ville i give

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

639 visninger
18 svar
0 synes godt om
3. september 2008

bette

jers børn en sækkestol??
min mand mener det er livsfarligt.. og det mener jeg nu ik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2008

Tynen

Stella har en - Hun lever endnu ;)

Anmeld

3. september 2008

Tikki

iza har en...godt nok en lille babysækkestol, men hun bruger den til at sidde i/på, når hun ser Teletuppies ;)...og det går meget godt. Man kan bare købe en, der passer i størrelsen, så forsvinder de ikke i dem...for det er vel det, han er bange for ;)

Anmeld

3. september 2008

Joan ( Smallie )

Niels har også sådan en baby en men han bruger den ikke for når han ikke sover er det ikke meget han sidder stille:P

Så den ligger bare på gulvet og flyder, det hænder dog at hunden bruger den til at hvile sit stor hovede på efter en lang da med Niels:D

Anmeld

4. september 2008

Loggidut

Tif har også sådan en, men den er mest til lille mig, når skabekrukken ikke gider sove, eller vi skal læse godnathistorie...og hun lever fint endnu.

det er en støvsamler, men den kan bruges til rigtig mange ting...

hvorfor mener han den er farlig?

Anmeld

4. september 2008

bette

Loggidut skriver:

Tif har også sådan en, men den er mest til lille mig, når skabekrukken ikke gider sove, eller vi skal læse godnathistorie...og hun lever fint endnu.

det er en støvsamler, men den kan bruges til rigtig mange ting...

hvorfor mener han den er farlig?

han mener han kan blive kvalt i den hvis han ik lige kan komme op fra den(?)

Anmeld

4. september 2008

Marco2

Em har også en, men som Slogs skriver er det nok mest os forældre der bruger den. Kan ikke se hvordan Mikkel kan blive kvalt iden... Der er jo sådan nogle kugler/gryn der er inden i som ikke er massive, men med uft omkring...

AG

Anmeld

4. september 2008

bette

Marco2 skriver:

Em har også en, men som Slogs skriver er det nok mest os forældre der bruger den. Kan ikke se hvordan Mikkel kan blive kvalt iden... Der er jo sådan nogle kugler/gryn der er inden i som ikke er massive, men med uft omkring...

AG

i know.. men kan simpelthen ik få ham til at fatte det..
min kære nabo ville ellers have syet en flot en til os.. men tjaa

Anmeld

4. september 2008

Mikkelmusen

kvalt?? Det er jo ikke en lille bitte baby i har mere. Han kan vel godt bevæge sig rundt selv?
Jeg håber du får lov, de fleste børn nyder at ha en sækkestol. :D

Anmeld

4. september 2008

bette

Mikkelmusen skriver:

kvalt?? Det er jo ikke en lille bitte baby i har mere. Han kan vel godt bevæge sig rundt selv?
Jeg håber du får lov, de fleste børn nyder at ha en sækkestol. :D

ja altså mikkel er jo super dygtig motorisk...så kan ik se problemet..
men min mand sagde igår at han ik ville kunne leve med sig selv hvis han blev kvalt og at han først måtte få sådan en når han blev 2 år..:S

mikkel væltede igår vores vasketøjskurv stilte sig op på den og rakte ud efter en kniv oppe på køkkenbordet.. ja han er sku ik dum den bette kneight... så nu må der heller ik ligge ting på køkkenbordet han kan nå.. damn kan ik have noget i fred mere.. hehe
sååå han er godt motorisk fremme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.