Hurtig tilbud på brudekjole..!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
23. december 2010

JuelZ

PernilleB skriver:

jeg er 173... hvis du er lavere end det, tror jeg du kan klare det med en høj hæl på.. men altså, tror ikk du kommer til at svømme i den..

aaaj jeg er 168-169 og højere med høj hæl så mon ik det går

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

PernilleB

TinaMajdah91Juel skriver:

aaaj jeg er 168-169 og højere med høj hæl så mon ik det går

der tror jeg ikk bliver noget problem..!! har du sko, eller..?? hva str bruger du... jeg har mange sko i forskellige højder du kan prøve til hvis det er...

Anmeld

23. december 2010

JuelZ

PernilleB skriver:

der tror jeg ikk bliver noget problem..!! har du sko, eller..?? hva str bruger du... jeg har mange sko i forskellige højder du kan prøve til hvis det er...

har slet ingen højhælede sko, har altid været den pige der går nede på jorden "agtig" ... elsker at gå i høje hæle når først jeg får dem på... men omkring 38-39 alt efter hvor store /små de er måske mindre hvis de er store i størrelsen

Anmeld

23. december 2010

PernilleB

har slet ingen højhælede sko, har altid været den pige der går nede på jorden "agtig" ... elsker at gå i høje hæle når først jeg får dem på... men omkring 38-39 alt efter hvor store /små de er måske mindre hvis de er store i størrelsen

perfekt...!!!! jeg bruger selv 39, eller 38½.. har masser..!! jeg går selv på jorden tl hverdag men elsker mine sko... havde engang over 100 par høje.. men har måtte skære ned.. har en salgstråd med sko jeg ikk har brugt.. lol

men du kan sagtens låne et par a mine..!!!

Anmeld

23. december 2010

JuelZ

PernilleB skriver:

perfekt...!!!! jeg bruger selv 39, eller 38½.. har masser..!! jeg går selv på jorden tl hverdag men elsker mine sko... havde engang over 100 par høje.. men har måtte skære ned.. har en salgstråd med sko jeg ikk har brugt.. lol

men du kan sagtens låne et par a mine..!!!

uh det lyder altså rigtig spændende .... jeg har skrevet et brev til dig kan jeg ik få dig til at tage nogen billeder af kjolen tæt på så jeg lige kan se hvordan overdelen ser ud

Anmeld

23. december 2010

PernilleB

uh det lyder altså rigtig spændende .... jeg har skrevet et brev til dig kan jeg ik få dig til at tage nogen billeder af kjolen tæt på så jeg lige kan se hvordan overdelen ser ud

Her.. jeg har klippet billederne lidt til... billede 1-2 er fronten... billede 3 er mønstret er lige under brystet, og 4-5 er ryggen, det næst sidste billede viser mønstret i bunden på kjolen foran.. og det sidste, er bare en lidt mere closeup...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. december 2010

sarahf

PernilleB skriver:

opop

super flot kjole synd at jeg ikke er så lille, og at jeg ikke skal giftes igen 

Anmeld

29. december 2010

sarahf

PernilleB skriver:

opop

Anmeld

30. december 2010

PernilleB

sarahf skriver:

hehe, nej det ville osse være dumt a købe en kjole når man er gift...

Anmeld

30. december 2010

sarahf

PernilleB skriver:

hehe, nej det ville osse være dumt a købe en kjole når man er gift...

ja ikke men held og lykke med salget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.