Bekymret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2010

Mirakel baby

ESV skriver:

Kan godt være jeg skal prøve det næste gang, hun bliver bare helt hysterisk når hun ser en hvid kittel og de ruller hendes ærme op.. Stakkels lille pus, hun er jo desværre ikke stor nok til man kan forklare hende det er vigtigt!!

hvor køber man sådan noget plaster?

Dem køber man på apoteket tror de koster omkring 30 kr for 2 stk.

Nej der er desværre længe til at de kan forstå hvorfor man gør sådan noget.

Min datter har fået taget blodprøve rigtig mange gange og er nu med sine snart 3 år og 16 kg meget svær at holde. Så prøvede her sidst at komme plaster på, hun græd så til at starte med da hun blev holdt fast men da hun så blev stukket så kiggede hun bare rundt og snakkede. Så jeg ved hvad jeg skal næste gang 

Det skal sidde på i nogle timer og så tages af noget tid før hun skal stikkes så de kan se blodårene. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

SussieThyssen

ESV skriver:

Åh altså jeg er sgu lidt (læs ret så meget) bekymret for min lille pige.

For næsten halvanden måned siden blev hun rigtig rigtig syg og vi endte med at blive indlagt ude på gentofte sygehus. De tog nogle blodprøver og resultatet var at hun havde en infektion i kroppen. De kunne dog ikke sige noget om helt præcis hvor den var men hun fik noget antibiotika og vi tog hjem.

Umiddelbart fik hun det også bedre, men vi fik besked på at få taget nye blodrpøver ca 14 dage efter som en kontrol af at hun var frisk igen..... Det var hun så ikke, der var stadig en infektion i kroppen, ikke ret meget men den er der, dog mente de ikke det var alarmerende, det kunne være kroppen der var liiiiiidt lang tid om at få antibiotika rundet i kroppen.

Vi fik så besked på at få taget et hold nue blodprøver igen i fredags (så sjovt er det altså heller ikke og siddde med en lille pige der græder fuldstændig hjerteskærende mens hun gør hvad huk kan for at komme væk mens man bare holder fast alt hvad man kan) og idag har vi så fået svaret:

De infektionstal der var forhøjede ved sidste boldprøve er nu normale men nu er der nogle andre infektions tal der er forhøjede!!!

ÅHHHH jeg er bare så bekymret for min lille prinsesse og kan slet slet ikke overskue tanken om der evt er noget alvorligt galt og kan ikke rigtig snakke med manden for han mener et eller andet sted at jeg maler fanden på vægen!!!

Puha det var rart lige at få luft..

tak fordi du læste med og glædelg jul.

Nåååh..stakkels lille putte..og stakkels lille mor. Ja, men påtog sig gerne alverdens lidelse for at skåne sit barn.
Men vil da umiddelbart sige, at hun kan lide af et lavt emunforsvar.
De fleste børn vokser gerne fra det hen ad vejen, nogle først ved 6 års alderen andre først hen omkring 12 år, andre først som voksne.
Mange anbefaler at give dem Biostrat, det skulle booste emunforsvaret, men det er ikke alle, der kan tåle det i maven. det kunne min søn ikke.
Men jeg synes da at andre herinde skulle fortælle lidt om deres erfaringer med det.
Min yngste har lidt og lider stadig af lavt emunforsvar og han er 13 år nu, han kan fange næsten alt, men det virker dog som om at det er begyndt at aftage, så det ser vi meget frem til.
Jeg håber alt det bedste for din lille trold, og du får et stort trøste-knus

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. december 2010

2721

Mirakel baby skriver:

Dem køber man på apoteket tror de koster omkring 30 kr for 2 stk.

Nej der er desværre længe til at de kan forstå hvorfor man gør sådan noget.

Min datter har fået taget blodprøve rigtig mange gange og er nu med sine snart 3 år og 16 kg meget svær at holde. Så prøvede her sidst at komme plaster på, hun græd så til at starte med da hun blev holdt fast men da hun så blev stukket så kiggede hun bare rundt og snakkede. Så jeg ved hvad jeg skal næste gang 

Det skal sidde på i nogle timer og så tages af noget tid før hun skal stikkes så de kan se blodårene. 

Undskyld men bliver nysgerrig
30kr.?? hvad hedder de??

Anmeld

20. december 2010

ESV

Puslingen skriver:

De kan købes på apoteket og hedder Elma-plastre, de koster 75,50 kr og der er 2stk i.
Men prøv at spærg dem der henne om hvor stor hun skal være før i kan bruge den crem man kan købe på tube, det er billiger og der er til flere gange

Okay det bliver jeg nødt til at prøve næste gang (forhåbentlig om laaaaaang tid.. ) Tusind tak

Anmeld

20. december 2010

ESV

SussieThyssen skriver:

Nåååh..stakkels lille putte..og stakkels lille mor. Ja, men påtog sig gerne alverdens lidelse for at skåne sit barn.
Men vil da umiddelbart sige, at hun kan lide af et lavt emunforsvar.
De fleste børn vokser gerne fra det hen ad vejen, nogle først ved 6 års alderen andre først hen omkring 12 år, andre først som voksne.
Mange anbefaler at give dem Biostrat, det skulle booste emunforsvaret, men det er ikke alle, der kan tåle det i maven. det kunne min søn ikke.
Men jeg synes da at andre herinde skulle fortælle lidt om deres erfaringer med det.
Min yngste har lidt og lider stadig af lavt emunforsvar og han er 13 år nu, han kan fange næsten alt, men det virker dog som om at det er begyndt at aftage, så det ser vi meget frem til.
Jeg håber alt det bedste for din lille trold, og du får et stort trøste-knus

Kærligst
Sussie

Tusind tak for dit svar! ja hvad man dog ikke vil byde sig selv for at skåne sine børn!!

umiddelbart tror jeg ikke hun har lavt/dårligt immunforsvar, for da hun blev indlagt der midt november var det faktisk første gang hun rigtig var syg (4 dage før hendes 1 års fødselsdag) jo jo hun har været snottet og har hostet men det har også mere eller mindre været det feber nogle enkelte gange men ellers intet.

Skal selvfølgelig ikke kunne afvise det er det syntes bare det vil virke sært når hun har været SÅ lidt syg det første år..

Stakkels din dreng (og dig) at han bare ramler ind i alt, det må bare ikke være sjovt (og nej det er sygdom jo aldrig)

havde godt hørt lidt om biostrath men ingen har fortalt mig at det kan "smadre" deres mavse.. det er meget rart lige at vide

Tak for du får lige en retur og rigtig glædelig jul

Anmeld

20. december 2010

2721

ESV skriver:

Okay det bliver jeg nødt til at prøve næste gang (forhåbentlig om laaaaaang tid.. ) Tusind tak

for der går laaaaang tid til næste gang

Anmeld

20. december 2010

SussieThyssen

ESV skriver:

Tusind tak for dit svar! ja hvad man dog ikke vil byde sig selv for at skåne sine børn!!

umiddelbart tror jeg ikke hun har lavt/dårligt immunforsvar, for da hun blev indlagt der midt november var det faktisk første gang hun rigtig var syg (4 dage før hendes 1 års fødselsdag) jo jo hun har været snottet og har hostet men det har også mere eller mindre været det feber nogle enkelte gange men ellers intet.

Skal selvfølgelig ikke kunne afvise det er det syntes bare det vil virke sært når hun har været SÅ lidt syg det første år..

Stakkels din dreng (og dig) at han bare ramler ind i alt, det må bare ikke være sjovt (og nej det er sygdom jo aldrig)

havde godt hørt lidt om biostrath men ingen har fortalt mig at det kan "smadre" deres mavse.. det er meget rart lige at vide

Tak for du får lige en retur og rigtig glædelig jul

Det med emunforsvaret kan opstå på et hvilket som helst tidspunkt. Det kan ligefrem være en stærk og sund unge, som så pludseligt går ned med flaget, fx når de nærmer sig præpuberteten.
Så det er ikke til at sige.
Men prøv med biostraten, kan hun tåle det i maven, så tager hun bestemt ingen skade af det, nu hun småskranter.

Glædelig jul til dig min ven 

Anmeld

20. december 2010

ESV

SussieThyssen skriver:

Det med emunforsvaret kan opstå på et hvilket som helst tidspunkt. Det kan ligefrem være en stærk og sund unge, som så pludseligt går ned med flaget, fx når de nærmer sig præpuberteten.
Så det er ikke til at sige.
Men prøv med biostraten, kan hun tåle det i maven, så tager hun bestemt ingen skade af det, nu hun småskranter.

Glædelig jul til dig min ven 

Ja det må jeg prøve så. Og glædelig jul til dig og din familie også!!

Anmeld

21. december 2010

Mirakel baby

Puslingen skriver:

Undskyld men bliver nysgerrig
30kr.?? hvad hedder de??

Dem jeg har hedder Emla, det kan jo være at de har andre på de forskellige apoteker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.