Næsten ved vejs ende 39+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.209 visninger
18 svar
0 synes godt om
20. december 2010

Sakris

Så nåede jeg søreme til uge 40, og er idag 39+0 med vores lille Hafferlaf. Skal til jordemoder på torsdag, hvilket jeg ser meget frem til. Tror jeg igår ramte muren - havde en absolut lortedag, sov ad helvedes til og ville bare have det hele overstået NU. Modet er dog lidt højere idag, og trods alt er enden af graviditeten lige fremme.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Mette.

Hvor er du bare smuk og sikke en dejlig mave. . Jeg kan godt selv huske hvor utålmodig man er til sidst, men pludselig ligger du med guldet i armene også er det hele glemt. 

Anmeld

20. december 2010

Sakris

Mette. skriver:

Hvor er du bare smuk og sikke en dejlig mave. . Jeg kan godt selv huske hvor utålmodig man er til sidst, men pludselig ligger du med guldet i armene også er det hele glemt. 

Tusind tak

Synes godt man kan mærke på kroppen at det snart er slut. Synes jeg er blevet besværet her den sidste uges tid, selvom jeg stadig elsker at mærke hvordan hun bevæger sig rundt derinde. Tanken om at hun snart er her, er bare en glædelig og dejlig tanke jeg ser meget frem til!

Anmeld

20. december 2010

SussieThyssen

Sikke da nogle skønne billeder og en fantastisk flot mave.
Ja, den sidste uge eller to er hård at komme igennem...men..nu nærmer det sig jo.
Glæder mig til at høre FB og se billeder.
Knus og klem

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. december 2010

Carina1977

Så nåede jeg søreme til uge 40, og er idag 39+0 med vores lille Hafferlaf. Skal til jordemoder på torsdag, hvilket jeg ser meget frem til. Tror jeg igår ramte muren - havde en absolut lortedag, sov ad helvedes til og ville bare have det hele overstået NU. Modet er dog lidt højere idag, og trods alt er enden af graviditeten lige fremme.

Åhh er dybt misundelig, sådan vil jeg også se ud, hvis jeg engang skal være gravid igen

Ja til sidst orker man bare ikke at være gravid mere, og vil bare føde. Jeg håber du er en af de heldige, der ikke går over tid. Pøj pøj med fødslen

Anmeld

20. december 2010

piadas

Sakris skriver:

Hvor er du altså bare flot gravid! Og sikke nogle flotte billeder!

Der sidder jo ikke et gram forkert på den krop!

Anmeld

20. december 2010

Sakris

SussieThyssen skriver:

Sikke da nogle skønne billeder og en fantastisk flot mave.
Ja, den sidste uge eller to er hård at komme igennem...men..nu nærmer det sig jo.
Glæder mig til at høre FB og se billeder.
Knus og klem

Kærligst
Sussie

Tusind tak

Håber også snart jeg kan få lov til at skrive den

Anmeld

20. december 2010

Sakris

Carina1977 skriver:

Åhh er dybt misundelig, sådan vil jeg også se ud, hvis jeg engang skal være gravid igen

Ja til sidst orker man bare ikke at være gravid mere, og vil bare føde. Jeg håber du er en af de heldige, der ikke går over tid. Pøj pøj med fødslen

Ih hvor er du sød!

Det håber jeg også, men nu må vi se hvad den unge dame selv synes  

Anmeld

20. december 2010

Sakris

piadas skriver:

Hvor er du altså bare flot gravid! Og sikke nogle flotte billeder!

Der sidder jo ikke et gram forkert på den krop!

Tak

Anmeld

20. december 2010

Sofia

Du er den smukkeste 39+0 jeg har set, maven klæder dig virkelig Glæder mig til at høre alt om din fødsel og den lille guld-pige!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.