indre vækkeur..?? Hvor er det træls...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. december 2010

sandratobias

Chalala85 skriver:

ahh ja så hjælper der nok ikke :-( herhjemme prøver vi med når det erlyst er det morgen og det virker.. nu sover han til kl 8 hver dag

Oka... det er sku da lækkert det virker... Har jeg oz prøvet, men har ikk hjulpet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2010

Chalala85

sandratobias skriver:

Oka... det er sku da lækkert det virker... Har jeg oz prøvet, men har ikk hjulpet...

hmm dewt var da underligt.. det er jo en lidt atypisk søvnrytme han har må jeg jo sige.. hvad tid kommer han i seng om aftenen?

Anmeld

25. december 2010

sandratobias

Chalala85 skriver:

hmm dewt var da underligt.. det er jo en lidt atypisk søvnrytme han har må jeg jo sige.. hvad tid kommer han i seng om aftenen?

Jamen han bliver puttet kl. 20-20 30... Den ene overgang blev han puttet kl. 21 30 da han så sov hele natten, men det var hurtigt ovre.. 

Anmeld

25. december 2010

Chalala85

sandratobias skriver:

Jamen han bliver puttet kl. 20-20 30... Den ene overgang blev han puttet kl. 21 30 da han så sov hele natten, men det var hurtigt ovre.. 

hmm ja det er godt nok unerligt han ikke sover længere så. der er ok ik andet for end at snakke med SPom det

Anmeld

25. december 2010

ESV

Chalala85 skriver:

ahh ja så hjælper der nok ikke :-( herhjemme prøver vi med når det erlyst er det morgen og det virker.. nu sover han til kl 8 hver dag

Lige et ? af ren nysgerrighed.

hvad vil du så fortælle til sommer nr det er lyst kl 4?? Og lyst til kl 10 om aftenen.

Anmeld

25. december 2010

Chalala85

ESV skriver:

Lige et ? af ren nysgerrighed.

hvad vil du så fortælle til sommer nr det er lyst kl 4?? Og lyst til kl 10 om aftenen.

Jeg har ikke selv uret. men man kan indstille det selv til at vise hvornår det er morgen og hvornår det er nat.. så jeg aner ikke om det virker.. men min søn har da forståelse for klokken og han bliver 4 til april.. ved godt alle ikke har det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.