Hej kære quin'der på baby.dk
i løbet af min graviditet har der været en masse søde mennesker forbi mit lille hjem og læsset en masse babyting af som de ikke selv stod og skulle bruge igen, da jeg har fået mange af de samme ting fra forskellige personer vil jeg med glæde forære det væk så det kan komme nogle med få midler til etablering af babyværelse ect. til gode.
det jeg har stående er :
Skråstol
Sengerand som matcher til skråstolen.
babyindsats til badekar (blå)
Badekar (gennemsigtig)
Blespand (det er en luksusblespand, og hvis ikke vi havde hund der skulle luftes flere gange om dagen havde vi selv brugt den, men da vi ikke kommer til at skulle bruge den så vil jeg hellere forære den væk)
legestativ (sådan et til at stille over baby når den ligger på ryggen på et legetæppe på evt gulvet eller i kravlegård, som man kan sætte forskellige figurer i, som jeg også har liggende, som baby så kan lege med)
lidt tøj.. str. småt (ca .0 - 3 mdr.) meget lidt. og nok også lidt pigetøj. og det er brugt det hele, (det havde jeg tiltænkt mødrehjælpen, men jeg vil gerne give en chance herinde for at folk kan se det igennem hvis det er)
bæresele (babydan , mørkeblå)
Sengehimmel. (uden stang)
og en pakke med 50 ammeindlæg fra Natusan...
---------
OBS OBS OBS
det skal enten afhentes hvor jeg bor københavn sv, ellers kan det sendes, men da jeg ikke vil have udgifter ved at bortgive disse ting betaler modtageren selv portoen, hvis tingene ønskes at skulle sendes..
MVH Isabella.
GLÆDELIG JUL