Åh altså jeg er sgu lidt (læs ret så meget) bekymret for min lille pige.
For næsten halvanden måned siden blev hun rigtig rigtig syg og vi endte med at blive indlagt ude på gentofte sygehus. De tog nogle blodprøver og resultatet var at hun havde en infektion i kroppen. De kunne dog ikke sige noget om helt præcis hvor den var men hun fik noget antibiotika og vi tog hjem.
Umiddelbart fik hun det også bedre, men vi fik besked på at få taget nye blodrpøver ca 14 dage efter som en kontrol af at hun var frisk igen..... Det var hun så ikke, der var stadig en infektion i kroppen, ikke ret meget men den er der, dog mente de ikke det var alarmerende, det kunne være kroppen der var liiiiiidt lang tid om at få antibiotika rundet i kroppen.
Vi fik så besked på at få taget et hold nue blodprøver igen i fredags (så sjovt er det altså heller ikke og siddde med en lille pige der græder fuldstændig hjerteskærende mens hun gør hvad huk kan for at komme væk mens man bare holder fast alt hvad man kan) og idag har vi så fået svaret:
De infektionstal der var forhøjede ved sidste boldprøve er nu normale men nu er der nogle andre infektions tal der er forhøjede!!!
ÅHHHH jeg er bare så bekymret for min lille prinsesse og kan slet slet ikke overskue tanken om der evt er noget alvorligt galt og kan ikke rigtig snakke med manden for han mener et eller andet sted at jeg maler fanden på vægen!!!
Puha det var rart lige at få luft..
tak fordi du læste med og glædelg jul. 
Anmeld