jeg kan ikke forstå den rytme Tif har fået...ikke på vildkår, hun vågner på slaget 23.00 hver eneste aften, og skal lige op på en arm og hænge, bare lige i to min, så hun kan mærke der er en hos hende...
det kan jeg så også godt følge hende i, og det er helt ok, hun skal bare lige trøstes og mærke der er nogen hos hende. (L)
men så kommer balladen...
hver eneste morgen, absolut hver eneste morgen, vågner hun så mellem klokken 04.50 og klokken 05.00, hun sover stadig indvendig, det er ret tydeligt, men ligge sig igen vil hun godt nok ikke. vi skal normalt op 05.40 så det er virkelig et træls tidspunkt. De andre dage har hun fået en flaske, for jeg orker bare ikke tage kampen op, ihvertfald ikke før i morges...
men i morges tænkte jeg, at holder hun mig vågen, så holder jeg hende vågen...og derfor kom hun op!
mrn for fanden et hyleri, jeg kunne ikke komme på toilet, kunne ikke sætte kaffe over, kunne ikke komme i tøj...jeg kunne ingenting, for hun skreg bare som en vanvittig :(
hvad pokker er det lige der forgår, jeg er så hamrende træt af den dumme rutme hun pludselig har fået, og kort efter hun havde fået morgenmad, gik hun helt kold, og lige nu snorker hun som besat.
jeg ved ikke helt om det var trætheden eller om hun måske er lidt syg, for jeg kunne da mærke hun var varm, så nu må vi se når hun vågner...:(
jeg er bare ved at være så træt af den rytme...er der andre der har nogle af de samme problemer, og hvad gør i...jeg bliver simpelthen åndsvag af det her
Anmeld