hmmm, er jeg mon den eneste som døjer med at ungen sover af h til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

221 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. september 2008

Loggidut

jeg kan ikke forstå den rytme Tif har fået...ikke på vildkår, hun vågner på slaget 23.00 hver eneste aften, og skal lige op på en arm og hænge, bare lige i to min, så hun kan mærke der er en hos hende...
det kan jeg så også godt følge hende i, og det er helt ok, hun skal bare lige trøstes og mærke der er nogen hos hende. (L)

men så kommer balladen...

hver eneste morgen, absolut hver eneste morgen, vågner hun så mellem klokken 04.50 og klokken 05.00, hun sover stadig indvendig, det er ret tydeligt, men ligge sig igen vil hun godt nok ikke. vi skal normalt op 05.40 så det er virkelig et træls tidspunkt. De andre dage har hun fået en flaske, for jeg orker bare ikke tage kampen op, ihvertfald ikke før i morges...
men i morges tænkte jeg, at holder hun mig vågen, så holder jeg hende vågen...og derfor kom hun op!

mrn for fanden et hyleri, jeg kunne ikke komme på toilet, kunne ikke sætte kaffe over, kunne ikke komme i tøj...jeg kunne ingenting, for hun skreg bare som en vanvittig :(

hvad pokker er det lige der forgår, jeg er så hamrende træt af den dumme rutme hun pludselig har fået, og kort efter hun havde fået morgenmad, gik hun helt kold, og lige nu snorker hun som besat.

jeg ved ikke helt om det var trætheden eller om hun måske er lidt syg, for jeg kunne da mærke hun var varm, så nu må vi se når hun vågner...:(

jeg er bare ved at være så træt af den rytme...er der andre der har nogle af de samme problemer, og hvad gør i...jeg bliver simpelthen åndsvag af det her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2008

Tynen

Med vilje, gider jeg overhovedet ikke besvare denne tråd ang. rytmen herhjemme!
Jeg tør simpelthen ikke :)

Vil bare sende dig en (H) og krydse fingre for at det snart går over.

.. Ej, jeg kan da lige sige at vi var igennem det samme for et stykke tid siden - Det endte med en tand og 3-dagesfeber - Så måske er der et eller andet der driller hende i tiden?!

Men jeg har nu heller aldrig forstået det med at skulle vække hele huset og så være bundhamrende umulig/ulykkelig når vi så alle er oppe på det mest ukristelige tidspunkt (?)

Anmeld

4. september 2008

bette

hmm sådan en periode havde mikkel også.. jeg ´gjorde det at jeg tog ham op og gav ham noget mad og puttede ham straks derefter igen.. gav ham mad uden at sige så meget..
og efter et stykke tid har der ik været noget vågneri om morgen.. (er det overhovedet et ord(?))
ikk en holdbar løsning men den virkede for os..

aner ik hvorfor de gør det.. måske det bare er en fase fordi hun mangler lidt tryghed.. ved det ikke..
har du prøvet at give hende vand og så ligge hende ned igen?

Anmeld

4. september 2008

bette

hmm jeg var vist ik til meget hjælp:S

Anmeld

4. september 2008

Loggidut

ja vand duer ikke...niks og nej tak!

skal hun sove er det flasken hun sukker efter, altså med mme i...men det skal bare blive løgn skal det!

Anmeld

4. september 2008

Joan ( Smallie )

Vil bare lige sige at Niels er snottet lige i tiden. Og han har også været træls nogen dage inden det kom så kan godt være hun er ved at være syg.

Anmeld

4. september 2008

Tikki

Husker du ikke mine fortvivlede indlæg for nogle måneder tilbage, Loggi? ;) Det varede knap 3 måneder :-o, men nu er vi ovenpå igen (7.9.13 8(!!) bortset fra hoste og atter hoste - har været opppe 7 gange i nat og banke på ryggen af lille Iza, fordi hun var ved at blive kvalt derinde i mørket :'( Eiii så længe varer det ikke med lille Tif, bare rolig :P Måske tigerspring?? Ja, det sker jo faktisk endnu selvom den gamle udgave af bogen stoppede ved 1 års alderen, så går den nye udgave helt op til 2 års alderen....ja, de skal aldrig have fred de små. En krammer herfra (H) Jeg var vist ikke til meget hjælp.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.