Bekymret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.407 visninger
18 svar
0 synes godt om
20. december 2010

ESV

Åh altså jeg er sgu lidt (læs ret så meget) bekymret for min lille pige.

For næsten halvanden måned siden blev hun rigtig rigtig syg og vi endte med at blive indlagt ude på gentofte sygehus. De tog nogle blodprøver og resultatet var at hun havde en infektion i kroppen. De kunne dog ikke sige noget om helt præcis hvor den var men hun fik noget antibiotika og vi tog hjem.

Umiddelbart fik hun det også bedre, men vi fik besked på at få taget nye blodrpøver ca 14 dage efter som en kontrol af at hun var frisk igen..... Det var hun så ikke, der var stadig en infektion i kroppen, ikke ret meget men den er der, dog mente de ikke det var alarmerende, det kunne være kroppen der var liiiiiidt lang tid om at få antibiotika rundet i kroppen.

Vi fik så besked på at få taget et hold nue blodprøver igen i fredags (så sjovt er det altså heller ikke og siddde med en lille pige der græder fuldstændig hjerteskærende mens hun gør hvad huk kan for at komme væk mens man bare holder fast alt hvad man kan) og idag har vi så fået svaret:

De infektionstal der var forhøjede ved sidste boldprøve er nu normale men nu er der nogle andre infektions tal der er forhøjede!!!

ÅHHHH jeg er bare så bekymret for min lille prinsesse og kan slet slet ikke overskue tanken om der evt er noget alvorligt galt og kan ikke rigtig snakke med manden for han mener et eller andet sted at jeg maler fanden på vægen!!!

Puha det var rart lige at få luft..

tak fordi du læste med og glædelg jul.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

2721

Årh din stakkel, krydser alt hvad krydses kan for at der ikke er noget alvorligt i vejen med jeres lille pus

Anmeld

20. december 2010

ESV

Puslingen skriver:

Årh din stakkel, krydser alt hvad krydses kan for at der ikke er noget alvorligt i vejen med jeres lille pus

Tak, dejligt at møde lidt forståelse for som skrevet forstår manden slet ikke ejg er bekymret.. Så tak det varmer

Anmeld

20. december 2010

B&J

åh nej dog håber snart hun får det bedre og det ikke er noget alvorligt ivejen

Anmeld

20. december 2010

2721

ESV skriver:

Tak, dejligt at møde lidt forståelse for som skrevet forstår manden slet ikke ejg er bekymret.. Så tak det varmer

Kan så udemærket forstå dig
Her er manden ligesådan når der er noget i vejen "jamen skat altså, du er jo rigeligt bekymret for os begge"
Bahhh

Anmeld

20. december 2010

Mirakel baby

Hvor ubehageligt, det er ikke sjovt når man føler at der er noget galt.

Til det med blodprøven, så prøv med bedøvelsesplaster de hjælper faktisk. Hvis hun nu skal til det igen.

Anmeld

20. december 2010

ESV

Mirakel baby skriver:

Hvor ubehageligt, det er ikke sjovt når man føler at der er noget galt.

Til det med blodprøven, så prøv med bedøvelsesplaster de hjælper faktisk. Hvis hun nu skal til det igen.

Kan godt være jeg skal prøve det næste gang, hun bliver bare helt hysterisk når hun ser en hvid kittel og de ruller hendes ærme op.. Stakkels lille pus, hun er jo desværre ikke stor nok til man kan forklare hende det er vigtigt!!

hvor køber man sådan noget plaster?

Anmeld

20. december 2010

ESV

Puslingen skriver:

Kan så udemærket forstå dig
Her er manden ligesådan når der er noget i vejen "jamen skat altså, du er jo rigeligt bekymret for os begge"
Bahhh

måske man ville få det lidt bedre af ikke at være den eneste der er bekymret (hvis du forstår) for hans manglende forståelse hjælper i hvert fald ikke.......

Anmeld

20. december 2010

2721

ESV skriver:

måske man ville få det lidt bedre af ikke at være den eneste der er bekymret (hvis du forstår) for hans manglende forståelse hjælper i hvert fald ikke.......

Jeg forstår dig så udemærket! Siger også altid til kæresten at jeg måske ikke ville være SÅ bekymret hvis jeg følte han også var det. Af en eller nden grund bliver jeg altid ekstra bekymret når han ikke er det. Måske man gør det får at råde bod på deres manglende bekymring??!!
Men ja det er svært når man ikke har nogen at "dele" sin bekymring med

Anmeld

20. december 2010

2721

ESV skriver:

Kan godt være jeg skal prøve det næste gang, hun bliver bare helt hysterisk når hun ser en hvid kittel og de ruller hendes ærme op.. Stakkels lille pus, hun er jo desværre ikke stor nok til man kan forklare hende det er vigtigt!!

hvor køber man sådan noget plaster?

De kan købes på apoteket og hedder Elma-plastre, de koster 75,50 kr og der er 2stk i.
Men prøv at spærg dem der henne om hvor stor hun skal være før i kan bruge den crem man kan købe på tube, det er billiger og der er til flere gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.