baby udstyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
20. december 2010

Isabella_mor

regalprime skriver:

Tager gerne imod den med kyshånd

så send lige en pb. med adresse og jeg sender lige kontooplysninger så snart jeg lige ved præcis hvad det koster at sende, jeg skal alligevel på posthuset med en pakke i morgen.. så kan jeg lige forhøre mig hvad den koster at sende...  så skriver jeg det rigtige beløb til dig så kan du bare overføre pengene for forsendelsen, og så snart jeg har dem så ryger de med pakkeposten  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Isabella_mor

Oxydation skriver:

Det er helt iorden med bæreselen

Der står inde på post danmark at en pakke med op til 5 kg koster 75 kr

okay jamen det er da i orden så.. vil du have alt tøjet..?? skal jeg evt lige skrive ned hvad der er ?? det er pigetøj meget af det.. 

Anmeld

20. december 2010

Oxydation

isabellamor skriver:

okay jamen det er da i orden så.. vil du have alt tøjet..?? skal jeg evt lige skrive ned hvad der er ?? det er pigetøj meget af det.. 

ja vil gerne ha alt tøjet Har nemlig en veninde som ikke ved hvad hun får endnu, og hun står helt alene med det hele, så det er faktisk til hende jeg tænker på Vil så gerne hjælpe hende, for ved hvor dyrt det er at skulle ud og købe alle ting til baby når man er helt alene om det.

Anmeld

20. december 2010

Isabella_mor

Oxydation skriver:

ja vil gerne ha alt tøjet Har nemlig en veninde som ikke ved hvad hun får endnu, og hun står helt alene med det hele, så det er faktisk til hende jeg tænker på Vil så gerne hjælpe hende, for ved hvor dyrt det er at skulle ud og købe alle ting til baby når man er helt alene om det.

det er da smadder sødt af dig....  

jamen så får du også lige alt tøjet..  

Anmeld

20. december 2010

Oxydation

isabellamor skriver:

det er da smadder sødt af dig....  

jamen så får du også lige alt tøjet..  

tak

men det var iorden med at det blev i januar ?

Anmeld

20. december 2010

regalprime

isabellamor skriver:

så send lige en pb. med adresse og jeg sender lige kontooplysninger så snart jeg lige ved præcis hvad det koster at sende, jeg skal alligevel på posthuset med en pakke i morgen.. så kan jeg lige forhøre mig hvad den koster at sende...  så skriver jeg det rigtige beløb til dig så kan du bare overføre pengene for forsendelsen, og så snart jeg har dem så ryger de med pakkeposten  

Er ikk sikker på det er gjort rigtig, men håber

Anmeld

20. december 2010

Isabella_mor

Oxydation skriver:

tak

men det var iorden med at det blev i januar ?

ja.. det er helt fint  

Anmeld

20. december 2010

Mor1012

jeg vil gerne have det aktivitetsstativ som du har på samme billede som dit andet store aktivitetsstativ.. det stativ jeg taler om, er det man kan sætte på barnevognen og autostol

Anmeld

20. december 2010

Isabella_mor

Emilie2010 skriver:

jeg vil gerne have det aktivitetsstativ som du har på samme billede som dit andet store aktivitetsstativ.. det stativ jeg taler om, er det man kan sætte på barnevognen og autostol

ja... det må du da gerne få. der er så ikke nogen figurer til.. 

Anmeld

21. december 2010

Isabella_mor

regalprime skriver:

Tager gerne imod den med kyshånd

nu kom jeg desværre ikke på posthuset i dag alligevel... jeg regner med at komme det i morgen hvis min krop kan klare det (er temmelig højgravid og besværet pga bækkensmerter så det er aldrig til at vide hvad min krop gider at være med til) 

så jeg skriver lige i morgen i stedet ang prisen..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.