordi vi kommer fra hvert sit land så ses indimellem kan man jo altid... Har flere veninder som jeg skriver meget sms og sådan sammen med og se indimellem..

Jamen det er da også helt rigtigt. Den er jeg helt med på

Sender en besked til dig med mit mobilnummer, så kan du da sende en sms hvis du har lyst

Kh Mulle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Noneother

Hej. Hvis det ikke gør noget, så er jeg pænt tæt på.

Jeg bor i Slagelse. -oprindeligt fra Korsør.
Jeg hedder Cira, er 22 og er alenemor til Justin 7½ måned.

Du er velkommen til at skrive.

Anmeld

21. december 2010

Charlotte Wberg

Jeg er også "fra" Slagelse, bor her i hvert fald nu hehe...

29 år, har en datter på 10 år og en på vej.

Hvis det er så hold øje med om der kommer et januar-træf for alle der vil mødes fra baby.dk fra vestsjælland... Afholdes i Slagelse som det ser ud nu...

Om Den kommer ved jeg ikke, men der er lidt tale om det, jeg er dog hoppet fra på forhånd i januar måned, da jeg lige skal levere en baby hehe,, så må se hvornår jeg selv er klar/frisk på cafe eller hvad vi finder på...

(Noneother) Cira: Måske tidspunktet også kan passe bedre til dig og hvis I går efter Karamel igen, så åbner de først kl. 11.00 hehe der blev Michelle og jeg snydt Gg...

Anmeld

21. december 2010

Kongmulle

Charlotte Wberg skriver:

Jeg er også "fra" Slagelse, bor her i hvert fald nu hehe...

29 år, har en datter på 10 år og en på vej.

Hvis det er så hold øje med om der kommer et januar-træf for alle der vil mødes fra baby.dk fra vestsjælland... Afholdes i Slagelse som det ser ud nu...

Om Den kommer ved jeg ikke, men der er lidt tale om det, jeg er dog hoppet fra på forhånd i januar måned, da jeg lige skal levere en baby hehe,, så må se hvornår jeg selv er klar/frisk på cafe eller hvad vi finder på...

(Noneother) Cira: Måske tidspunktet også kan passe bedre til dig og hvis I går efter Karamel igen, så åbner de først kl. 11.00 hehe der blev Michelle og jeg snydt Gg...

Hej Charlotte

Rart at "møde" dig og tillykke med maven.

Lyder da hyggeligt med et træf Men vil da gerne møde dig alligevel,selvom det ikke blir med alle de andre

Hvis du har lyst til at skrive sms, er du velkommen til at få mit nr

Kh Mulle

Anmeld

21. december 2010

Charlotte Wberg

Kongmulle skriver:

Hej Charlotte

Rart at "møde" dig og tillykke med maven.

Lyder da hyggeligt med et træf Men vil da gerne møde dig alligevel,selvom det ikke blir med alle de andre

Hvis du har lyst til at skrive sms, er du velkommen til at få mit nr

Kh Mulle

Takker..

Jeg er ikke så meget til SMS...

Men hold øje med træffene Gg

Anmeld

21. december 2010

FamilenStorm

Kongmulle skriver:

Hej!

Der må da være bare en herinde der også kunne bruge en veninde eller to?

Jeg vil gerne have nogen både tæt på og langt væk.

Jeg er helt med på at rejse for at ses, og ellers sende bunkevis af sms eller også kun en engang imellem.

Jeg har børn og er gift. Men har da stadig humor og lyst til bytur eller en privat fest. se en film sammen i sofaen eller i biografen. Spise en frokost pizza. eller hvad vi nu finder på

Jeg kan snakke om ALT. Og med alle

Jeg håber i giver lyd fra jer eller bare en gør

Send evt en besked og få min mail eller mobilnr

KH Mulle

Halløjsa.. Jeg hedder Heidi og er 25 gyldne forår ;-) har en sprit ny lille blomst, nemlig min lille Alberte på 2 1/2 måned.. Skal giftes til sommer, læser sundhed og ernæring i Sorø og bor i Odense, men er oprindelig fra jylland :-) Så hvis du kan bruge en jysk fynbo er jeg frisk :--)

Anmeld

21. december 2010

Chalala85

Kongmulle skriver:

Går ud fra du mener smid en besked til dig og ikke til mig? *G* Jeg kender jo godt mit nummer,hahaha

Forsøger at sende et brev til dig nu

haha ja

Anmeld

21. december 2010

annekarina

Hejsa...

jeg kan osse godt bruge en veninde.... Jeg hedder Karina og jeg er 36 år og jeg er gift og har tre børn fra 5-10 år også venter vi baby til marts 2011...

send en besked hvis du vil...

knus karina.

Anmeld

21. december 2010

Kongmulle

Heidibh skriver:

Halløjsa.. Jeg hedder Heidi og er 25 gyldne forår ;-) har en sprit ny lille blomst, nemlig min lille Alberte på 2 1/2 måned.. Skal giftes til sommer, læser sundhed og ernæring i Sorø og bor i Odense, men er oprindelig fra jylland :-) Så hvis du kan bruge en jysk fynbo er jeg frisk :--)

hej Heidi

Jamen det kan du lige tro jeg kan

Du er da helt sikkert velkommen

Tillykke med den bette og med det kommen bryllup. Har du fundet drømmekjolen endnu?

Kh Mulle

Anmeld

21. december 2010

Kongmulle

annekarina skriver:

Hejsa...

jeg kan osse godt bruge en veninde.... Jeg hedder Karina og jeg er 36 år og jeg er gift og har tre børn fra 5-10 år også venter vi baby til marts 2011...

send en besked hvis du vil...

knus karina.

Hej

Kan simpelthen ikke huske om jeg fik svaret dig. men jeg har sendt dig en besked nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.