Næsten ved vejs ende 39+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2010

businesstigger

smukke billeder!

Og helt forståeligt at have en dårlig dag og syntes at NU er det ikke sjovt længere! Håber at resten af ventetiden går hurtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

PeruBaby

Smuk, smuk mave, som sidder virkelig flot på dig!

Dejligt at du først føler dig besværet nu. Jeg synes allerede at den tunge fornemmelse i kroppen, urolige søvn etc. har meldt sig for et par uger siden og jeg er kun 35+0 

Glæder mig til at se billeder, når hun kommer ud til jer - lige om... snart

Anmeld

20. december 2010

Low

Sakris skriver:

Så nåede jeg søreme til uge 40, og er idag 39+0 med vores lille Hafferlaf. Skal til jordemoder på torsdag, hvilket jeg ser meget frem til. Tror jeg igår ramte muren - havde en absolut lortedag, sov ad helvedes til og ville bare have det hele overstået NU. Modet er dog lidt højere idag, og trods alt er enden af graviditeten lige fremme.

Hvor er du bare smuk

Anmeld

21. december 2010

Aprilmor11

Åhh, hvor en fin mave

Rigtig gode billeder

Kram og masser af vestøv Tanja 22+3 <3

Anmeld

21. december 2010

Frøken J.

Sakris skriver:

Så nåede jeg søreme til uge 40, og er idag 39+0 med vores lille Hafferlaf. Skal til jordemoder på torsdag, hvilket jeg ser meget frem til. Tror jeg igår ramte muren - havde en absolut lortedag, sov ad helvedes til og ville bare have det hele overstået NU. Modet er dog lidt højere idag, og trods alt er enden af graviditeten lige fremme.

Jeg håber godt nok, at min mave bliver lige så fin som din! Men kan godt forestille mig, at det er hårdt hen mod enden. Men tænk, snart sidder du med din lille guldklump i armene!

Anmeld

22. december 2010

ulleby

Sakris skriver:

Hvor er du bare smuk gravid

Sender dig en masse vestøv og et glædelig jul her fra.

Anmeld

23. december 2010

Sakris

Ej hvor er i bare søde... Tusind tak

Og tak for vestøv... Har idag været til jordemor, og hun står nu helt fast med hovedet, så det er jo et godt tegn på at det nærmer sig. Synes også godt jeg kan mærke trykket ved bækkenet, men derfor kan der jo stadig godt gå et par uger. Er kommet mig over min første midlertidige krise, hvilket bestemt også skyldes de dejlige roser herindefra og glæder mig bare så meget til at fejre jul på mine præmisser!

Så igen bare mange tak og glædelig jul!

Anmeld

23. december 2010

Najsen86

hvor er du bare usandsynligt smuk

Anmeld

23. december 2010

twinboys

Smuk smuk smuk... Ihhhh en dejlig bebs der snart kommer til verden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.