indre vækkeur..?? Hvor er det træls...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.322 visninger
15 svar
0 synes godt om
20. december 2010

sandratobias

Hey piger... 

Nogle der har nogle ideer...??? Min søn har åbenbart et indre vækkeur, der siger stå op kl. 2... Nogle gange frisk, og andre gange kan han puttes igen... Men vågner så igen ca kl. 4 hvis han blir puttet i sin seng igen.. 

Har tænkt lidt på om det kan være fordi der snart kommer en baby.. 

Han blir 4 til April... 

Sandra - Tobias 26. April 2007 - Barn nr. 2. Termin 27. Februar 2011.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Lone Jakobsen

puha det var da et belastende tidspunkt

tænker om han er sulten, får han brugt nok energi om dagen?

Anmeld

20. december 2010

sandratobias

nutche skriver:

puha det var da et belastende tidspunkt

tænker om han er sulten, får han brugt nok energi om dagen?

Han siger ikk han er sulten... Men tanken har strejfet mig.. Men han siger hvis han er det... 

Han får brugt meget energi i børnehaven... 
Så er mega lost hva det kan være...  

Anmeld

21. december 2010

Lone Jakobsen

sandratobias skriver:

Han siger ikk han er sulten... Men tanken har strejfet mig.. Men han siger hvis han er det... 

Han får brugt meget energi i børnehaven... 
Så er mega lost hva det kan være...  

hmmm... ja så er det sørme ikke nemt. jeg ville prøve at fortælle ham at det er okay han ikke sover, bare han putter i sin seng. han kan fx. kigge i en bog eller høre en cd med lidt stille musik (eller en historie)

det vigtigste er at han er tryg, og tilfreds, og ved at morgenen ikke starter kl 2 (eller 4 om morgenen)

Anmeld

21. december 2010

sandratobias

nutche skriver:

hmmm... ja så er det sørme ikke nemt. jeg ville prøve at fortælle ham at det er okay han ikke sover, bare han putter i sin seng. han kan fx. kigge i en bog eller høre en cd med lidt stille musik (eller en historie)

det vigtigste er at han er tryg, og tilfreds, og ved at morgenen ikke starter kl 2 (eller 4 om morgenen)

Ja det ku være en ide... Men nogle gange kan han sagtens ligges ind igen og så sover han... Men så er det jo han vågner igen der kl. nogengange 3 og andre gange 4... Og så overgiver jeg mig når der så kun er et par timer før vi ska op igen... 

Anmeld

22. december 2010

Lone Jakobsen

sandratobias skriver:

Ja det ku være en ide... Men nogle gange kan han sagtens ligges ind igen og så sover han... Men så er det jo han vågner igen der kl. nogengange 3 og andre gange 4... Og så overgiver jeg mig når der så kun er et par timer før vi ska op igen... 

det vigtigste er at det skal virke for jer, men personligt synes jg stadig at kl 4 er alt alt fot tidligt.

er han ikke meget træt når det kommer til aften så?

Anmeld

24. december 2010

sandratobias

nutche skriver:

det vigtigste er at det skal virke for jer, men personligt synes jg stadig at kl 4 er alt alt fot tidligt.

er han ikke meget træt når det kommer til aften så?

Jo han er træt til aften, når han blir puttet, men så går der de få timer og så vågner han igen... 

Men havde overvejet og snakke med sundhedsplejersken om det... 

Anmeld

24. december 2010

Chalala85

sandratobias skriver:

Hey piger... 

Nogle der har nogle ideer...??? Min søn har åbenbart et indre vækkeur, der siger stå op kl. 2... Nogle gange frisk, og andre gange kan han puttes igen... Men vågner så igen ca kl. 4 hvis han blir puttet i sin seng igen.. 

Har tænkt lidt på om det kan være fordi der snart kommer en baby.. 

Han blir 4 til April... 

Sandra - Tobias 26. April 2007 - Barn nr. 2. Termin 27. Februar 2011.. 

Jeg har set det her til børn.. ved ikke om det vil virke..

http://lirumlarumleg.dk/product/V%E6kkeure/V%E5gelampe-m-nat-og-dag-indikation

Anmeld

24. december 2010

sandratobias

Chalala85 skriver:

Jeg har set det her til børn.. ved ikke om det vil virke..

http://lirumlarumleg.dk/product/V%E6kkeure/V%E5gelampe-m-nat-og-dag-indikation

Mange takker for linket...  

Tror ikk det vil hjælpe ham, da han kun kender en vej når han er vågen og det er hen til døren.. Tror slet ikk han ville kigge på det... Men måske det var et forsøg værd...  

Anmeld

24. december 2010

Chalala85

sandratobias skriver:

Mange takker for linket...  

Tror ikk det vil hjælpe ham, da han kun kender en vej når han er vågen og det er hen til døren.. Tror slet ikk han ville kigge på det... Men måske det var et forsøg værd...  

ahh ja så hjælper der nok ikke :-( herhjemme prøver vi med når det erlyst er det morgen og det virker.. nu sover han til kl 8 hver dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.