SussieThyssen skriver:

Nåååh..stakkels lille putte..og stakkels lille mor. Ja, men påtog sig gerne alverdens lidelse for at skåne sit barn.
Men vil da umiddelbart sige, at hun kan lide af et lavt emunforsvar.
De fleste børn vokser gerne fra det hen ad vejen, nogle først ved 6 års alderen andre først hen omkring 12 år, andre først som voksne.
Mange anbefaler at give dem Biostrat, det skulle booste emunforsvaret, men det er ikke alle, der kan tåle det i maven. det kunne min søn ikke.
Men jeg synes da at andre herinde skulle fortælle lidt om deres erfaringer med det.
Min yngste har lidt og lider stadig af lavt emunforsvar og han er 13 år nu, han kan fange næsten alt, men det virker dog som om at det er begyndt at aftage, så det ser vi meget frem til.
Jeg håber alt det bedste for din lille trold, og du får et stort trøste-knus

Kærligst
Sussie
Tusind tak for dit svar! ja hvad man dog ikke vil byde sig selv for at skåne sine børn!!
umiddelbart tror jeg ikke hun har lavt/dårligt immunforsvar, for da hun blev indlagt der midt november var det faktisk første gang hun rigtig var syg (4 dage før hendes 1 års fødselsdag) jo jo hun har været snottet og har hostet men det har også mere eller mindre været det feber nogle enkelte gange men ellers intet.
Skal selvfølgelig ikke kunne afvise det er det syntes bare det vil virke sært når hun har været SÅ lidt syg det første år..
Stakkels din dreng (og dig) at han bare ramler ind i alt, det må bare ikke være sjovt (og nej det er sygdom jo aldrig)
havde godt hørt lidt om biostrath men ingen har fortalt mig at det kan "smadre" deres mavse.. det er meget rart lige at vide
Tak for
du får lige en retur og rigtig glædelig jul
Anmeld