Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg søger pigetøj til min kommende prinsesse, i str. 50-62, men mest i str 50 og tæt på den str.
søger meget tøj med min favorit; Hello Kitty
ellers bare noget sødt tøj, håber i har noget..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Glædelig jul
lad mig hjælpe dig
har du en mail, så sender jeg en masse billeder har meget sødt og en sød hallo kitty dragt mv. barbappa disney osv
Emilie2010 skriver: Glædelig jul lad mig hjælpe dig har du en mail, så sender jeg en masse billeder har meget sødt og en sød hallo kitty dragt mv. barbappa disney osv
hvor dejligt
Min mail er: Nina.winther@hotmail.com
glæder mig til at se billeder
glædelig jul
jeg sender en mail nu svare du ik tilbage på mail tak
kh rebecca
sådan e mail er sendt afsted
glædelig 20 dec
Skal lige sige a hvis du a en aller anden grund kommer til helsinge..!! så gå ned i frivilligcentret..!! jeg har lige doneret al mit 62 pige tøj... det er 100% gratis... man kan bytte, låne eller tage... eller hvis du vil give bidrag må man gerne,.. men jeg ligger inde med nogle natdragter... fin fin stand hvis det er..?? i 62
jeg mangler tøj til min lille pige til når hun er nyfødt..
og 62 er lige hvis jeg finder noget jeg bare må ha
tak for jeres svar
vil tage en tur til helsinge inden min fødsel, tak for dit gode tip
Nina Sophia skriver: jeg mangler tøj til min lille pige til når hun er nyfødt.. og 62 er lige hvis jeg finder noget jeg bare må ha tak for jeres svar vil tage en tur til helsinge inden min fødsel, tak for dit gode tip
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128