baby udstyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
7.553 visninger
69 svar
0 synes godt om
20. december 2010

Isabella_mor

Hej kære quin'der på baby.dk

i løbet af min graviditet har der været en masse søde mennesker forbi mit lille hjem og læsset en masse babyting af som de ikke selv stod og skulle bruge igen, da jeg har fået mange af de samme ting fra forskellige personer vil jeg med glæde forære det væk så det kan komme nogle med få midler til etablering af babyværelse ect. til gode. 

det jeg har stående er :

Skråstol 

Sengerand som matcher til skråstolen.

babyindsats til badekar (blå)

Badekar (gennemsigtig)

Blespand (det er en luksusblespand, og hvis ikke vi havde hund der skulle luftes flere gange om dagen havde vi selv brugt den, men da vi ikke kommer til at skulle bruge den så vil jeg hellere forære den væk)

legestativ (sådan et til at stille over baby når den ligger på ryggen på et legetæppe på evt gulvet eller i kravlegård, som man kan sætte forskellige figurer i, som jeg også har liggende, som baby så kan lege med)

lidt tøj.. str. småt (ca .0 - 3 mdr.) meget lidt. og nok også lidt pigetøj. og det er brugt det hele, (det havde jeg tiltænkt mødrehjælpen, men jeg vil gerne give en chance herinde for at folk kan se det igennem hvis det er)

bæresele (babydan , mørkeblå)

Sengehimmel. (uden stang)

og en pakke med 50  ammeindlæg fra Natusan... 

---------

OBS OBS OBS

det skal enten afhentes hvor jeg bor københavn sv, ellers kan det sendes, men da jeg ikke vil have udgifter ved at bortgive disse ting betaler modtageren selv portoen, hvis tingene ønskes at skulle sendes.. 

MVH Isabella.   GLÆDELIG JUL

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Isabella_mor

Billede af skråstolen 

(er der brug for billeder af nogle af de andre ting, så skriv så ordner jeg det fluks)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. december 2010

Isabella_mor

sengehimmel

med søde små figurer på og en lille sløjfe på. 

Anmeld

20. december 2010

Mullebergen

Har du et billede af legestativet? 

Anmeld

20. december 2010

Isabella_mor

MatildeS skriver:

jeg kan lige tage et og smide ind øjeblik  

Anmeld

20. december 2010

Isabella_mor

MatildeS skriver:

det er et fisher prise

Anmeld

20. december 2010

Oxydation

Hej

Jeg kunne egentlig godt tænke mig sengeranden, men har først penge til forsendelse i næste måned

Anmeld

20. december 2010

Isabella_mor

Oxydation skriver:

Hej

Jeg kunne egentlig godt tænke mig sengeranden, men har først penge til forsendelse i næste måned

jamen så er det da dit det bliver nok ik så dyrt med forsendelse da jeg har masser af kasser osv til at sende i.. så det er kun portoen der koster..  

Anmeld

20. december 2010

Oxydation

isabellamor skriver:

jamen så er det da dit det bliver nok ik så dyrt med forsendelse da jeg har masser af kasser osv til at sende i.. så det er kun portoen der koster..  

Okay .Vil egentlig også godt have tøjet, bæreselen, og sengehimmelen Det koster nemlig 75 kr for at sende en pakke

Anmeld

20. december 2010

regalprime

Kan du sende et billede af din bæresele???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.